Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

DAP LAPOR POLIS TERHADAP HADI

 Pada Selasa lalu, Abdul Hadi mengulangi gesaan agar orang Melayu bersatu dan mengatakan kaum itu ditipu secara terbuka.

Ahli Parlimen Kepong, Lim Lip Eng membuat laporan polis terhadap Presiden PAS Abdul Hadi Awang susulan kenyataan yang mendakwa orang Melayu dipermain serta ditipu secara terang-terangan kerana jahil dan lalai.

Laporan polis itu dibuat sehari selepas pengerusi DAP, Lim Guan Eng menggesa laporan dibuat terhadap Abdul Hadi mengenai perkara itu.

Kenyataan itu menyebabkan Guan Eng menggesa laporan polis secara beramai-ramai dibuat terhadap Abdul Hadi bagi menamatkan “politik pecah belah, pelampau dan perkauman.”

DIHARAP LAPORAN INI MEMBONGKAR

CERITA YANG SEBENAR

D MALAYSIA PARTI MELAYU DAH BERPECAH BELAH ! SIAPA KASI PECAH ? SIAPA BAGI MODAL UNTUK BERPECAH ? CER TENGOK MUKA LAHANAT MELAYU !

15 orang berkata:

Anonymous said...

Pasal ni lah PRN June 2023 ini kenapa perlu nya pengundi Melayu melingkupkan semua saki baki barua DAP @LeeKwanYew.

Mme betul pun sbb itu Melayu' kena hapuskan dolu saki Baki barua barua LeeKwanYew@DAP ini.. Klu barua ni lingkup PRN June 2023 Kali ini.. Singapura pun boleh lingkup sekali..!!

Asal Cina anak taikun kroni lepas, penyanyi Melayu' sangkut kimak sungguh...

Dah macam hampeh Malaysia ni..!!

Ini lah alasan dan masa kasi lingkup kan semua barua barua DAP@LeeKwanYew PRN June 2023 nanti..!!

Link bawah ni haahh... Nasib Yassin, Nevin Tan Dan seko anak pemimpin PAN (lahir dari kacukan permanian bayi Tabung uji benih tuan besar Lee Kwan Yew ) Ajommm Melayu' Kasi Balun jangan tak balun barua barua DAP@ LeeKwanYew ni...

https://majoriti.com.my/berita/2022/04/04/apa-nasib-yasin-sulaiman-ini-tiga-kes-ganja-libat-golongan-vip

Jabatan Peguam Negara menolak permohonan Yasin untuk mengkaji pertuduhan tersebut.

Dalam pertuduhan baharu, Yasin didapati dalam milikannya dadah berbahaya jenis Kanabis seberat 193.7 gram di sebuah kondomonium di Persiaran Surian Damansara Indah Resort Home, PJU 3, Kota Damansara di sini, pukul 5.30 petang pada 24 Mac 2022.

Yasin didakwa mengikut Seksyen 6 Akta Dadah Berbahaya (ADB) 1952 dan boleh dihukum di bawah Seksyen 39A(2) akta sama.

Ia memperuntukkan hukuman penjara seumur hidup atau tidak kurang lima tahun dan juga boleh dikenakan hukuman sebat tidak kurang 10 sebatan jika sabit kesalahan.

Satu lagi pertuduhan, Yasin mengaku tidak bersalah menanam 17 pokok dalam pasu plastik berisi tanah yang mana daripadanya Kanabis yang diperoleh secara terus atau tidak langsung pada tempat, waktu dan tarikh sama.

Fitnah Najib sampai togel dikerjakan sekarang fitnah Mahiuddin... Akhirnya Jho Low lesap dan kaum Jho Low tepok tangan ketawa terbahak bahak tengok barua barua mereka DAP@LeeKwanYew berbunuhan sesama sendiri dan sampai sekarang barua mereka iaitu kes Zety Taufik Ayman lesap 700 juta sampai sekarang terkinja kinja senang lenang.. macam pantekk la semuanya

Anak taikun Nevin Tan tanam berkilo kilo ladang ganja condo mewah bebas lepas, penyanyi Melayu tanam ganja kena penjara... Macam pantek laaaa..!

