Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

SAMBUT HARI PERKAHWINAN

Salam

JANGAN BIARKAN ORANG INI BERADA DALAM UMNO ATAU BIARKAN SAJA !

Jika benar menteri kanan menyambut ulang tahun hari perkahwinan dengan minuman arak maka BN/UMNO kenalah jawab, betulkah begitu, kan di katakan UMNO memperjuangkan islam, jika benar cerita ini di bogelkan oleh setiausha Agong PKR yang juga seorang ahli Parlimen (Saifuddin Nasution) maka menteri kanan itu adalah bapak segala maksiat sebab arak itu adalah punca segala maksiat

Orang besar lagi menteri lagi kanan lagi menghuni kasino kat Amerika lagi apa tah, inilah gambaran seorang menteri yang di banggakan oleh ahli-ahlinya, sepatutnya Saifuddin kenalah dedahkan siapa nama menteri tersebut sebab mana tahu apabila dia tersesat kat surau masjid nanti ada orang panggil dia ustaz

Orang islam sebenar tidak minum liker atau apa-apa arak melainkan orang kafir, tapi bila kita sebut kafir maka melenting pula marahnya, sebenarnya menteri tersebut bukanlah sangat memalukan dirinya akan tetapi dia sebenarnya memalukan UMNO pada keseluruhannya sebab orang UMNO apabila sebut melayu maka mereka adalah beragama islam dsn jika islam minum arakkah ? pergi kasinokah ? Kesian islam UMNO

3 orang berkata:

merbok said...

hukum sebat laa apa lagi mau tunggu?

merbok said...

puak-puak minum arak ni ada 2 benda ja yg depa tak mau:
1: dipanggil kafir
2: makan babi

melayuangkat said...

Salam Tuan,

Saya ingat tuan yang sambut hari perkahwinan tadi, nak lah ucapkan Alhamduillah dan tahniah. Busy body juga nak tahu sambutan ulangatahun perkahwinan yang ke berapa.

Orang Politik macam ni lah separuh dari mereka. Tak berani pula kita nak kata lebih lebih, tapi inilah hakikatnya.

Yang mengadu tu pun dulu orang UMNO juga. Bila dah hilang madu buka dan tirai semua. Inilah hakikat orang Politik. Bila suka tak suman.

Biarlah marah dan benci pun berpada pada, kita tak tahu esok lusa bertukar kasih dan cinta. Siapalah kita, Qalb kita ditangan Allah swt. Cuma kita boleh berdoa dapat mempertahankannya.

WaAllahuAlam.

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.