Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Monday, April 1, 2013

Gambar 24 artis yang berhijrah bertudung !




  Syahmi Ilias
Tiba-tiba aku jadi terpanggil untuk membuat entry tentang penghijrahan ramai selebriti wanita untuk bertudung, yang pada aku sangat memberangsangkan ketika ini. 
Sudah ramai penyanyi, pelakon, mahupun pengacara tempatan yang kini mula berhijrah kearah yang lebih baik, dan mengambil jalan untuk menutup aurat yang telah diamanahkan oleh Allah.
Jom kita tengok senarai 24 artis yang dulu tidak bertudung dan kini tampil bertudung...
1.Wardina
2.Irma Hasmie

22 lagi gambar artis bertudung dengan membaca entry ini sepenuhnya...
3.Farah AF
4.Raja Farah
5.Farah Asyikin
6.Diana Amir
7.Abby Abadi
8.Yatt
9.Ana Raffali
10.Natasha Hudson
11.Anne Hot fm
12.Siti Nordiana
13.Akma af
14.Catrina Bahrin Ross
15.Ramlah Ram
16.Sheila Rusly
17.Enot
18.Norkhiriah
18.Abby Fana
19.Aishah
20.Siti Fairuz
21.Sharifah Aini
22.Teh syuhada
23.Noraniza Idris
24.Anne Ngasri

Mungkin ada sesetengah selebriti yang tak mahu bertudung kerana takut jika tawaran untuk membuat persembahan dan berlakon terbatas. Itu sudah semestinya salah.

Sheila rusly setiap tahun rancangan ketuk-ketuk ramadhan yang popular kat tv1 masih berjalan. Produksi penerbitannya pun masih aktif.Ramlah Ram, dah jadi mentor sekarang. 
Wardina, tawaran untuk bagi motivasi melimpah-limpah. Diana Amir, masih lagi giat berlakon.Enot dah berjaya dengan perniagaan kek. Malah ada yang lebih bertambah popular bila bertudung.

Kita duduk di negara islam, janganlah jadikan bertudung itu satu punca jika rezeki berkurang. Bertudung itu sendiri merupakan rezeki yang tak ternilai Allah berikan. 
Bersyukur dan berdoa untuk dipermudahkan hidup di dunia dan di akhirat, Hidup tak lama.

Mugkin tak dinafikan semua yang menutup aurat itu mengikut syariah yang betul, untuk melakukan perubahan yang mendadak itu bukan lah satu perkara yang mudah. 
Sekurang-kurangnya bermula dengan bertudung itu sudah bagus daripada kita masih berada di takuk yang lama. 
Perubahan itu boleh dilakukan secara berperingkat-peringkat. Yang paling penting ialah sokongan dan dorongan orang sekeliling dan semangat yang kental untuk berubah.

Apa yang nak disampaikan dalam video ni sangat bagus...jom tengok!
Kerengga

17 orang berkata:

Unknown said...

tiffany and co
fitflops uk
nike free 5
fitflops clearance
lebron shoes
ferragamo outlet
snapbacks wholesale
hollister uk
oakley sunglasses canada
tiffany outlet
cheap ray ban sunglasses
ralph lauren outlet
louis vuitton handbags outlet
ferragamo outlet
oakley sunglasses wholesale
uggs outlet
prada outlet online
cheap ugg boots
true religion outlet

Unknown said...

michael kors handbags
philadelphia eagles jerseys
michael kors handbags
louis vuitton outlet online
mlb jerseys
cheap oakley sunglasses
ray ban sunglasses
michael kors outlet
ray ban sunglasses
adidas nmd

琐事 said...

michael kors outlet
nike trainers
ralph lauren outlet online
cleveland cavaliers
basketball shoes
dolce and gabbana
cheap nfl jerseys
fitflops
yeezy boost 350 black
nike outlet store

Unknown said...

gucci outlet online
true religion jeans
true religion outlet
swarovski jewelry
mont blanc pens
nba jerseys
cheap nike shoes
los angeles lakers
rolex outlet
nike foamposite
20170106lck

Unknown said...

coach outlet online
jordan shoes
tiffany jewellery
ralph lauren uk
pandora charms sale clearance
louis vuitton
canada goose outlet
ray ban sunglasses
oakley sunglasses wholesale
louis vuitton
20170114lck

1111141414 said...

michael jordan shoes
kobe 11
yeezy boost
true religion outlet
yeezy boost
nike dunks
air max 90
basketball shoes
lacoste online shop
michael kors outlet store

jjjjjjjjjjjjj said...

tom ford sunglasses
balenciaga shoes
harden shoes
gucci belts
ray ban
stephen curry 5
kobe shoes
nike sneakers for men
michael kors outlet
true religion outlet

Unknown said...

zzzzz2018.6.15
louboutin shoes
red bottom shoes
nike air max 90
off-white clothing
ralph lauren uk
coach outlet
true religion jeans
nike huarache femme
moncler online outlet
longchamp handbags

Pengobatan Rematik Sampai Sembuh said...

