Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

MANA KAMU DAPAT HARTA BERBILION RINGGIT?

 KAMU TU SIAPA? TANGKAP LA CEPAT !

KALAU KAMU TAK TANGKAP APA ERTI KAMU JADI PEMERINTAH?

DAN APA GUNA KAMU MEMBEBEL KOSONG ! 

Perdana Menteri Anwar Ibrahim sekali lagi mengulangi cabaran kepada seorang pemimpin politik Melayu supaya mendedahkan semua harta peribadi dan aset milik keluarganya.

Atee? Kalau dah tahu, mengapa memekak ke hulu dan ke hilir?

TANGKAP JE

SIASAT 

BARU LE SELARAS DENGAN MEMBEBEL TU

JANGAN TUNGGU DIA DEDAHKAN HARTA

DIA TAKKAN DEDAH HARTA

BERTINDAK JIKA DAKWAAN BENAR

BARU ADA TELOR

JANGAN JADI TONG KOSONG !

INGAT BALIK SEMANGAT BALING !

BERAPI-API DAN BERTINDAK

MERDEKAAAAA !


12 orang berkata:

C++ said...

Ini semua gimik ja PakKaramu ooi... Mamat nih sembang kari ja lebih... Hahaha

Anonymous said...

Barua versus Barua... Jom tepok tangan ramai ramai...!!

Kenapa 9 kan bagus kalau kasi 90 lagi.. kikikik

Sembilan tuntutan yang dikemukakan oleh Tun Dr Mahathir Mohamad kepada Datuk Seri Anwar Ibrahim, berdasarkan writ saman saman berjumlah RM150 juta sepertimana dilaporkan oleh Astro AWANI:( Astro milik kroni Tun)

i. Ganti Rugi Am (“General Damages”) disebabkan penghinaan terhadap plaintif daripada kenyataan-kenyataan fitnah defendan tersebut berjumlah RM50 juta.

ii. Sejumlah Ganti Rugi Teladan (“Exemplary Damages”) disebabkan penghinaan terhadap plaintif daripada kenyataan-kenyataan fitnah defendan tersebut sejumlah RM100 juta.

iii. Perintah bahawa defendan dengan serta-merta menarik balik kesemua dan setiap satu kenyataan-kenyataan defendan tersebut.

iv. Perintah bahawa defendan menyebabkan kesemua perkongsian kenyataan- kenyataan tersebut di semua platform media sosial dan/atau media elektronik cetak yang telah tertular tersebut dipadam dengan serta-merta, yang mana telah dikongsi oleh pengguna-pengguna lain di atas kesalahan defendan sendiri.

v. Perintah bahawa defendan hendaklah membuat permohonan maaf secara bertulis kepada anak guam kami tanpa syarat dan secara terbuka termasuk dengan aku janji bahawa defendan tidak akan sama sekali membuat apa-apa kenyataan

vi. Perintah bahawa defendan mengadakan satu sidang media khas sempena permohonan maaf dan aku janji kepada plaintif

vii. Faedah ke atas ganti rugi di atas pada kadar lima peratus setahun dari tarikh writ saman ini difailkan sehingga penyelesaian penuh terhadap defendan;

viii. Kos tindakan ini ditanggung oleh defendan.

ix. Relif-relif lanjutan yang difikirkan suai manfaat oleh Mahkamah Yang Mulia ini.

Selamat bergaduh wahai barua barua LeeKwanYee@DAP... Bergaduh lah sampai mampos..!!

Pada orang Melayu' sekelian meh kita tepok tangan dan ketawa terbahak bahak saksikan semua barua barua DAP@LeeKwanYew bercakaran dan berbunuhan sesama sendiri...

Orang Melayu' dah meluat drama barua barua DAP@LeeKwanYew ini... Selamat pergi mampos dan berambosss dari bomi Tanah Melayu

Haah tepokkkk..!!

#haahtepokkk

Anonymous said...

DSAI ni baik sebenarnya. X nak ungkit masalah lalu.

Tapi klau dah bersekongkol dgn pn tiap2 hr ni nak jatuhkan kerajaan. Kasi pelabur risau.

Siaplah siapa yg menggugat negara.

Jgn jadi bodoh walaunta....Klau kes mahlamah bertahun x selesau. Prn dah dekat.

Pengundi Melayu x cerdik ramai. Kena sedarkan.

Hebat DSAI

Anonymous said...

Balun barua balun...!!

