Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified
PM sambung perjumpaan dengan pengerusi Umno, BN negeri

29 Mac 2013
PRU13
PRU13
PUTRAJAYA - Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak hari ini meneruskan perjumpaan dengan pengerusi-pengerusi Badan Perhubungan Umno dan Barisan Nasional (BN) negeri di pejabatnya di Kompleks Bangunan Perdana Putra di sini.
  
Perjumpaan yang diadakan sejak pukul 8 pagi itu, dipercayai bagi memuktamadkan senarai calon BN yang akan bertanding pada pilihan raya umum Ke-13 (PRU13) nanti.
  
Antara yang kelihatan memasuki kompleks itu pada sebelah pagi, ialah Ketua Menteri Sarawak Tan Sri Abdul Taib Mahmud, Menteri Besar Perlis Datuk Seri Dr Md Isa Sabu, Pengerusi Badan Perhubungan Umno Pulau Pinang Datuk Zainal Abidin Osman dan Timbalan Pengerusi Badan Perhubungan Umno Perlis Datuk Seri Shahidan Kassim.
  
Turut berada di kompleks itu ialah Timbalan Perdana Menteri Tan Sri Muhyiddin Yassin dan Setiausaha Agung BN Datuk Seri Tengku Adnan Tengku Mansor.
  
Zainal Abidin yang memperlahankan kereta ketika keluar dan lalu di hadapan kira-kira 30 pengamal media yang menunggu seawal pukul 7 pagi, hanya berkata: "Semua ok", bila diminta mengulas mengenai pertemuan itu.
  
Shahidan turut menyatakan perkara sama, dan menambah: "Semoga Allah merahmati kamu semua.. Hidup BN".
  
Pada sebelah petang pula, kenderaan yang membawa Pengerusi Badan Perhubungan Umno Kedah Datuk Ahmad Bashah Md Hanipah dan Timbalan Pengerusinya Datuk Mukhriz Tun Dr Mahathir dilihat memasuki kawasan kompleks, diikuti Menteri Besar Negeri Sembilan Datuk Seri Mohamad Hasan. - Bernama

0 orang berkata:

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.