Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

CERITA JIN TEMPAT PAK KARAMU MENGAJAR

Salam

Bab 1

Apabila masuk saja kolej mulalah bulu roma mengermang ! bila masuk lif, Eh,eh ! belum tekan butang dah berjalan ! hu hu hu mereka-mereka ni cukup repek dengan Pak Karamu hu hu ! sampai tingkat satu lif terbuka dengan sendirinya , pandang kiri ! pandang kanan, depan dan belakang tak de apa-apa, ok selamat ! tetiba bayang Pak Karamu berjalan sendiri tanpa Pak Karamu bergerak, ala mak siapa pulak tuh ! hu hu !

Selepas beri kuliah nak tengok adakah lif terbuka sendiri ! Kali ni tak masuk lif lagi terus ikut tangga ! sebaik pijak satu anak tangga nak turun, ala mak mengermang lagi bulu roma ! Ala mak ada anjing hitam pula tunggu kat bawah tu ! Ishh ! naik balik ! Tunggu kat depan lif ! tetiba lif buka sendiri, Pak Karamu masuk dan diam, tetiba bila lif terbuka pada floor Pak Karamupun keluar, dalam hati Pak Karamu sebut tq selamat aku, tetiba dengar suara Hmmmmmm ! Cabuuuut ! Ala mak mana kunci Freelender aku !

Tetiba dengar lagi suara Hmmmmm ! bila pandang belakang huh ! ada kunci ! Pak Karamu memberanikan diri "Terima kasih aje yeeee ! tetiba dengar lagi suara Hmmmmm ! Pak Karamu jawab balik Hmmmm ! ok la tu, barulah naik berani, dalam perjalanan pulang berfikit pula kalo aku minta pitih tadi kan elok ? Mungkin dia kata Aaaaaambiiiiil Laaaah ! hu hu hu kaya aku

1 orang berkata:

Unknown said...

Aikkk? Takkan Pak Karamu takut anjing pulak???

*Kalu dapat pitih tu bahagi dua dgn saya tau ekekeke

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.