Harta kamu yang berbilion, anak ada pesawat, ada kapal, ada bank di luar negara, jual itu semua, bawa balik dan berikan kepada orang Melayu di Malaysia ini, baru betul jadi Pejuang.

https://youtu.be/V6edo8NLi-g

“Itu belum dijawab, saya minta mereka jawab, berapa bilion dia ada, mana dia dapat wang itu, pulangkan balik kepada orang Melayu di Malaysia

Anwar kembali ‘balun’ Mahathir, mana kamu dapat harta berbilion?

Ada tokoh-tokoh Melayu, Tun, Tan Sri yang kaya raya heboh mahu jaga Melayu, mereka kata Anwar sudah tidak boleh harap, (Datuk Seri Ahmad) Zahid tidak boleh pakai, tidak boleh jaga Melayu.

UMNo bukan tuan rumah pun UMNo sekadar menumpang kata Mat Asan... Sedar sikit lah UMNo tu sekadar macai LeeKwanYew@DAP..!! Kikiki..!!

Selamat bergaduh wahai barua barua LeeKwanYee@DAP... Bergaduh lah sampai mampos..!!

Video Anwar balun Daim bawah ni haah..!!

https://youtu.be/A-1ih8ePidE

Pada orang Melayu' sekelian meh kita tepok tangan dan ketawa terbahak bahak saksikan semua barua barua DAP@LeeKwanYew bercakaran dan berbunuhan sesama sendiri...

https://youtu.be/qMd9EF1E4k0

Orang Melayu' dah meluat drama barua barua DAP@LeeKwanYew ini... Selamat pergi mampos dan berambosss dari bomi Tanah Melayu

Haah tepokkkk..!!

#haahtepokkk

Anonymous said...

Sabar Pak! Sabaaar..!Pantang dengar orang berpantun-pantun...kita janganlah cepat-cepat bungkus kertas bulatkan macam kepala orang macam cerita P.Ramlee tu:
"Ini kepala bapak kau...yang ini, kepala bapak kau! Hah! pijak la!"
Kita hidup di donia, suka nak jadi pendamai atau nak jadi 'si batu api?' Ambik sikap Nabi,baginda bagi idea apa patut buat untuk elak pentengkaran dan perbalahan. Kan kita dah diajar oleh ostad kita kisah sirah Nabi tu? Tak pun, paling 'cekai'...ambik sikap berbaik sangka!
Kan Tuan Presiden kita pun ambik sikap macam tu tempoh hari? Buatlah apa sahaja demi nak muafakat nasional ke, nak proklamasi Melayu ke...asal ada kesatuan hati, kan ke bagus, gitu?
Lantak la, oranglain pakai kitab, cap yang kita ni munafik...cakap dulu berdegar-degar pasal"kes mati Syahid Memali" tapi kini dah duduk rapatkan saf bersama si'firaun' yang suka kata kekawan kita dulu "mati katak!"
Lagipun..apa kita nak ambik port..kes bertekak dua hamba Allah tu, yang khabarnya dah masuk Mahkamah. Biarlah mahkamah bicarakan macam kes Abah wibawa kita tu!
Adabnya, kita lebih baik tengok aje kalau tak boleh menyumbang apa-apa.
Lain la, Atok purba sorang tu...dia suruh sain proklamasi Melayu ke India ke..atau Cina ke,kita ikut aje! "Sainnn...!"
Dah susah-susah sain, tak kan tak ada persen kot? 20% ke atau apa-apa persen!
Eh? Dah macam cerita filem 'Tiga Abdul' kisahnya pulak!
Jom! Kita pakat diam tengok...Siapa la bakal "kena jual" besok!


Anonymous said...

Kikiki..

Barua barua DAP@LeeKwanYew sedang membalun sesama sendiri...

Yg pasti menang Judi arang... Kalah jadi abu...

Yang jadi abu tu nanti jangan lupa hanyutkan ke Pulau Batu Putih yer...

Yg jadi arang tu PRN June 2023 Kasi lingkupkan saki Baki barua DAP@LeeKwanYew

Helok juga jadi Batu api bagi melingkupkan semua barua barua dan yang nak melingkupkan bangsa sendiri..

Barua ini macam anai anai ambil masa lama reputkan kayu.. Maka PRN 2023 June ini Maka anai anai ni kita bakar hangus semuanya


Hokeyyyy..!!

Anonymous said...

Masa untuk wujudkan rangkaian kartel mafia Melayu.

Itu formula yang sebenarnya iaitu jadilah Batu api yg membinasakan semua barua barua tak guna ini..

