Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

NAMANYA KAMAL !

Salan

NAH SEKARANG ORANG UMNO BARU BERPUAS HATI ....... !

Sekarang barulah orang UMNO berpuas hati dengan calon MIC sebab calonnya bernama Kamal ! Kamal adalah ketua penerangan MIC yang bijak berbahasa melayu, Kamal ada kemungkinan akan di calonkan di Hulu Selangor bgi merebut kerusi parlimen Hulu Selangor daripada PR

Orang UMNO apabila di tanya tentang calon MIC mereka cepat-cepat melenting, semangat kebangsaan la katakan "Kalau betul nama dia Kamal biar kami bekerja mati-matian di Hulu Selangor"

Ada pula yang berkata " Kalau Kamal yang tu aku kenal sangat laaa ! alah ! aku pernah sembahyang sebelah dia aje ! Eh ! kamu sembahyang kat Batu Caves ke ? Kamal yang akan jadi calon ni nama dia KAMALANATHAN ANAK LELAKI MURUGIYAH !

Inilah perangai orang UMNO pantang sebut nama mirip melayu dia dulu kenal tanpa usul periksa. Mendengar jawapan dari kawan dia bahawa nama Kamalanathan maka naik angin balik dia, "Kita pulaukan pilihanraya kali ni ciiiis ! cilakak "

Rasanya bukan ahli UMNO saja yang keliru akan tetapi semua orang akan menjadi keliru terutama pengundi melayu di Hulu Selangor nanti. Najib jiaka mengambil Kamal maka Najib juga akan memasang perangkap dengan pengundi melayu di Hulu Selangor, tak habis-habis nak kelirukan rakyat

Berita dari Hulu Selangor !

2 orang berkata:

Unknown said...

Salam Pak Karamu,
Umno memang lawak.. kah3x

mosabit said...

kamal artartuk...

satu dua tiga lekuk..jantan betina umno kena ketuk pakjib....

kah kah kah kah kah kah ....

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.