Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

NAIK GAJI DAN PECEN TENTERA ANUAR MENANG !

 BAGI NAIK GAJI TENTERA DAN PESARA TENTERA SEBELUM KEPUTUSAN PILIHANRAYA TENTU NUAR MENANG !

KALO NAIK LEPAS KEPUTUSAN PILIHANRAYA NUAR KALAH ? SEBAB ? TAK LEH PERCAYA DENGAN JANJI KERAJAAN !!! TENTERA DAH FAHAM DAH !!!

Laluan Anwar tidak mudah

Shamsul Iskandar Mohd Akin
Shamsul Iskandar Mohd Akin. - Foto: SHARIFUDDIN ABDUL RAHIM

  Meskipun mempertaruhkan calon Perdana Menteri kelapan di Parlimen Port Dickson, laluan PH untuk mengembalikan Datuk Seri Anwar Ibrahim ke Parlimen tidak semudah disangka.

Naib Presiden PKR, Shamsul Iskandar Mohd Akin berkata, ini kerana sebahagian besar penduduk kawasan peranginan itu didiami pasukan tentera.

APA NAK SUSAHKAN SANGAT  UNTUK ANUAR MENANG !


POKOKNYA:


NAIKKAN GAJI DAN PENCEN PESARA TENTERA MAKA ANUAR PEJAM MATA BOLEH MENANG !!!
SEKARANGPUN DALAM PAKATAN HARAPAN RAMAI AHLI VETERAN APA NAK BIMBANGKAN.
JIKA BEKAS TENTERA DIANGGAP TIDAK DIHORMATI OLEH AHLI POLITIK TERNYATA ITU TIDAK BENAR, KERANA BEKAS TENTERA BIASANYA SEDIA BERKHIDMAT DENGAN KERAJAAN, INI ISU KECIL SAHAJA
TENTERA DAN BEKAS TENTERA RASANYA  AKAN BERI UNDI PADA ANUAR DENGAN MUDAH, TEPUK BELAKANG TENTERA DAN VETERAN SEKALI LEMAHLAH MEREKA.

INI LUAHAN UMNO PULA:

'Tiga kali PKR hina sistem demokrasi'

'Tiga kali PKR hina sistem demokrasi'
Asyraf pada sidang media selepas majlis perasmian Muktamar Pemuda Pas ke-59, hari ini.
(Ubah saiz teks) 
 
KUALA TERENGGANU - PKR telah menghina sistem demokrasi negara buat kali ketiga selepas PRK Permatang Pauh dan Kajang.

Ketua Pemuda Umno, Datuk Dr Asyraf Wajdi Dusuki berkata, perkara itu perlu dihentikan dan sudah tiba masa untuk rakyat memberi isyarat kepada kerajaan hari ini.

Katanya, tindakan memberi laluan kepada Datuk Seri Anwar Ibrahim itu seolah-olah mempermainkan sistem demokrasi.

-Pak Karamu-

Gesaan Anwar tidak tanding di PD tak disambut

AddThis Sharing Buttons

Arshad Raj
Arshad Raj
(Ubah saiz teks) 

GESAAN Persatuan Patriot Kebangsaan (Patriot) agar Presiden PKR, Datuk Seri Anwar Ibrahim agar mempertimbangkan semula keputusan untuk bertanding di kerusi parlimen Port Dickson, tidak disambut.


Apabila teka-teki seluruh rakyat Malaysia terungkai, akhirnya Presiden PKR, Datuk Seri Anwar Ibrahim memilih untuk bertanding di kerusi Parlimen P132 Port Dickson.


Sebentar tadi, Ahli Parlimen Port Dickson, Datuk Danyal Balagopal Abdullah secara sukarela mengosongkan kerusinya buat Anwar bagi membolehkan beliau diangkat sebagai Perdana Menteri ke lapan kelak.


[ARTIKEL BERKAITAN: Port Dickson untuk Anwar]


Presidennya, Mohamed Arshad Raj, sebelum berkata, ini kerana penyandang kerusi berkenaan, Danyal Balagopal Abdullah yang merupakan bekas pegawai tentera perlu mengutarakan isu kebajikan anggota dan pesara tentera di Dewan Rakyat.


"Jika laporan berita itu terbukti benar, Patriot melihat keputusan parti itu tidak mempedulikan veteran tentera dan kepemimpinan PKR nampaknya tidak menghargai kehadiran seorang pegawai bersara tentera sebagai ahli parlimen.