60 tahun Melayu dikudakan oleh kaum Cina ini melalui jaringan keluarga Lee Kwan Yew @DAP/MCA maka sekarang masanya Melayu ambil semula dan ujudkn billionare billionaire Melayu...

Himpunkan Persatuan Peniaga Melayu, Rangkaian Peniaga Muslim , Felda, Felcra Persatuan Pemborong Melayu , gangster dan mafia Melayu untuk melawan kartel DAP@LeeKwanYew ini.

Kita harus mengadakan taikun dan billionaire seperti Abd Rahman Auf dll seperti di zaman rasulallah...

Billionaire Islam spt ini yang patut diwujdkan untuk dijadikan contoh bukan taikun judi, taikun mafia dan kartel monopoli sambil sorok dan lambakkan barang keperluan sesuka hati mengaut keuntungan dengn cara menipu.!!

Satu billionaire mata sepet kroni Tun Mahathir melingkup bangkrap..!! Haah tepokkk

https://www.freemalaysiatoday.com/category/nation/2023/04/12/prominent-businessman-lee-kim-yew-declared-bankrupt/

Ujudkan kartel kartel Melayu, ujudkan mafia mafia Melayu ujudkan dan kuasai semua rangkaian mafia kertel Melayu di semua sudut lapangan rantaian pengedaran dan perkhidmatan barang2 keperluan pada semua rakyat Malaysia.. Hapuskan taikun dan kartel barua barua LeeKwanYew@DAP.

Ini lah formula Ketuanan Melayu yang akan menurunkan harga barangan pengguna di negara ini.

Masih ada pemimpin pemimpin yang teekinjaa kinja jadi barua Lee KwanYee @DAP

Elok kita tukar nama nama taikun kartel mata sepet ini spt Vincent Tan, Leow Tiong Lay, Ananda, Lim Got Tongong, Robert Tan ,Lim Chi Pan, Lim Ping Pong Lim Pan Tat , Lee Ci Bai, Robert Tok Kok, Kok Bu Toh, Lim Chi Pet, Tue Na Seng , Pak Chu Cheng dll pada nama Taikun Melayu pulak...

Bila barua mereka PM Melayu bertukar ganti taikun taikun mafia dan taikun gang kartel LeeKwanYew@ DAP ini masih nama yang sama juga harga barang masih melambung dan dikawal oleh tuan nya Singapura

Bila banyak taikun Melayu menguasai pasaran maka harga barang keperluan dan perkhidmatan boleh dikawal oleh harga Melayu pulak...Ujudkan rangkaian mafia dan kartrl Melayu secara menyeluruh di Malaysia

Bila PM Melayu bertukar ganti taikun taikun mafia dan taikun gang kartel mata sepet ini masih nama yang sama juga harga barang masih melambung dan dikawal oleh tuan nya Singapura

Bayangkan tak ada satu bijik tolo ayomm di Singapura tak ada satu reban ayomm pun di Singapura tapi keperluan tolo tolo ayam di Singapura mencukupi...

Tak ada satu pokok pun kelapa sawit di Singapura tapi keperluan minyak masak di Singaura mencukupi tapi bekalan minyak masak di Malaysia yang tak ada..

Kita dah tak perlukan taikun kaum mata sepet ini.. Monopoli dan menentukan harga barangan asasi memgikut tuan mereka 'little Israel' di Singapura di sana.

Selagi negara bergantung pada kartel mafia kaum Lee Kwan Yew ini harga barang tak akan turun. Ujudkan kartel Kaum Melayu vs Kaum Kartel Cina pasti lingkup kartel Lee Kwan Yew@DAP.

PRN bulan Mei ini lah masa terbaik untuk orang Melayu hapuskan kesemua saki baki barua pemimpin Melayu yang bertuankan DAP@LeeKwanYew dari tampuk kuasa.

#hapusbarualeekwanyeelingkupSingaura

Anonymous said...

(Video) Kalau Jokowi mahu lingkupkan Singapura kenapa kita terhegeh hegeh mahu jadi barua LeeKwanYew@DAP..!? Malaysia bila lagi nak lingkupkan LeeKwanYew@DAP..!?

Dari dulu lagi aku dah kempen lupakan Singapura dekat dan rapatkan hubungan sesama serumpun dengan negara Indonesia.. Negara serumpun Dan sama pegangan kalimah dan akidah..!!

https://youtu.be/rGwUQj8ZSWM

Sepertiga orang kaya di Singapura adalah Dari Indonesia. Dan tak kurang hebat nya Kartel kertel Mafia Mata Sepet Malaysia yang dinaungi oleh pemimpin pemimpin Malaysia dangan membela kroni kroni mata Sepet.