Link bawah ni...

Ko orang hagak babi sekor ni lepas atau tidak nanti... Lu fikir la sendiri...!!

https://www.nst.com.my/news/crime-courts/2023/05/907726/datuk-seri-charged-asking-receiving-rm15-million-bribe

Komplot Manipulasi Tuduhan Terhadap Sim Untuk Burukkan Hamzah Zainuddin. SPRM belum pasti projek yang mana yang terlibat, jadi mereka hanya sebut “apa-apa projek” milik agensi-agensi di bawah KDN.

Datuk Seri Sim mengaku tak salah kes rasuah RM15j dikait bekas menteri KDN
Ahli perniagaan Sim Choo Thiam didakwa meminta dan menerima jumlah itu untuk membantu orang lain dalam mendapatkan projek.

https://www.malaymail.com/news/malaysia/2017/02/20/datuk-seri-among-22-individuals-charged-with-being-geng-24-members/1319051

Tungguuuuu...!!

Rayuan Syed Mokhtar pasal isu cukai dah kena bayar denda..??

Macam sial... Asal Babi lepas..!!

Balun barua balunnn..!!

Anonymous said...

Ha ha ha

Suap ler

Anonymous said...

Sbb tu tuan Haji kata Bangsa Perasuah

Bangsa yg patut di lingkupkan bersama barua barua Melayu' mereka dalam PH

Pastikan PRN ini saki Baki barua ini dilingkupkan secara total

Anonymous said...

Cina amoi langgar biskal lajak mati 7 anak Melayu' pun lepas bebas...

Sbb tu kena lingkupkan semua saki Baki barua barua DAP@ LeeKwanYew ini di PRN 2023 June ini..

Kita buat rangkaian Kartel Kartel mafia Melayu'... Ujudkan beratus ratus billionaire Melayu'..

Anonymous said...

Guan Eng marah atau acah acah marah pasal OPR naik... Possible marah bebeno tu ado Le sbb orang orang kaya mata sepet ni suka pinjam bank...

Raja Formula Rafizi pulak kato sokong tindakan Bank Negaro.. ni acah acah pandai formula atau mme Dio sorang yang bangang

Sesama duduk dlm kerajaan pun tak sehalua

Bang Non pulak lansung tak bunyi..


Kikikiki

Anonymous said...

Hebat madani menyelusuri pimpinan dlm kegawatan dunia dan juga kegawatan akibat keborosan pimpinan pm sebelum2 ni.

Hebat

Tak de plak harga barang mencanak!

Tak de anak2 beranak kroni dapat lesen minyak.masak.

Hebat

Anonymous said...

Orang Melayu' dah sedar semua pemimpin Melayu' UMNo dolu dolu diciptakan untuk jadi barua LeeKwanYew melalui agen nya DAP...

Umpan Khairy, Shahril jadi PM petanda DAP tiada calon layak.. DAP dah tak ada calon Melayu' untuk dikudakan ...

Aljuboori adalah pemimpin Melayu' terakhir DAP kudakan sebagai barua tuannya LeeKwanYew @DAP..

Baru-baru ini, bekas Ahli Parlimen Bangi dari DAP, Dr Ong Kian Ming mengajak bekas Ketua Pemuda UMNO, Khairy Jamaluddin dan bekas Ketua Penerangan UMNO, Shahril Sufian Hamdan, menyertai DAP kerana parti itu tiada calon untuk diangkat menjadi Perdana Menteri (PM).

Lingkup kan barua Al Jubori PRN ini maka barua hapuslah semua barua barua DAP Singapura@LeeKwanYew Dan automatik melingkup juga negara Singapura sana

Anonymous said...

