Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

PAKAI GAMIS MACAM ALAMAK !


Friday, March 29, 2013


Awas Orang Kedah - Inilah ahli politik yang juga pelakun.

Tiga hari sudah, pengarah filem kontroversi Suhaimi Baba ada mengatakan ahli politik adalah juga pelakon,,, mungkin juga betul seperti apa yang dikatakan beliau kalau ia hanya melihat dari versi kepala otak sekularnya...



SUNGAI PETANI, 29 Mac -- Timbalan Menteri Perdagangan Antarabangsa dan Industri Datuk Mukhriz Tun Mahathir (empat, kiri) beramah mesra dengan Mufti Negeri Kedah Datuk Syeikh Baderuddin Ahmad pada majlis Istighasah Al-Kubra dan Tahlil Wira Lahad Datu di padang Masjid An-Naim, Kem Lapangan Terbang di sini, hari ini. 
Majlis anjuran Majlis Perundingan Melayu (MPM) dengan kerjasama Markas 6 Briged Tentera Darat disertai 1,500 orang dan turut mengadakan program qiyamullail, istighasah al-qubra, solat hajat, solat tahajjud, solat witir, zikir dan doa bagi tujuan penyatuan ummah dan keamanan negara.
--fotoBERNAMA (2013) HAKCIPTA TERPELIHARA

Aku yakin,, mangkok sekoq ni memang pelakon,,, berlakon untuk ambik jawatan MB Kedah weiii.... itulah agaknya yang dimaksudkan oleh pengarah filem Suhaimi Baba,, Klik Sini 

bagi mereka dosa pahala tidak bercampor....

Tapi tolonglah,, pimpinan Parti Islam bukan seperti yang dimaksudkan itu... sorry.... 


Posted by Manjungmari

0 orang berkata:

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.