Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

ANUAR JANGAN MASUK CAMPUR PERKARA MANIFESTO .....

LAAAA, MENGAPA ANUAR SEBUK MASALAH MANIFESTO ? SEPATUTMYA, DIA BUKAN DIDALAM BARISAN PARA MENTERI (KABINET) , 

SEPATUTNYA ANUAR KOMEN LA APA KATA PIEM TENTANG MANIFESTO, YANG MANA IANYA DIBUAT BERDASARKAN RAMALAN P.H KALAH.

ERTINYA MANIFESTO TIPU RAKYAT, SILALAH BACA KENYATAAN PIEM BAIK-BAIK, JANGAN DOK JAMPOK SEBAB DAH NAMPAK  BAYANG-BAYANG NAK JADI PIEM.

APAKAH NUAR TAK TAHU MANIFESTO P.H ADALAH TIPU RAKYAT ? LEPAS TU MOHON MA'AF PULAK APA HALNYAAAAA !

ANUAR,

HANG TOLONG BACA BAWAH NI, BUKA MATA SIKIT,

Laksana semua manifesto, Kerajaan PH akan rugi besar

Mahathir
Mahathir Mohamad - Foto Bernama
(Ubah saiz teks)
PETALING JAYA - "Sekiranya semua janji dalam manifesto PH dilaksanakan, kita mungkin alami kerugian agak besar," kata Perdana Menteri, Tun Dr Mahathir Mohamad semasa sidang media di Menara Yayasan Selangor, di sini, hari ini.

Dr Mahathir berkata, sebahagian daripada janji manifesto berkenaan menimbulkan banyak masalah dan memerlukan kajian semula.

Menurutnya, semasa janji manifesto berkenaan dibuat, PH percaya akan kalah.
"... tapi sekarang kita menang jadi sekatan-sekatan itu terkena kepada kita.  Sebab itu kita kena buat kajian semula.

"Bagaimanapun, kita ambil perhatian reaksi orang ramai dalam media sosial dan mengambil perhatian mengenai perkara ini," katanya semasa sidang media Bersatu di Menara Yayasan Selangor, di sini, hari ini.

-Pak Karamu-

Anwar mohon maaf kerana manifesto PH



AddThis Sharing Buttons


Anwar mohon maaf kerana manifesto PH
Ketua Umum Parti Keadilan Rakyat (PKR) Datuk Seri Anwar Ibrahim berucap pada sesi Dialog Bersama Anak Muda selepas pelancaran buku 'A People's History of Malaysia' hasil tulisan Dr Syed Husin Ali hari ini. - Foto Bernama

KUALA LUMPUR - Presiden PKR, Datuk Seri Anwar Ibrahim memohon maaf kerana beberapa manifesto PH terpaksa ditangguhkan sehingga keadaan ekonomi negara kembali kukuh.


Menurutnya, PH tidak menyangka ekonomi negara dalam keadaan sangat teruk sehingga hutang mencecah RM 1 trilion semasa membuat manifesto berkenaan.


Tambah beliau, mereka juga terkejut apabila mendapat tahu skandal wang melibatkan 1MDB mencecah puluhan bilion ringgit sedangkan mereka menjangka ia hanya berjumlah RM3 bilion.


“Sekarang bila kita lihat, kenyataannya berbeza. Oleh demikian, saya minta maaf kerana ada manifesto yang kita boleh lakukan dan ada yang kita kena tangguhkan.


“Keadaan ekonomi kita taknizin. Masalah sekarang besar, Tun Dr Mahathir kata beri masa,” katanya dalam program dialog bersama anak muda, di sini, hari ini.


Dalam pada itu, Anwar sekali lagi menegaskan beliau memberi sokongan kepada Perdana Menteri, Tun Dr Mahathir Mohamad untuk terus mentadbir negara.


Beliau berkata demikian bagi menjawab soalan salah seorang peserta bertanyakan wawasan beliau sekiranya dilantik menjadi perdana menteri kelak.


“Sekarang Tun Dr Mahathir baru jadi Perdana Menteri selama empat bulan, bagi peluang dia perintah dengan baik, kita sokong dia.


“Ruang sekarang adalah untuk beri sokongan padu, saya nak kerajaan PH kuat, dihormati dan boleh laksanakan perubahan.


“Sekarang giliran Tun Dr Mahathir, kita sokong. Saya beri dia sokongan 100 peratus,” ujarnya.