Kena tipu;kerana jahil dan lalai semua bangsa ada penyakit ni. Termasuklah yang kata dia golongan bijak pandai dan tinggi ilmu laduninya!
Tak manusia atau manusia berhati setan...semua menipu untuk puak dia! Dalam banyak-banyak tipu,jenis yang pakai ubat agama paling mujarab!
Pantang tengok orang pandai berpidato..baca hadis lancar macam air, berdoa bahasa Arab pekat semua kerja dia kira taraf ulama.Padahal bukan semua bidang dia 'terer' tapi bila dah duduk di kelompok yang'suam-suam kuku'daya fikir ya, mulalah ada kaki yang menokok tambah bila 'si ulama' bergaya dari orang biasa!
Alam Melayu pun serupa...tapi bila perasan orang dah mula tahu temberangnya.. langkah mudah, tuduh la puak lain punya kerja tipu-tipuan!Politik Malaysia dah nampak bekas sopak ni tapi ingatkan kudis biasa sahaja!

Anonymous said...

Bab jual Agama sampai berjubo sesama jangan... Mesia negara Pertama negara isle ada PM pejuang LGBT

Anonymous said...

Kesalahan PAS ialah melayan Mahathir setelah Angkat Kaki Dari GTA Dan PejWang..

Mana mana pemimpin yang melayan kerenah Tun Mahathir akan melingkup bersama sama Tun dan boboi dalam pilihanraya nanti..!!

GTA tidak dapat berfungsi dengan baik selain gagal menarik sokongan pengundi terutama ketika Pilihan Raya Umum ke-15 (PRU-15), November lepas.

Dr Mahathir memaklumkan, beliau kini bergerak melalui medium Proklamasi Orang Melayu selain tidak terlibat dengan mana-mana parti politik di negara ini.

Februari lalu, Dr Mahathir mengumumkan beliau keluar daripada Parti Pejuang Tanah Air (Pejuang) bersama 12 lagi ahli yang lain.

Sepatutnya biarkan saja Tun Mahathir Dan Boboi melingkup jangan layan barua DAP@ LeeKwanYew ini. Proklaminasi Gun sekadar Proklaimanasi pantek Tun Dan Boboi semata mata..!! Bukan untuk Melayu' apa lagi untuk Isle..

Anak anak Tun bukan Mesra masjid anak perempuan nya Mesra gereja, COMANGO, LGbT Politik toksik..

Mana mana pemimpin yang melayan Tun PRN akan datang akan kalah dalam mana mana pilihanraya

Anonymous said...

Lebih 50,000 tetamu dianggarkan telah membanjiri Kompleks PAS Kedah pada Sabtu lepas dalam Majlis Rumah Terbuka Aidilfitri PAS Pusat.

Menurut portal Berita PAS, majlis yang asalnya bermula pada jam 12.30 tengah hari itu sudah dibanjiri dengan tetamu seawal jam 10.00 pagi lagi walaupun cuaca agak sedikit panas.

“Kita tak guna dana kerajaan negeri anjur Rumah Terbuka PAS Pusat. Saya nak maklum Perdana Menteri, kita buat jamuan di premis parti dengan perbelanjaan parti,” kata Menteri Besar Kedah, Datuk Seri Muhammad Sanusi Md Nor dalam ucapannya pada hari tersebut.

Anonymous said...

BERMULA MASING-MASING BARUA DAP@ LEEKWANYEW BURAI MEMBURAI

Barua DAP@LeeKwanYew paling renta iaitu Tun Dr Mahathir Mohamad sekali lagi mencabar Datuk Seri Anwar Ibrahim untuk membuktikan dakwaan beliau memiliki sejumlah wang seperti yang didakwa Perdana Menteri ke-10 itu.

Bahkan, bekas Perdana Menteri sebanyak dua kali itu secara berseloroh berkata, sekiranya Anwar mampu berbuat demikian, separuh daripada wang berkenaan akan diberikan kepada Ahli Parlimen Tambun itu.

Mahathir pula tuduh bantu kroni ketika TPM

Barua sedang membalun barua...

