Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

AKHIRNYA ANUAR BIN IBRAHIN DI NEGERI SEMBILAN !


ANUAR IBRAHIM P 132 POT DICKSON ?


 

26 orang berkata:

Anonymous said...

Pas mesti bertanding di port dickson kerana situ kubu kuat pas. Kasi kangkang sama anwar. Lagipun tak kan pas nak berjihad utk MIC pulak. Tak cukupkah pahala yg dikumpul semasa berjihad MCA di balakong tempoh hari? Tak kan nak pekena kari pulak selepas hirup sup segar? Jangan biarkan umno dan mic masuk calon mereka di situ. Tempat itu pas yang punya.

Anonymous said...

X yah tanding ler. Bazir duit rakyat. Nuar misti menang punya. Nak wat pe tanding? Nak krgkn majoriti je dpt hapa! Bazir duit rakyat tu amalan setan klu dah tau kalah punya. Lain ler klu kat klantan.

Anonymous said...

Apa ni pak harammu? Semalam kata anwar nak ambik tempat wan azizah??

Anonymous said...

ayohchik dah boleh gerakkan jentera negeri 9 segera. pru14 haritu pas menang besar kat negeri 9, senang2 jer boleh tibai anwar.

Anonymous said...

Pas kena kejasama dgn mic pula utk kuatkan pembangkang

Anonymous said...

PH vs PASBN - 4 : 0

Anonymous said...

Oopoocotttt kejuutt den pas nak lawan nuar brahim.

Anonymous said...

Anwar cuma layak lawan ayohcik, nik amar, hasim jasin. Takat zuhdi, tantawi, abduh, mokhtar senik kacang aje tuu

Anonymous said...

Pas tak payah laa bertanding lawan anwar. Baik fokus kat kelate dan teganu jer. Kat nismilan mana ada kerusi pas pun, dah tapau semua. Jgn la ikut nafsu sangat, jadikan pru14 sebagai pengajaran, bertanding 158 tapi menang 18 kerusi. Sesungguhnya ikut nafsu tu tanpa ukur kekuatan diri adalah amalan syaitan, membazir jer kalau pas bertanding kat pd.

Anonymous said...

Duit deposit utk pas bertanding tu sila simpan utk servis kereta mercedes benz.

Anonymous said...

Tulis elok2 sikit bro. 'BN' mesti kat depan. Tulis cenggini 'BNPAS', baru betul. Marah zahid kalau tulis PASBN, kerusi parlimen PAS cuma 18 jer. PAS kalah teruk dulu, bertanding punya la banyak sampai 158! Nafsu buas mcm binatang.

Anonymous said...

Pak karamu. Pas tak payah tandinglah. Jangan tamak sangat gelojoh nak tanding tapi tak menang. Kang ahli pas boikot mcm kat seri setia baru padan muka. Biorlah MIC tanding sorang2.

Anonymous said...

Untong dpt jd bini pegawai tinggi kejaan pas kelantan dpt naik mesides ben baru. Dalam keta bau kilang lagi. Maklumlah kelantan pengeluar minyak utama negara. Heeee

Anonymous said...

Walaun dan walauntit dapat bau asap mercedes benz baru pun sudah satu nikmat dan kejayaan besar. Bukan senang nak dapat bau asap mercedes benz baru!

Anonymous said...

Best woi naik mers baru. Tenang je fikiran. Lupa masalah rakyat. Naik perdana apa kelass bhaii

Anonymous said...

Ana rasa pas tak akan tanding prk port dickson. Pas akan beri peluang kpd MIC atau Umno. Tapi ana percaya Pas akan beri kerjasama macam di Balakong. Ana kompiden kesatuan mic umno pas ini hanya akan berjaya mengecilkan majoriti PKR sahja. Nak menang ana rasa memang mustahil.

Unknown said...