"Kepimpinan PKR mesti memahami bahawa kehadiran veteran angkatan tentera di parlimen disokong oleh ribuan pesara yang dilihat mewakili mereka, dan suara mereka bergantung kepadanya," kata Mohamed Arshad dalam satu kenyataan hari ini.


Mohamed Arshad berkata, keputusan meminta Danyal mengosongkan kerusi Parlimen boleh mengundang protes pesara tentera terhadap Anwar.


"Ia juga mungkin mempunyai kesan negatif terhadap calon-calon anggota tentera dalam pilihan raya di masa depan apabila para pegawai kanan tidak diendahkan," katanya.


Menurutnya, tiga pilihan raya kecil di Sungai Kandis, Seri Setia dan Balakong mencatatkan kadar peratusan keluar mengundi yang rendah, menunjukkan rakyat 'keletihan' untuk menghadapi pilihan raya lagi.


"Sekiranya pilihan raya kecil ini benar-benar diperlukan, Patriot menggesa kepimpinan PKR agar kerusi parlimen Port Dickson kekal dengan penyandangnya dan Anwar Ibrahim bertanding di tempat lain," kata Mohamed Arshad.- Malaysiakini

37 orang berkata:

Anonymous said...

Berbeza dengan saya pakkaramu,,saya cadangkan geng jolok buntut di highligtkan di pdickson. Al juburi ( meminjam kata2 mat sabu khalwat bini kawan dia di kota baharu dulu ) menang mudah. Bagi kemudahan premis kpd geng lgbt, syiah, wahabi.

~PakKaramu~ said...

ini baru first step, maklum !

Anonymous said...

kikiki tu laa dulu masa pru14 pas dah kalah teruk sebab bodo taktau buat strategi. sekarang ni ph dah menang dan mcm2 berlaku. kalau pas menang haritu mesti ayohchik yg jadi pm dan tuan brahim yg jadi tpm, insyaAllah malaysia aman damai dari isu lgbt, syiah, wahabbi dan juga akan dirahmati allah swt. errr... mungkin pas kalah teruk dulu sebab allah tak redha kot. ntah laa.

Anonymous said...

Allah swt redho dgn mahataik yg anak dia tiga org jadi billionaire cara haram tu ke. Ke,,Allah redho dgn lge kapir harbi tu ke? Semua yg menang tuhan redho kpd mereka ke,,yg kalah tuhan tak redho ? Kok bodohnye para penjilat dubur mahataik dan lge ni,,tuhan redho ke kpd lgbt yg diperjuangkan dap dan dipertahankan pengkhianat kpd org melayu, agama dan parti dia sendiri ? Ikut teori mamat kat atas,,tentu allah redho kpd firaun,,sbb lama firaun memerintah mesir....firaun mengaku dia tuhan,, , kah kah....betapo bodohnya pengikut ph...

Anonymous said...

kikiki dulu bertanding 158 kerusi sebab tamak haloba ikut hawa nafsu. lebai bersekongkol membela penyamun najib razak sebab tu allah tak redha perjuangan pas. sebuah parti agama pimpinan ulamak pertahankan penyamun? mesti laa allah tak redha. syukur ph menang, sekarang dah terbongkar mcm2 salahlaku harta negara disonglap. syukur ya robb

Anonymous said...

pak karam, kita jadi ka tak jadi hantaq calon lawan anwar? takkan nak bagi menang percuma kot? dulu kita membazir duit deposit dlm pru14 ok jer. takkan duit dah habih? dr. zuhdi pun diam jaa, tak buat kajian ka? haritu dia kata kita menang tipis di seri setia, alhamdulillah kita menang sorak. takkan parti kita dah mandom? kita parti islam.. kena tunjuk kuat.

Anonymous said...

Tuhan tak redho pas menang. Tuhan redho pas kalah.

Anonymous said...

Umno lawan dah gerenti kalah punyer. Lain la kalu hasim jasin lawan, baru bole menang. Tentera banyak kat pd misti pangkah hashim punyer. Rugilah kalu pas tak calon hasim lawan nuar. Rugi besor tu sbb elaun mp belas ribu oiii. Boleh beli sebijik porsche lagi turr

Anonymous said...

Aku x boleh la. Nak pangkah umno teringat najib. Nak pangkah pas teringat abduh.

Anonymous said...

