Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

NIK AZIZ DI UGUT BUNUH OLEH PEMUDA UMNO

Salam

BERITA TERKINI DAN PANAS !

JANGAN CAKAP JE, BUATLAH KALAU PEMUDA TERSEBUT BERANI, BAIKNYA BUDI UMNO ! LA NI SIAPA GANAS ! INI MACAM KA MELAYU BANGSAT !

2 orang berkata:

dino.yp@gmail.com said...

sudah lah, pak karam mu, tak yah nak provoke, dosa sebar fitnah sebelum2 ni pun tak terbayar lagi...

Cencaluk said...

PakKaramu.

Pada saya adalah perkara biasa bagi seseorang yang meluahkan perasaannya di Facebook, bukan kah selama ini ramai ahli Pas menggunakan media Alternatif ini untuk membunuh kerjaya politik pemimpin tanah air ini. Banyak juga blogger Pas yang menghina serta memfitnah pemimpin di malaysia ini atas tunjuk ajar dan restu TGNA dan atas biayaan PAS.

Kalau setakan seorang pemuda UMNO yang bersuara maka blogger PAS seakan terkena rasukan ini menunjukkan bahawa sekiranya TGNA sudah tiada di mukabumi ini maka blogger yang selama ini menyanjung TGNA akan turut terpadam dan hilang dari mukabumi ini.

Jangan melompat sebelum disuruh dan jangan menjerit sebelum jatuh.

Buat sesuatu biar ada alasan atau pulangan jangan berdentum sahaja guruh dilangit maka bersembunyi kedalam rumah kerna takut dipanah petir.

Pada saya selama ini TGNA telah banyak menyusahkan rakyat Malaysia dan orang Islam dengan fatwah yang membabi buta dan suka menyamakan dirinya dengan Nabi Muhammad (S.A.W). Apakah sudah sampai tahapnya untuk dimertabatkan sebegitu.

Memang dasar orang kelantan suka memaki hamun namun begitu jangan disamakan Allah dengan mulut orang kelantan.

Cth: Menate mu ni.
(Binatang kamu ini) bahasa ini sanggup dilemparkan kepada anak mereka sendiri bukankah kata seorang ibu itu adalah doa maka dengan itu banyak lah orang kelantan yang menjadi menate akibat dimaki oleh ibu mereka sejak kecil.

Sekian, maaf lari dari tajuk sikit tapi ini adalah contoh jadi adakah Allah mengajar kita memaki hamun sesama manusia.


Fikir-fikirkan .......

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.