Wang asing paling banyak di Singapura ialah Indonesia Dan wang Kartel mafia Mata Sepet Dan barua barua LeeKwanYew@DAP Dari Malaysia adalah No 6 di Singapura..!!

Saya Ulanggg..!!! No 6 terrrbanyak wang orang Malaysia di Singapura..!!

https://youtu.be/qARRqKkzSZw

Walaupun Perdana Menteri silih berganti tapi Kartel Dan mafia Mata Sepet yang berkiblat pada Singapura masih menguasai dan mencatur politik setiap Perdana Menteri Malaysia termasuk PMX.

https://youtu.be/k3v4imdmCWk

Tidak tekecuali di Indonesia keadaan lebih parah bila mafia mafia migas dann mafia menguasai sumber daya alam jugak berkiblat ke Singapura.

https://youtu.be/jc5QOG1tnpQ

Rakyat Indonesia keturunan Tiongkok sudah berislamisasi dengan nama Indonesia tapi ras hubungan sesama kaum Cina di rantau Asia Tenggara sangat kuat dalam isu ras perkauman..!!

Pemerintah Indonesia sukar menentukan siapa talibarut Dan barua Kartel mafia mereka yang berkiblatkan ke Singapura..!!

https://youtu.be/iAPx8NDiKyM

Import mentah harga murah ke Singapura dan jual semula ke Indonesia dengan berkali lipat harga nya. Beri air mentah 3 sen jual ke Malaysia balik berlipat Kali ganda. Video bawah ni haah

https://youtu.be/MU0W5e4C3Rw

Politik Hipokrasi adalah Kekuatan Nepotisme di Singapura.

Link kat bawah ni haahh sial..! Ada charta dan gambar hubung kait sesama keluarga Lee Kwan Yew.

https://jesscscott.wordpress.com/2015/08/31/siblings/

Orang bodoh saja menyatakan Singapura amalkan meritokrasi... Pada bangsa Melayu dan India warga Singapura fikir fikirkan lah. Politik persepsi yg menghayalkan barua dan walaun di negara ini selama ini.

PRN June 2023 ini adalah masa terbaik melingkupkan saki baki barua barua DAP@ LeeKwanYew secara total.

Lahirkan generasi Melayu baru, bina rangkaian Kartel mafia Melayu dengan visi dan misi yang baru Dan menguasai semua rangkaian ekonomi negara...

Lahirkan generasi Melayu baru, bina rangkaian Kartel mafia Melayu dengan visi dan misi yang baru Dan menguasai semua rangkaian ekonomi negara... Kalau pandai trading kita bina rangkaian traders Kartel mafia Melayu' yang menjanjikan pulangan sangat lumayan

https://youtu.be/o8DAUj49L9M

Nah saksikan link kat bawan ini jadi saksi betapa kronik hipokritnya politik Lee Kwan Yew abang besar DAP itu..!!

https://jesscscott.wordpress.com/tag/family-tree/

Lupakan Singapura tinggalkan Singapura... duri dalam daging bila berbaik dengan Singapura.

Dari dulu lagi aku dah kempen lupakan Singapura dekat dan rapatkan hubungan sesama serumpun dengan negara Indonesia.. Negara serumpun Dan sama peganang kalimah dan akidah..!!

Saya ulanggggg..

https://youtu.be/qARRqKkzSZw

video atas ni (saksikan video atas tu..!!)

Anonymous said...

DSAI bijak

Kasi walaunta x tido mlm. Melayu bukan ramai rajin membaca. Melayu percaya persepsi.


Kasi balik billion yg anak beranak sapu.

Ha ha ha.

Anonymous said...

Pak Walaun tak baca berita ka? Tunggu je lah kes saman masuk mahkamah..

Semua citer akan terbongkar dlm mahkamah..bukti2 kuat..tak boleh nak putaq belit mcm dulu dah..

Saksikan adegan seterusnya atok saka sekutu lebai hadi..sama2 tgh kepanasan skrg..

Pak Walaun hanya perlu siapkan popcorn..hehehe

Anonymous said...

Saya ulangggg...!!!

Balun barua balunnn..

Anonymous said...

Saya ulangg...!!!!

Jumlohhh nak tebuk atap dok cukoppp..

Atok saka kerala perosak org Melayu.

Hadi syiah perosak umat Islam..

Takdirrr!

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.