Dalam pada itu, bekas Timbalan Perdana Menteri ini berkata, dasar kerajaan PH tidak akan meminggirkan mana-mana daerah dalam negara walaupun ia dalam negeri pembangkang.


Malah, beliau juga berjanji akan menghapuskan undang-undang ‘draconian’ atau undang-undang zalim dan menindas rakyat.


“Dari segi perlembagaan, tanggungjawab kerajaan adalah untuk membantu rakyat tanpa kira fahaman politik dan agama.


“Bagi Sosma, saya alami derita (dipenjarakan), menyedarkan dan menginsafkan saya supaya dapat rasai derita orang lain.


“Sebab itu bila saya lihat Sosma, saya tak setuju bentuk undang-undang yang ada sekarang,” tegasnya.

55 orang berkata:

Anonymous said...

Manifesto PAS di Teganu dan Kelate dah tunai ke....

Anonymous said...

manifesto pas di kelate dan teganu tak perlu buat tergesa gesa pun.. kalau walaunta melenting akan disuruh byk2 bersabar dan istiqomah dgn perjuangan islam, disertakan dgn nas dan dalil sebagai hiasan. yg penting pimpinan utama pakai mercedes dan segala mcm kereta mewah, baru la islam dilihat GAH!

Anonymous said...

pak karam, setuju ke dgn gabungan umno dan pas? sila jawap dgn jujur.

Anonymous said...

MACC arrests twi PKR member for BRIBERY, six-day remand obtained - The Star online..

Kalau dah baka dari TONG TAIK...

Anonymous said...

pak karam bila ppph nak ditubuhkan? buat la cepat sikit, saya dah tak sabar nak isi borang ni. menyampah laa tengok pimpinan kita gedik nak peluk2 dgn parti penyamun.

Anonymous said...

LoL..
Lelaki sama lelaki peluk peluk depan orang ramai biasa lah..

Yang tak biasa (LUAR TA’BII) kalau lelaki sondol lelaki..

Lagi mau jadi KETUA kau LoL..

~PakKaramu~ said...

SECARA IKHLAS SAYA BERKECUALI JIKA pas DAN umno BEKERJASAMA,(BAIKNYA LEBIH DARI BURUKNYA) YANG SAYA TAK LEH TRIMA APABILA GAY JADI PIEM, SEBAB INI SEMUA MENGUNDANG BALA BESAR !JIKA BACA AL QURAN KITA AKAN DAPATI KEMURKAAN TUHAN DI AKHIRAT NANTI, SEKURANG-KURANGNYA JIKA KITA SOKONG BERSUBAHAT DENGANNYA.

Anonymous said...

Al juburi ( meminjam kata2 mat sabu syiah ) dan mahafiraun ( juga kata2 mat sabu ) dua2 manusia durjana pilihan rakyat durana. Rskyat yg lain pun turut sama kena tempias kejahatan kedua mereka ini.

Anonymous said...

Manusia bodoh ja yg berjaya ditipu oleh mahataik dan mahajubur ni. Manifesto tak masuk akal,,hapus sana ,hapus sini,,habis anak2 muda tertipu, cina juga yg untung,,india juga yg untung,,menteri kewangan pun dapat kepada cina,,kah kah..aku dah kata dahulu,,cina perbodoh orang melayu tak lama,,hanya dlm masa 150 tahun ja,,daripada asalnya pekerja lombong,,sekarang mereka dah menguasai putrajaya. AMBIK KO org melayu,,sia2 hampa ada quran, ada hadis, ada ulamak,,tapi hampa syok bergaduh sekalipun dilarang oleh quran dan hadis,,akhirnya cina ( bersatu di bawah meja ) memerintah negara. Mahataik ni,,nilai dia mcm tahi ayam lekat kat tapak kasut ja,,

Anonymous said...

Bodoh ko ni. Dah kalah pru prk memaki hamun. Sebiji perangi ulama su' yg lain.

Anonymous said...

Hang ahli pas ye?
Patut bahasa pun mcm hadi

Anonymous said...

Tu semua fitnah umno. Pas pulak tolong panjangkan fitnah. Makan daging mak kau semdirilah!

Anonymous said...

Bila imam mahdi turun, ulama su' macam ni lah yang akan dipancung kepala terlebih dahulu

Anonymous said...