SEBENARNYA ITU SEMUA KERJA TOHAN YG SATU. APABILA ORANG NI BURAI RAHSIA ORANG NUN. MAKA ORANG NUN JUGA ADA SENJATA UNTUK DIBURAI ORANG NI. RAKYAT TAHU SEMUA TU. MASA ADA KUASA LA NAK TIMBUN HARTA. PANDAI-PANDAI LA DIMANA NAK SIMPAN. TETIBA TERBONGKAR JUGA SUDAHNYA. TU YANG BERIA-RIA NAK CARI KEDUDUKAN DAN JAWATAN. SEMUANYA RAKYAT TAHU, TAPI RAKYAT TENGOK JE ! YANG SEDIHNYA RAKYAT KENA TANGGUNG SAMA DOSANYA

SEBAB ?

RAKYAT BAGI UNDI SAMPAI MEREKA MENANG DAN MEREKA. BERKUASA DAN BUAT HARTA !
TAK PASAL-PASAL DUKONG BIAWAK HIDUP

Haahh tepokkkk

Balunnn barua DAP@LeeKwanYew balunnnn..!!

Balun jangan tak balun haahhh..!!

Menang jadik arang, kalah jadik abu..

Itu Abu Kasi hanyut kat Pulau Batu Putih yang si barua renta tu kasi Pulau pada anak Lee Kwan Yew smbil gentel telo laboh nya.. puiiii..!!

Yang menang jadi arang haahhh..

Ini PRN Jun 2023 Mai dah.. ini arang kita orang Melayu' Kasi bakar hangus lahhh saki baki barua DAP@LeeKwanYew lahhhhh..!!

Barua sedang membalun barua...

Yeehaaaaa....!!

Tepokkkk ... Kasi tepok sampai jadiiiiii....!!

Beramboss semua baruaaa DAP@LeeKwanYew.....!!!!!!

Saki Baki barua Kasi lingkup PRN June 2023 nanti...

Lingkup sampai jadiiii...!!!
Balun barua balun...!!!


Haah ...balun barua balunnn lagi..

#baruabalunsampaijadi

Anonymous said...

PRN June 2023 hayat UMNo menuju sakarat...ainnalillah..

Bila sebut DAP slogan UMNo No DAP No Anwar makin membengkak Dan membesar. Bila DAP adik pada PAP di Singapura makin bertambah meluat orang Melayu' mendengar nama Singapura maka orang Melayu' rasa bengkak bisul keluar berdarah dan bernanah..!

Apa lagi bila orang Melayu' sebut nama Lee Kwan Yew kepala bapak ultra rasis super kiasu menindas kaum Melayu' Singapura maka makin bertambah parah rasa benci pada barua DAP@LeeKwanYee di sini....

UMNO juga menyebabkan hayat politik PAS Dan gabungannya semakin kuat dan kini dianggap mewakili Melayu Islam, ambil alih dari UMNoo.

Dulu DAP serang UMNo kerana rasuah, ada sebahagian Melayu sokong DAP, kini PAS tiada isu untuk diserang, Makin diserang Makin DISOKONG Melayu Islam.

https://vt.tiktok.com/ZS87FMVBB/

Pembahagian kerusi ikut sedia ada akan menjadikan UMNo tidak banyak kerusi di prn enam negeri dan berhadapan risiko hilang kerusi di kawasan majoriti pengundi Melayu.

Politik hipokrasi Singapura jadi contoh dan ikutan pembangkang di Malaysia.

Pada walaun dan barua yang berkiblatkan parti DAP@PAP di Singapura. Bukti artikel di link di bawah ini menunjukkan betapa kronik nya amalan nepotisma dan kroni keluarga Lee Kwan Yew dalam politik Singapura.

Link kat bawah ni haahh sial..! Ada charta dan gambar hubung kait sesama keluarga Lee Kwan Yew.

https://jesscscott.wordpress.com/2015/08/31/siblings/

Orang bodoh saja menyatakan Singapura amalkan meritokrasi... Pada bangsa Melayu dan India warga Singapura fikir fikirkan lah. Politik persepsi yg menghayalkan barua dan walaun di negara ini selama ini.