Hopefully today enjoyable, thanks for sharing information

Obat TBC Sampai Sembuh
Obat Jantung Koroner Secara Alami
Obat Hipertensi Secara Efektif
Obat Susah Buang Air Besar
Pengobatan Demam Berdarah Baik Untuk Semua Usia
Obat Atasi Kulit Bersisik Dan Gatal

Pengobatan Alami Kelenjar Tiroid atau Gondok said...

Immediately Treat the disease you are suffering, before it gets worse

Obat Gula Darah Tinggi Secara Alami
Pengobatan Ampuh Kanker Nasofaring
Pengobatan Kanker Prostat Tanpa Operasi
Cara Ampuh Atasi Alzheimer
Cara Mengangkat Tumor Payudara
Obat Kadas Kurap Secara Merata

Obat Pneumonia Pada Anak said...

The information is very good indeed, may be useful for everything

Obat Menghilangkan Jerawat Sampai Tuntas
Cara Mengobati Nyeri Sendi
Cara Mengobati Parkinson Sampai Sembuh
Pengobatan Efektif Kutil Pada Tubuh
Cara Mengobati Degenerasi Makula
Pengobatan Cacar Air Ampuh

Cara Mengobati Campak Pada Anak said...

There are times when you suffer the disease being treated immediately, before things got worse. Thank you for the information:)

Pengobatan Penyumbatan Pembuluh Darah Di Otak
Pengobatan Atasi Benjolan Di Leher
Obat Hepatitis Alami
Pengobatan Kencing Manis Secara Alami
Obat Atasi Daya Tahan Tubuh Menurun Dan Mudah Lemah
Pengobatan Stroke Pada Wajah

Unknown said...

zzzzz2018.7.7
nike shoes
christian louboutin shoes
ray ban sunglasses
canada goose outlet
coach outlet online
ralph lauren uk
christian louboutin shoes
ultra boost
louboutin shoes
fitflops sale clearance

Rose Blackpink said...

The post is written in very a good manner and it contains many useful information for me. Thank you very useful information admin, and pardon me permission to share articles here may help :

cara menghilangkan benjolan di bawah rahang
cara mengobati amandel bengkak
cara menghilangkan benjolan di ketiak
cara menyembuhkan tumor ginjal
cara mengobati lambung bocor
cara menyembuhkan borok di kepala

Christian said...

Hopefully with the content on this blog, I can add to my insight, thank you | obat seklelan paling ampuh | 100% manjut dijamin original | benjolan di selangkangan paling ampuh | Obat koreng alami di apotik 100% ampuh | obat borok di kepala Terbaik.. Thank You MUach

Cara Mengatasi Penyakit Kuning Yang Tak Kunjung Sembuh said...

Terima kasih artikelnya sangat membantu sekali mudah-mudahan artikel ini bermanfaat bagi semua.

Obat Herbal Untuk Penyakit Chikungunya
Obat Flu Dan Batuk Anak
Obat Herbal Untuk Sakit Perut Melilit
Obat Cacingan Super Ampuh
Obat Untuk Mengatasi Pudarnya Warna Kulit
Solusi Paling Tepat Untuk Penyakit Kanker Ovarium

Obat Herbal Untuk Sakit Perut Melilit said...

Terima kasih artikelnya sangat membantu sekali mudah-mudahan artikel ini bermanfaat bagi semua.

Cara Mengatasi Penyakit Kuning Yang Tak Kunjung Sembuh
Obat Herbal Untuk Penyakit Chikungunya
Obat Flu Dan Batuk Anak
Obat Herbal Untuk Sakit Perut Melilit
Obat Cacingan Super Ampuh
Obat Untuk Mengatasi Pudarnya Warna Kulit
Solusi Paling Tepat Untuk Penyakit Kanker Ovarium

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.