Dulu hadi kata haram makan kari daging sekawah kalau campur seketul daging babi.

Sekarang kari daging sekawah, campur tiga ketul daging babi bukan main korang ratah. Babi dah sembelih yer pak karam?

Anonymous said...

Yg untung cina yg geng umno. Cina mca dan gerakan. Tapi pas tak kisah...

Anonymous said...

Idak laa..
Ahli PAN..
Pemuja YB Mohd Sabu & YB Mahfus..

Anonymous said...

LoL 7:15

Emak kau masak kari daging campur daging babi ker..

Patut lah anak nyo jadi KELDAI KAPIR DAP..

Anonymous said...

untungla walaunta boleh makan daging babi sembelihan mca. yg dap sembelih tak halal, tapi dulu masa pas dalam pr daging babi dap tu halal. kehkehkeh

Anonymous said...

kehkehkehkeh..
Lawak lawak lawak..
Lawak KELDAI KAPIR DAP..
Keh keh keh keh

Anonymous said...

Yoo laa..
Bodo kau ni..
Yang bijak hanya KELDAI KELDAI KAPIR DAP..
Bodo kau ni..

Anonymous said...

Kalau tak silap laa..
Kat Kelantan & Terengganu tader PH..
Gamak tu lah si KELDAI KAPIR DAP sekor nii tak tahu manifesto PAS dah tunai ker belum..
Kesian..

Anonymous said...

Kah kah,,,,keldai tunggangan cina kapur dap dah mula terasa panas telinga kena tipu dgn pumpinan pakatan hancing air kencing babi lge dan lks. Mengata seronok no,,kena kpd batang hidung hampa baru hangpa sedag no betapa bodohnya hangpa jadi balaci cina dap. Konon,,rahmatan lil 'alamin,,poorah,,hangoa rahmatan lil lgbt .. .

Anonymous said...

Apasal dol, mak dan bapak kau cina mca ke? Takpe kalau mca ayoh chik kata halal. Untung la kau cina tapi boleh jadi ahli pas, syukurrrr

Anonymous said...

Belum sempat Imam Mahdi turun...
Kepala kepala KELDAI KAPIR DAP dah pancung terlebih dahulu oleh KAPIR KAPIR DAP..
Baru padan muka si KELDAI KELDAI..

Anonymous said...

LoL..
Nak beri tau laa..
Orang cina boleh jer jadi ahli PAS.. cina islam...
Kalau cina KAPIR khususnya KAPIR DAP tak boleh laa jadi ahli PAS.. sokong boleh..
LoL..
Kalau Emak Bapak kau orang Islam boleh mohon jadi ahli PAS..
KELDAI KAPIR DAP macam kau pon boleh mohon.. tapi kena ISLAM laa.. MURTAD tak boleh laa..
Faham LoL..

Anonymous said...

Kikiki kira gulai babi mca halal laa, kan? Seronok la hang dgn mak bapak makan gulai babi mca yg badi bawang tolong sembelih.

Anonymous said...

Baguslah umno, pas dan mca bekerjasama. Semoga umnopas akan menang PRU15 akan datang. Kemenangan umnopas amat penting bagi membersihkan nama Jho Lo, Najib dan Rosmah drp tuduhan dedak dan kleptokrasi 1MDB. Kemenangan umnopas juga akan membersihkan tuduhan dedak hj hadi dan syafiee.

Hidup umno hidup pas hidup mca hidup Jho Lo hidup Rosmah. Takbir!!

Anonymous said...

Mat sabu periksa barisan, hj hadi tak nak kalah periksa barisan jugak. Bezanya mat sabu periksa M16, hj hadi periksa pistol air.

Anonymous said...

Mengkafir dan memurtadkan orang islam lain masih terus menjadi kaedah ahli pas di atas untuk memenangi hati orang ramai atau satu cara berhujah. Mungkin terlupa larangan Allah dalam Al-Quran kot.

Anonymous said...

Tak ada bezanya pas dengan parti politik lain. Pas juga memaki hamun, bersahabat dengan parti kafir, berkawan dengan parti pemimpinnya perompak, terima dedak dan sebagainya sama seperti parti lain. Ada ahli pas menganggap pas itu agama dan agama itu pas. Sebab itu ada ahli pas mengkafirkan orang islam lain yang menentang parti pas sedangkan orang islam itu taat pada ajaran islam dan bersikap non-partisian. Sebab itulah pas tidak akan berjaya malah tidak diradai Allah kerana sikap mereka mengkafirkan dan memurtadkan islam lain.