Bila UMNo bersekongkol barua DAP@ LeeKwanYee Maka hayat UMNoo makin pupus

Perlu diingat jika PAS melayan Tun Mahathir Dan Boboi ketika PejWang sedang menuju kuburan Maka PAS juga akan melingkup bersama PejWang. Lupakan Tun Mahathir Mohamad barua DAP@LeeKwanYew yang sudah dibakul sampahkan oleh tuan nya LeeKwanYew

Sudah jatuh ditimpa tangga..

Anonymous said...

Terang lagi bersuluh UMNO hanyalah macai DAP.

UMNo akhirnya berjaya menghadiahkan DAP@LeeKwanYee Dewan Merdeka, Dewan keramat UMNo keramat ini.

Hidup Malaysian Malaysia..! Soal Raja Raja, hak kesamaan agama, hak kesamaan gender, hak murtad bertukar agama, hak setiap bangsa, soal bahasa, soal budaya, azan dan tulisan jawi, perarakan komunis, perarakan LGBT, pengiktirafan UEC, pilihanraya PBT, jual aset tabung haji dan banyak lagi yang di perjuangkan oleh komunis DAP@LeeKwanYew tentu akan berkumandang dan di pertahankan di Dewan Merdeka selepas ini.

Hilang maruah dan akal budi hanya kerana merelakan diri menjadi pelacur politik. Perjuangan demi Agama, Bangsa dan watan tercinta hanya gumam yang laku di jual di depan kuda belang sendiri sementara komunis terus bertapak dan mencengkam menanam uri berduri lebih dalam, kukuh dan pasti terpatri.

Dunia akhir zaman, umat akan mengikut dan menurut musuh Islam itu sehasta demi sehasta, sedikit demi sedikit namun kemudian walau masuk ke dalam lubang biawak sekali pun mereka tetap menurut kepadanya.

Maka PRan June 2023 ini nanti maka kesemua saki Baki barua barua DAP@LeeKwanYew mesti dihapuskan secara total...

Anonymous said...

NO UMNO NO DAP...!!

.Orang Melayu' dah sedar semua pemimpin Melayu' UMNo dolu dolu diciptakan untuk jadi barua LeeKwanYew melalui agen nya taikun taikun mata sepet bersama hidden hand MCA / DAP ..

Sekarang UMNo dah melingkup dan hancur. UMNo Terpaksa tunduk pada komunis DAP.

Umpan Khairy, Shahril jadi PM petanda DAP tiada calon layak.. DAP dah tak ada calon Melayu' untuk dikudakan ...

Aljuboori adalah pemimpin Melayu' terakhir DAP kudakan sebagai barua tuannya LeeKwanYew @DAP..

Baru-baru ini, bekas Ahli Parlimen Bangi dari DAP, Dr Ong Kian Ming mengajak bekas Ketua Pemuda UMNO, Khairy Jamaluddin dan bekas Ketua Penerangan UMNO, Shahril Sufian Hamdan, menyertai DAP kerana parti itu tiada calon untuk diangkat menjadi Perdana Menteri (PM).

Umno pun macam tu. Masuk pakatan hancing sebab dah tewas teruk. Lingkup abiss.. sbb mudah UMNo pemimpin nya hanya acah acah power Melayu' Islamik' sebenarnya.

Sapa percaya kat sumpah keramat UMNo pasti melingkup kena main, Ahli UMNo tak serik jadi mangsa tipu.

60 tahun dapat kuasa, hancur orang Melayu dibuatnya sebabnya UMNo bergantung pada Kartel mata sepet bertuankan tetap DAP@LeeKwanYew walaun Kartel mata sepet ini warga nagara ini.

Sekarang UMNo lagi hancur. UMNo Terpaksa tunduk pada komunis DAP. Terhegeh hegeh menumpang kasih sayang DAP bertuankan Lee Kwan Yew. UMNo Sama sama masuk tong taik najis bersama PKR.

Lingkup kan barua Al Jubori PRN ini maka barua hapuslah semua barua barua DAP Singapura@LeeKwanYew Dan automatik melingkup juga negara Singapura sana

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.