Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

KHIR TOYO SYOR KAJI DASAR KEPADA CINA ?

Salam

Khir Toyo bekas menteri besar Selangor mengharapkan kerajaan mengkaji semula dasar kaum terutama kaum cina semata-mata kerana kaum itu tidak menyokong BN dalam pilihanraya kecil Hulu Selangor baru-baru ini, dia mungkin nampak betapa bahayanya apabila kaum cina tidak menyokong BN/UMNO terutama apabila berlaku pilihanraya akan datang sama ada pilihanraya kecil ataupun pilihanraya umum nanti

Bagi Pak Karamu adalah terlalu bahaya jika kaum melayu tidak menyokong calon kaum melayu di Hulu Selangor kerana mereka boleh rosak akidah kerana menyokong calon hindu, di mana martabat maruah melayu sudah menghilang ? Apa yang jelas BN/UMNO akan berbuat apa saja kerana hendak menang mereka sanggup membelakangkan bangsa sendiri di tempat yang ramai orang melayu

Jikapun Khir Toya sudah nampak akan kalahnya BN/UMNO pada pilihanraya umum ke 13 nanti itu adalah biasa saja, takkan nak sokong BN/UMNO sampai kiamat dunia ni, UMNO sanggup mengubah dasarnya daripada semangat bangsa kepada 1 Malaysia semata-mata kerana hendak menang itu saja, di waktu yang lain BN/UMNO akan kembali balik kepada dasar melayu dan kebangsaannya, inilah dasar macam biskut sekejab ada sekejab tak ada


3 orang berkata:

Anonymous said...

inilah minda kelas 1 pemimpin melayu dalam umno, bila tak sokong je mulalah nak cakap yng bukan2, konsep demokrasi, konsep memilih pemimpin dan konsep kenegaraan dilupakan. betapa butanys pemimpin seperti ini. rakyat di paksa untuk menyukai mereka walaupun rakyat tidak suka... seolah dana negara itu duit mak bapak dia. ngapa tak cakap pada orang cina, oleh kerana mereka tak sokong, tak payah mereka bayar cukai pada kerajaan... berani tak cakap macam tu pada mereka.. ini cukai kutip, hak mereka dinafi. bukan saja pada orang cina, tapi pada semua rakyat kerana masing-masing mempunyai peranan dan membangun negara.

Anonymous said...

Salam,
bila pak karamu kata umno hanya perjuang bangsa melayu sahaja,pak karamu salah,kononnya cina diabaikan.adakah pakkaramu tau ekonomi kita 90% dipgg cina?adakah pakkaramu tau yg demonstrasi selalu adalah org kita(PAS)?umno mmg tidak sesempurna mana,tp hala tuju ada,tapi PAS dan PKR camane?berjuang utk apa?dlm plembagaan PAS pun dah takde cita2 tubuh negara ISLAM lagi,jadi kemanakah hala tuju mereka?nak kuasa memerintah sahajake?perintah atau diperintah.Yg nyata PAS dan PKR menyokong gagasan DAP dan tidak terkecuali MCA dan GERAKAN(rakan baru PR akan datang)
-wassalam-
ANAK MUDA

Anonymous said...

salam,
nampak sgt kebodohan anon 6:39AM..singkatnya akal dan minda,hak apa yg dinafi,hak siapa?sekarang ni adake hak ko dinafi?tu la masalah pro pembangkang,tapi bila makanan dihidang depan mata,terus mentengedarah,ko tauke cukai tu untuk pe?kalo tak tau baik ko jadi beruk ke takpun jadi baboon,pilihle mana 1..
-pemerhati bebas-

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.