Nak undi pas teringat mca. Nak undi umno teringat nik abduh. Tak jadi la

Anonymous said...

pas kena tunggu selesai perbicaraan di london. kalau menang lawan sr baru la imej pas pulih. Tapi kalau pas betul baham dedak 90juta maknanya dah boleh tutup kedai laa. Selagi tak settle kes takpayah mimpi la nak bertanding dlm prk/pru.

Amany Said said...

تعمل شركة اللمسه في مكافحة الحشرات مثل النمل والصراصير وجميع انواع الحشرات بأبها الان ، وتعتبر شركة اللمسه من اشهر شركات مكافحة الحشرات في السعودية , لدينا عمالة مدربة ومتخصصة المواد المستخدمة فى مكافحة الحشرات غير ضارة على الانسان وليس لها روائح نعمل بدون مغادرة المنزل نعمل على راحة عملائنا .
شركة مكافحة النمل الابيض بنجران
شركة رش مبيدات بالخرج
شركة مكافحة حشرات بالخرج
شركة مكافحة النمل الابيض بالخرج
شركة رش مبيدات بأبها
شركة مكافحة حشرات بأبها
شركة مكافحة النمل الابيض بأبها
شركة رش مبيدات بنجران
شركة مكافحة حشرات بنجران
شركة رش مبيدات بالعينه


Anonymous said...

10 Dalil ANUAR IBRAHIM jantan HEBAT..

DALIL 1:
Sehingga kini Anuar Ibrahim tidak menunjukkan sebarang tanda tanda serangan penyakit AIDS walau pun dikhabarkan telah disuntik virus HIV semasa dalam tahanan zaman PM ke-4..

HEBATkan.. selayak nyo ANUAR IBRAHIM menang PRK PD..

Amany Said said...

هل تبحث عن شركة متخصصة فى خدمات التنظيف بالطائف بافضل المعدات والسوائل وثقة تمة فى العمل ودقة فى النتائج كل هذه المميزت توفرها شركة الخليج الشركة الافضل والامثل فى الخدمات المنزلية بالطائف وبما اننا الشركة الافضل والامثل بدون منافس سوف نسعى لتوفر افضل الخدمات باقل تكلفة وبقدر كبير من الاهتمام والدقة عزيزى اينما كنت فى اى منطقة ا وحى تابع لمدينة الطائف اتصل بنا وسوف نصلك فى الحال شركة الخليج للخدمات المنزلية شركة تنظيف منازل بالطائف
شركة تنظيف فلل بالطائف
شركة تنظيف خزانات بالطائف
شركة تسليك مجارى بالطائف
شركة رش مبيدات بالطائف
شركة مكافحة نمل ابيض بالطائف
شركة مكافحة حشرات بالطائف
شركة عزل اسطح بالطائف
شركة عزل خزانات بالطائف

Anonymous said...

10 Dalil ANUAR IBRAHIM jantan HEBAT.

DALIL ke-2
Kehebatan ANUAR IBRAHIM bukan saja dapat menundukkan para WANITA.. malah sang JANTAN pun boleh CAIR.. telah terbukti pon..

HEBATkan.. selayak nyo ANUAR IBRAHIM menjadi PERDANA MENTERI Malaysia ke-8.. SETUJU..

Anonymous said...

pak karam tak pi muktamar pas ka? buat la liputan sikit. dengar kabar harini keluar cerita pasal anjing berebut tulang. esok mesti keluar cerita anjing berjimak dgn serigala pulak, kan? seronoknya. teringin jugak nak join tapi jauh sangat.

Anonymous said...

dalil hadi seorg yg bodo:

1. dia buat amanat sesat kafirkan umno.. last2 bila kalah teruk dalam pru14 dia nak bergabung pulak dengan umno.

2. dia kata kerjasama umno dan mca tu umpama sekawah daging dicampur dgn seketul daging babi.. maksudnya haram la kot. tup tup dlm prk balakong baru2 ni dia sendiri suruh walaunta bergelumang dlm kawah daging babi. tapi dia sendiri tak pernah hadir utk berkempen bantu mca.

3. dia tulis surat terbuka utk sucikan dakwaan najib curi duit rakyat oleh DoJ. padahal belum disiasat.

4. dia perasan macam tuhan. dia kata najib boleh terus jadi PM kalau bertaubat. padahal yg najib curi tu duit rakyat. boleh ke hapuskan dosa yg libatkan maslahat awam mcm tu jer. wajib disiasat la dol.

