Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

ZULKIFLI HENTAM PAS PULAK

Salam

Setelah Zulkifli menghentam maruah PKR dan bekas bosnya maka kini dia beralih kepada PAS, kali ini dia tuduh PAS membuat fitnah di masjid pula, mungkin ia di tujukan kepada Khalid Samad bekas musuh nombor satunya, dendamnya kepada Khalid di kembangkannya pula kepada parti bukan lagi kepada individu

Jiwa islamnya konon dapat di sukai oleh PAS sebaik saja dia di tendang daripada PKR namun PAS juga tidak perkenan dengan sikap islam yang di tujukkannya kerana sikap islamnya tidak mencerminkan pandangan semangat berjama'ah

Dato' Mahfuz Omar dari PAS paling lantang menentang kemasukkannya ke dalam jama'ah PAS kemudian di susuli pula oleh ramai orang PAS menentangnya kerana dia bersikap buruk dan tidak ada semangat islam yang betul sebagaimana akhlak yang di kehendaki oleh islam

Sekarang dia dalam keadaan terumbang ambing, nak masuk UMNO sudah tentu tidak sesuai dengan sikapnya, nak duduk bebas juga tidak sesuai dengan sikapnya, nak masuk PAS orang PAS tidak benarkan, nak rujuk kepada PKR malu pula rasanya sebab sudah di tendang keluar, jadi dia nak pergi ke mana selepas ini ?

2 orang berkata:

Unknown said...

oooo... dlu tu dia masuk PKR sbb org PAS x bagi dia masuk PAS la ek? Errmmm barulah den tau cito sobonar ea.

Cencaluk said...

Salam,

PAS, PKR atau UMNO semua sama semuanya dianggotai oleh MANUSIA dan bukannya MALAIKAT.

Kalau PKR inhinkan ISLAM yang LIBRAL dan membenarkan penggunaan kalimah ALLAH kepada golongan bukan ISLAM aku faham ini disebabkan mereka ini ISLAM SEKULAR tak kisah halal dan haram.

TETAPI

PAS. Sebuah PARTI ISLAM yang selama ini memperjuangkan ISLAM dan ingin menwujudkan HUKUM HUDUD tapi masih bersekongkol dengan DAP dan PKR dalam menjatuhkan maruah Islam itu yang aku tak faham.

Jika selama ini bersekongkol dengan MCA dan MIC adalah difatwahkan sebagai KAFIR dan sesat bagaimana dan apa pula fatwah yang akan kita dan TGNA akan keluarkan apabila PAS bersekongkol dan dengan terang-terang ingin menjatuhkan kerajaan yang selama ini mempertahankan kedudukan Orang Melayu dan Agama Islam di Malaysia ini.

Apakah yang Pakkaramu boleh ulas dan terangkan akan perilaku PAS yang telah semakim terserlah selama ini.

Apakah doa yang TGNA lakukan selama ini telah menimpa ke atas dirinya sehingga TUHAN menunjukan segala keburukan yang tersembunyi dari mata masyarakat selama ini.

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.