Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

FATWA TIDAK BETUL

Salam

DI KATAKAN PEMERINTAH DI NEGARA INI DI LAKSANA DAN DI PERINTAH OLEH GOLONGAN MUNAFIK DAN FASIK ? SEMUANYA TIDAK BETUL !

Perkataan Fasik dan perkataan munafikun adalah perkataan yang terdapat di dalam bahasa agama islam sahaja, jika di katakan bahawa fatwa daripada seorang ulama yang terkenal iaitu Dr Yusuf Al Qardawi menyebut bahawa yang memerintah di negara ini adalah golongan munafik dan fasik maka ia langsung tidak betul

Nampaknya Yusuf Al Qardawi masih mahu berselindung dari sesuatu yang dia tidak perlu buat, iaitu sepatutnya Yusuf terus saja sebut kafir dan zalim kerana ulama tidak perlu bohong dan bermuslihat, dalam surah al maidah hanya satu ayat saja yang Yusuf sentuh iaitu Fasik sementara zalim dan kafir dia tidak sentuh, mengapa ?

Bukankah Allah sebut " BARANG SIAPA YANG TIDAK BERHUKUM DENGAN HUKUMANKU MEREKA ADALAH KAFIR,ZALIM DAN FASIK ! Salahkah jika Yusuf sebut kerajaan Malaysia adalah kafir ? Jika dia sebut salah maka dia adalah salah ini jika beliau mahu sebut tentang hukum yang berdasarkan quran, jika dia tidak mahu pakai quran maka eloklah buang saja quran itu ini kerana dia seorang yang terkenal sebagai ulama dan dia perlu cakap benar

1 orang berkata:

DAKWAH YEOP said...

salam pak karma..fasik dan munafik masih belum mengeluarkan seseorang islam itu daripada agamanya. pak karma jangan salah faham. itu sebab tidak ada org islam yang dihukum murtad dengan sbb fasik @ munafik.

Fahami akidah ahli sunnah insyaallah kesilapan ini dapat difahami. syukran.

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.