Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

TELAN AIR LIUR USTAZ ....

Salam

TELAN AIR LIUR USTAZ KERANA HENDAK KEBERKATAN ?

Dr Asri bekas mufti negeri Perlis telan membuat pendedahan ada seorang ustaz juga seorang guru Tarikat di negeri Selangor serta bertauliah dan berjawatan di negeri tersebut telah menyuruh muridinnya berbaris untuk menikmati air liurnya untuk mendapat keberkatan di lihat sebagai tarikat yang pengotor dan bercanggah dengan islam

Jabatan agama islam Selangor telahpun membuka file siasatan untuk menyiasat sama ada benar ataupun tidaknya dakwaan Dato Asri tersebut, Pak Karamu fikir tidak mungkin Dr Asri hendak berbohong sebab dia adalah seorang tokoh agama dan tahu berbohong itu adalah khianat

Apa yang menjadi persoalannya sekarang ialah mengapa ada manusia yang memiliki tauliah dan berjawatan di negeri itu sanggup berbuat perkara yang tidak menesabah dalam mendapatkan keberkatan dan orang ramai juga tidak mungkin tidak mengetahui bahawa air liur itu sesuatu yang kotor (jangan berludah di merata tempat)

Meludah adalah lambang sial pada mana-mana masyarakat di negara ini, lagipun tiada nas yang mengarahkan berbuat demikian untuk jalan pintas bagi mendapatkan keberkatan, di harapkan JAIS tolong dedahkan nama individu tersebut kerana ia sangat memalukan jabatan agama kerana memiliki tauliah dan berjawatan pula

10 orang berkata:

Unknown said...

uih.. biar benar ni? Kat mana tu Pak Karamu? Dahsyat arr Tuan Guru tu sampai suruh minum air liur dia. comolot ka? uhuhu...

singamaraja said...

Ia berlaku di sebuah masjid kat Selangor

~PakKaramu~ said...

Salam

Ia berlaku di salah sebuah masjid di Selangor dan mungkin orang jais agaknya

Anonymous said...

ass. Bila jadi begini orang menyalahkan tariqat, tetapi sebenarnya orang yang bawa tu yang tak betul. Kalau tak bertariqat, macam mana nak kenal, takat nak sembang kata aku ada phd dah boleh kekai Allah, belambak dr dalam dunia ni jadi tok wali..

Anonymous said...

Kaedah digunukan lip to lip ke? Bibir ke bibir dgn lelaki dan perempuan ustaz tu kiss atas alasan bagi air liur. Itu peringkat awal. Peringkat seterusnya mungkin air lain kot.

Anita Zainal said...

Dengar dari keluarga it's at tmn tar mosque...Wallahhualam..i live just round the corner

Anita Zainal said...

Kat taman tar dengar dr keluarga...wallahhualam

Hamba Allah said...

kalau dari Taman TAR,saye rase saya tahu siapa Ustaz tu,dulu slalu hadiri majlis2 dier,skrang dh jarang tp x pernah pula ade upacara tu sblum nie...

Namnu,saye rase ini sebnarnyer cubaan Ustaz Asri nak balas dendam atas aper yg terjadi pada dier sbb Ustaz sorang nie menyatakan Ustaz Asri ni dr golongan wahabbi...wallhahuallam....

Anonymous said...

alaa..Dr. Asri tu saja je dengki dan buat fitnah macam2..mcm jgk dia fitnah Syeikh Nuruddin sblm ni..Pastu bila JAIS tanya siapa yg dia maksudkan, dia suruh JAIS siasat sendiri..boleh ke camtu? analogi mcm ni laa..saya nampak org mencuri..pastu polis tanya kat mana? siapa? kita pun jawab..siasat sendiri laa...jadi sapa2 yg percaya je ckp Asri tu selidik2 balik la kenyataan dia sblm ni..

Anonymous said...

Hmmm, meludah perkara sial? Air liur kotor? Salah ke Rasulullah meratakan air liur Baginda pada bapa saudaranya?

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.