Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

BEKAS PENGURUSI MARA MENYERTAI PAKATAN

Salam

Bekas Pengurusi MARA dan juga seorang bekas ahli EXco pemuda UMNO Malaysia akan menyertai PKR ataupun PAS, walau apapun Tamrin Ghafar sudah muak dengan dasar UMNO yang di lihatnya sudah begitu banyak menyeleweng dari dasar asal UMNO, semasa pilihanraya kecil Hulu Selangor beliau secara terang menyokong  Pakatan Rakyat


4 orang berkata:

Anonymous said...

kalau takat tamrin, chua jui meng, zaid berahim nak kat pkr.....alhamdulillah la...

azman kamarul said...

Alhamdulillah...sebenar PAS PKR dan DAP tak kira samada bekas yang ada jawatan ke...tiada jawatan ke kalau tiada masalah yang lepas-lepaas dipersilakan masuk...anda dialu-alukan tetapi tidak dijanji dengan duitttttttttttt.........

Kalau nak duitttttttt silalah masuk umno.

merbok said...

aku ni penjawat awam, tak boleh jadi ahli PKR tapi aku tetap sokong PKR.. peduli apa!! aku terima gaji dari duit rakyat dan aku berkhidmat utk rakyat jugak..

wan said...

nak masuk boleh tapi jangan bagi sebarang jawatan sebab banyak katak adalah bekas puak tu bila dah menang waktu wakil pr timbul la cerita lama lepas tu kena jadi katak baru selamat.....

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.