Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

UMNO AKAN LONDEH ZAHID

Salam

UMNO/BN di katakan akan melondeh seluar dalam Zahid Ibrahim, Muhidin kata kalau nak tahu siapa Zahid Ibrahim maka pergilah ke Kota Baharu Kelantan, nampaknya UMNO mula mengajar PR melondehkan seluar dalam orang UMNO pula, jika ini trend kempen di Hulu Selangor maka ia bakal akan mendedahkan banyak cerita buruk UMNO yang akan di londehkan pula, mungkin lagilah banyak

Ok ! londeh jangan tak londeh, nanti apabila orang PR sudah di ajar begitu maka tiada sebab PR juga kan buat cerita yang sama, kalau nak tahu cerita Muhiden pergilah Johor, Najib pergilah Pekan, Rosmah pergilah mana ya ! nampaknya banyak skandal akan terburai di Hulu Selangor, Zahid Hamidi kes apa ye ! Menteri lain yang ada raba pungkoq tu siapa ha ! Senator lain ? MP yang lain ?

2 orang berkata:

dino.yp@gmail.com said...

Pak Karam mu ni dah macam orang mengigau tengah malam, entah paham ke tak paham apa yang dia cakap?

puspawangi said...

biar lah luncai terjun dgn labu-labunya..cumanya ingatan 'free of charge' la...jgn balik batu pada monyet, sebab kalu monyet tu baling balik batu tu, jgnn lah tembak monyet tu.....atau kalu dudk dlm rumah kaca, jgn baling batu kat orang luar...

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.