ASSALAMU,ALAIKUM NAMA SAYA (IBU NUR) TKW DI THAILAND
Maaf sebelumnya jika lewat Tempat ini saya menceritakan kisah hidup saya niat saya hanyalah semata ingin berbagi tapi semua tergantung Anda percaya atau tidak yang jelasnya inilah kenyataan nya...
Syukur alhamdulillah kini saya bisa menghirup udara segar di indonesia karna sudah sekian lama saya ingin pulang ke kampung halaman namun tak bisa karna ada hutang yang harus saya bayar di majikan yaitu 750 juta untuk uang indo namun,saya tidak pusing lagi sebab kemaring saya di berikan Info oleh seseorang yang tidak saya kenal,katanya kalau mengalami kesulitan Ekonomi,Terlilit hutang silahkan minta bantuan sama KI JAYA di Nomor Telpon (085-342-064-735) di jamin bantuan beliau 100% …
INILAH JENIS PESUGIHAN BANTUAN DARI KI JAYA
1.PESUGIHAN
2.TOGEL 2D-3D-4D-5D-6D
3.DANAH GHAIB
4.PENGGANDAAN UANG
5.UANG BALIK
6.NIKAH JIN
7.PENGLARIS BISNIS (Jualan,Tokoh,warung)
8.JUAL BELI TUYUL
9.PERLANCAR DALAM BERBAGAI HAL
Jadi saya beranikan diri menghubungi beliau dan menyampaikan semua masalah saya dan alhamdulillah saya bisa di bantu,kini semua hutang saya sama majikan saya di THAILAND semua bisa terlunasi dan punya modal untuk pulang kampung,,,,
Jadi buat yang pengen seperti saya silahkan Hubungi KI JAYA di nomor (085-342-064-735) Anda tidak usah ragu atau hal semacam sebab saya dan yang lainnya sudah membuktikan keampuhan bantuan beliau kini giliran Anda trimahkasi atas bantuan nya aki wassalam

Anonymous said...

Alhamdulillah membangun bersama mercedes benz walaupun negeri miskin. Syukur ya robb.

Anonymous said...

Lu mana tau apa2 bro. Lu jgn main2, pas ada dr.zuhdi pakar strategik dan pakar buat ramalan. Kat seri setia dia ramal pas menang tipis. Kan betul tuu tapi dlm mimpi dia laa. So, kat pd nanti dia ramal pas menang besar sebab pd tepi laut, gelombang hijau bakal mengganas, katanya.

Anonymous said...

Ana tau.. ana tauu. Pas akan support cia.. eh! silap... mic.

Anonymous said...

Mesti lawan dengan puak2 jolok buntut ni. Kalah pun tak apa,,yg penting jihad menentang anwar, ketua liwat dan manusia durjana. Muka tak tahu malu,,dijilatnya buntut mahataik,,diampunkan kesalahan liwat oleh ydpa ja pun,,bukannya bebas kerana tidak bersalah.

Anonymous said...

Lawan jgn tak lawan. Sila letak hashim jasin kat situ, dia mursyidul am. Haritu dia kalah teruk dlm pru14, sila bagi peluang kali kedua. Antara pak lebai dan peliwat mesti la pak lebai senang2 boleh memang. Kalau mursyidul am pun kalah jugak kali kedua maknanya dah boleh ganti mursyidul am yg baru.

Anonymous said...

Lawan tetap lawan dgn pkr. Pas kalah pun tak apa, dapat pahala walaupun kalah. Masa pru haritu berganda2 pas dapat 'pahala kalah'.

Anonymous said...

Tak kisah la letak siapa pun . Letak babi dap pun boleh,,padan la dgn pesalah jolok buntut tu. Janji tetap lawan manusia hipokrit penjilat dubur mahataik dan penjilat buntut lge dap....mahataik,,anak dia tiga orang billionaire,,,waah.....punya bodoh dan tiada nilai harga diri penyokong mahataik ni. " saya dah insaf ". Kata mahataik,,maka dimaafkanlah segala skandal mahataik selama 22 tahun oleh penyokong2 mahataik.

Anonymous said...

Guna bahasa eddy wang mcm ni, patutlah kalah kat seri setia.

Anonymous said...

Walaun memang suka guna ayat stail eddy wang yer? Patut la hasim jasin tak menang...

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.