Anonymous said...

Kalau hj hadi dipecat drp presiden pas, dalam sebulan lebih 300 000 orang ahli baru akan menyertai parti pas. Kalau Amar dipecat, 250 000 akan menyertai pas dalam sebulan.

Anonymous said...

Apahal nak pecat2 hadi bawang? Dengki la tuu. Oit! Bro hang tengok la sekarang ni tiap2 hari hampir 10ribu org join pas sebab kagum dgn hadi bawang. Hang suka2 ja nak pecat dia. Ahli pas sekarang dah hampir 5 juta org tau. Jualan harakah sekarang 10juta naskah sebulan tauuu. Kalau taktau dok diam2.

Anonymous said...

Ello bro, pas ni dijalan agama tau. Ahli yg berdaftar dan ada nombor tu otomatik masuk syurga. Yg penting jgn lawan tuang presideng. Pas kalah bertandingpun dapat pahala.. kau hado?

Anonymous said...

Kikiki cer kau bayangkan betapa pedih dan pilunya tuan haji eddy bila tiap2 hari dia tengok mat sabu dlm berita tv jalankan tugas ssbagai menteri.. menteri pertahanan pulak tuu. Dulu eddy dgn bongkak cakap parti amanah cuma akan bertahan 3 bulan jer kehkehkeh pedih dan ngilu bro bila eddy terkenang bekas timbalan dia dulu sekarang ni dah jadi menteri kanan. Eddy sendiri masih jadi pembangkang kahkahkah.

Anonymous said...

Belum imam mahdi turun tapi imam hadi yg turun duku utk halalkan daging babi sembelihan mca kahkahkah untung la dah sekandang dgn mca, semua pun dah halal kehkehkeh

Anonymous said...

Pak karam boleh terima ka ulama suu' mcm eddy awang jadi pm?

Anonymous said...

Beza la dol. Yg salah disuruh siasat kalau salah sila sumbat dlm jel. Jgn jadi mcm pas, nik abduh mengaku baham duit umno tapi pimpinan pas cuma nafikan jer. Mohd amar lagi teruk, siap merayu supaya sprm jgn siasat kes karbon kredit dan ladang durian.

Anonymous said...

Tu ler jer kerja nyer..
Si KELDAI KAPIR DAP..
Menghebah fakta fakta PALSU..
Habattt..

Anonymous said...

Fulamak..
Si KELDAI KAPIR DAP berbicara tentang ISLAM..
Boleh dijemput untuk rancsngan TANYA USTAD TV 9..
Tentu si KELDAI KAPIR DAP nii lulusan ALAZHAR Cairo.
Hebattt...

Anonymous said...

Yoo laa..
si KELDAI KAPIR DAP sekor nii mengalahkan ilmu Menteri Agama YB Mujahid TGYR..
Berbaloi Emak dia meneran keluarkan dia..
Tak macam KELDAI KELDAI yang lain..
Tau menghina dan mencarut jer..
Hebat...

Anonymous said...

Yooo laa..
Ader ker patut di tuduh nyer YB Lim Guan Eng dan bapak dia YB Lim Kit Siang tu KAPIR..
Ajer tak patut..
Pemimpin Agung yang semulia itu dituduh nyer KAPIR..
Tak patut..
Mungkin terlupa larangan ALLAH dalam Al-Quran kot..
Tak patut..

Anonymous said...

Yooo laaa..
Pedih sepedih pendih nyaaa..
Tengok YB Mohd Sabu..
Jadi YB tunggangan KAPIR DAP..
Pedih dan ngiluuu..

Anonymous said...

LoL 4:42
Cuba kau tanyer ngan BAKAP kau gulai babi halal ker idak..
Kalau BAPAK kau jawab HALAL..
Maksud nyer..
KAU ngan BAPAK kau sekali memang laa dalam kategori BAHALOL..
Kau tenyer yer LoL..

Anonymous said...

Aku Setuju jer..
Janji PM ke-8 MALAYSIA bukan dikalangan ahli Kelab JSJ..

Anonymous said...

Yooo laaa..
Mana tertumpah DUIT RASUAH..
Kalau tak..
Ke dalam TONG TAIK..
PKR the NEW TONG TAIK..
UMNO tong taik dak kering..

