Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

TIDAK BOLEH BAGITAHU ....

Salam

ZULKIFLI NORDIN TIDAK AKAN BAGITAHU SIAPA ORANG YANG KETIGA YANG CUBA MENYOGOKNYA

Apa guna Zulkifli Nordin buka cerita orang yang ketiga yang cuba menyogoknya jika dia tidak mahu siarkan individu yang ketiga itu ?

Tidak timbul langsung soal keaiban orang yang ketiga sekiranya Zulkifli mendedahkan namanya sebab orang ketiga ini adalah mengamal dosa kerana mengamalkan rasuah dengan tujuab jahat

Melindungi nama orang yang ketiga yang cuba menyogok rasuah supaya mengaib dan memfitnah se orang pemimpin negara adalah di anggap pengkhianat negara

Zulkifli sepatutnya faham tentang dosa melindungi nama pehak ketiga sekalipun orang ini adalah pemimpin negara yang di hormati oleh rakyat ataupun Zulkifli sengaja hendak merahsiakan nama orang ini kerana tujuan menyogoknya mungkin kerana untuk merebut jawatan Perdana Menteri ?

Adakah ke engganan Zulkifli menyiarkan nama orang yang ketiga yang cuba merasuahnya ini telah mengugutnya supaya tidak menyiarkan namanya, jika tidak ia akan memotong badan Zulkifli sehingga 18 kerat macam Mona Fandy ?

Adakah Zulkifli sengaja merekacipta di dalam parlimen tentang penglibatan orang ketiga kerana hendak mengugut seseorang yang akan di fitnahnya ? Atau Zulkifli sengaja hendak buat gempar supaya namanya popular ?

Pak Karamu mengesyurkan kepada SPRM dan polis supaya menggesa Zulkifli mendedahkan nama pehak ketiga, jika gagal maka Zulkifli mesti di dakwa dan di hukum




1 orang berkata:

din said...

saya rakyat malaysia amnya dan rakyat kulim khususnya MENYOKONG cadangan tersebut..

takkan nak biaq orang mcm ni ada dlm parlimen kot..

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.