Anonymous said...

LoL kau tau tak..
Bakal PM Malaysia ke-8..
Merupakan..
Prasiden KELAB JSJ International.
Mesti kau berbanga kan LoL..

Anonymous said...

LoL 11:25
Boleh terima ka President Kelab JSJ International jadi PM Malaysia Ke-8..

Anonymous said...

LoL 8:32
Tak harapan laa parti lain boleh menang dalam PRU 15..
Selagi PM ke-8 kita President Kelab JSJ International..
Jangan kau bimbang LoL.

Anonymous said...

Bukan BODOH cuma tak SEBIJAK KELDAI KAPIR DAP.. tu jerr..

Anonymous said...

Nama pun melePAS. Sifat narsist tu tinggi sangat.

Anonymous said...

Dekat satu abad jadi parti politik, melePAS tak habis2. Last2 jadi geng MCA dalam satu kawah kari daging.....

Unknown said...

ASSALAMU,ALAIKUM NAMA SAYA (IBU NUR) TKW DI THAILAND
Maaf sebelumnya jika lewat Tempat ini saya menceritakan kisah hidup saya niat saya hanyalah semata ingin berbagi tapi semua tergantung Anda percaya atau tidak yang jelasnya inilah kenyataan nya...
Syukur alhamdulillah kini saya bisa menghirup udara segar di indonesia karna sudah sekian lama saya ingin pulang ke kampung halaman namun tak bisa karna ada hutang yang harus saya bayar di majikan yaitu 750 juta untuk uang indo namun,saya tidak pusing lagi sebab kemaring saya di berikan Info oleh seseorang yang tidak saya kenal,katanya kalau mengalami kesulitan Ekonomi,Terlilit hutang silahkan minta bantuan sama KI JAYA di Nomor Telpon (085-342-064-735) di jamin bantuan beliau 100% …
INILAH JENIS PESUGIHAN BANTUAN DARI KI JAYA
1.PESUGIHAN
2.TOGEL 2D-3D-4D-5D-6D
3.DANAH GHAIB
4.PENGGANDAAN UANG
5.UANG BALIK
6.NIKAH JIN
7.PENGLARIS BISNIS (Jualan,Tokoh,warung)
8.JUAL BELI TUYUL
9.PERLANCAR DALAM BERBAGAI HAL
Jadi saya beranikan diri menghubungi beliau dan menyampaikan semua masalah saya dan alhamdulillah saya bisa di bantu,kini semua hutang saya sama majikan saya di THAILAND semua bisa terlunasi dan punya modal untuk pulang kampung,,,,
Jadi buat yang pengen seperti saya silahkan Hubungi KI JAYA di nomor (085-342-064-735) Anda tidak usah ragu atau hal semacam sebab saya dan yang lainnya sudah membuktikan keampuhan bantuan beliau kini giliran Anda trimahkasi atas bantuan nya aki wassalam

Anonymous said...

Dia ni kalau bercakap memang syok di telinga..

Anonymous said...

Mana ko tahu Allah tak redho dengan Pas. Cakap mengalahkan mufti..

fatma said...

احصل على افضل خدمة تنظيف من شركة العالمين للتنظيف الاشهر والافضل بين شركات التنظيف في المملكة العربية السعودية ، تقوم الشركة بتنظيف البيوت والشقق والفلل واجهات المنازل كما لدينا خدمات مكافحة الحشرات و رش المبيدات ونقل الاثاث وتنظيف الخزنات والمجالس ، يمكنك الاتصال بنا وطلب احدى خدماتنا المميزة
شركة تنظيف ببريدة
شركة تنظيف مجالس ببريدة
شركة تنظيف خزاتات ببريدة
شركة مكافحة حشرات ببريدة
شركة رش مبيدات ببريدة
شركة نقل اثاث ببريدة
شركة تنظيف بعنيزة
شركة تنظيف مجالس بعنيزة
شركة تنظيف خزانات بعنيزة
شركة مكافحة حشرات بعنيزة
شركة رش مبيدات بعنيزة
شركة نقل أثاث بعنيزة
شركة تنظيف مجالس بالطائف
شركة تنظيف خزانات بالطائف
شركة مكافحة حشرات بالطائف
شركة رش مبيدات بالطائف
شركة نقل أثاث بالطائف

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.