5. dulu masa peluk2 dgn lim kit siang dia kata mca haram. la ni dia peluk2 dgn mca, dia kata dap pulak haram. seolah2 dia sorang saja yg boleh sucikan org kafir.

6. dia dan geng teganu pencetus agenda UG sampai arwah nik aziz marah.

7. dia tamak haloba dan tunduk pada hawa nafsu. bertanding sendirian 158 kerusi parlimen dlm pru14 dgn nafsu membuak2 nak jadi PM tanpa ukur kekuatan parti.. last2 tersungkur.

8. muktamar pas buat pemilihan guna chai, tapi dia tengok jer mcm tunggul kayu.

9. dia jadi MB sepenggal jer kat teganu. tapi bila bercakap berdegar2 mcm pernah jadi PM 20 thn.

10. masa dia jadi mb sepenggal di teganu dia dakwa ada selori dokumen salahlaku petronas utk dibongkar.. last2 diam mcm tunggul kayu.. mulut dah disumbat dedak, kot?

Anonymous said...

Baguslah siti kassim ni. Sekarang siti dah macam pas. Tak setuju anwar bertanding di PD. Ini tandanya usaha pas sudah berjaya sepenuhnya.

Anonymous said...

Hidup Pas!! Hidup Siti Kassim!!

Anonymous said...

Hidup najib!! Hidup hadi!!

Anonymous said...

Hidup siti kasim! Hidup hadi! Hidup rosmah!

Anonymous said...

Keldai Kapir DAP melalak lalak..

Anonymous said...

Ajer dah GILER Siti Kasim nii..
ANUAR menang..
GAY senang..
Siti Kasim = Anuar = Pembela LGBT..
Siti Kasim konon Tak sokong ANUAR..
Poooooodah..
Lakonan BODOH fari Siti Kasim and the Geng..
Keldai Kapir DAP .. tepukkkk.

Anonymous said...

LoL 4:38..
cuba kau tanyer bapak kau ..
dia sokong tak ANUAR bertanding kat PD..?

Kalau sokong formula nyer jadi macam nii..
Siti Kasim = ANUAR = Bapak LoL 4:38 = Pembela LGBT..
Idup Siti Kasim...
Idup ANUAR......
Idup Bapak LoL 3:48...
Idup Pembela Pembela LGBT..
Idup.. idup.. idup
Idup Keldai Kapir DAP..

Anonymous said...

10 Dalil ANUAR IBRAHIM jantan HEBAT.

Dalil ke-3
Anuar Ibrahim seorang yang bersifat sangat PEMAAF .. telah memaafkan Tun Mahadir atas dosa dosa terhadap nyer dengan menuduh ANUAR IBRAHIM seorang PELIWAT.. Tun Mahadir pernah secara umum menuduh ANUAR IBRAHIM pernah melxxxxxx sesorang sambil tangan nyer melxxxxxx kxxxxx lelaki yang diliwat nyer .. bukan setakat tuduh.. Tun Mahadir menyumbat ANUAR IBRAHIM dalam penjara..

Semua dosa dosa Tun Mahadir telah diMAAF kan oleh ANUAR IBRAHIM.. dosa dosa YB Mohd Sabu dan YB Mahfus yang banyak melalak lalak mencerca ANUAR IBRAHIM di atas pentad ceramah pon telah diampunkan..

Dosa 3 DOL yang bersumpah laknat dalam masjid tuduh ANUAR IBRAHIM macam macam pin telah diampunkan.. Dosa Saiful yang menceritakan kepada umum apa dibuat ANUAR IBRAHIM terhadap nyer pon diampunkan..

Sesungguh nyer ANUAR IBRAHIM seorang sangat pengampun orang nyer.. tiada tandingan se entero dunia nii..

Selayak nyer ANUAR IBRAHIM diangkat sebagai pemimpin agong Malaysia..

Anonymous said...

LoL 8:49..
Jangan susah hatii..
Dengar kabar BAPAK dan EMAK kau join muktamar tuu.. balik diaorang nanti boleh lah jau tanyer LoL..

Ker BAPAK dan EMAK kau sama jer macam kau LoL.. KELDAI KAPIR DAP..

Kalau ikut hukum alam..
KELDAI jimak KELDAI hasil kan Anak KELDAI..

Kan LoL....

elkamaal said...

شركة تسليك مجارى بالدمام
شركة تسليك مجارى بالقطيف
شركة تسليك مجارى بالاحساء
شركة تسليك مجارى بالجبيل
شركة تسليك مجارى بالخبر

elkamaal said...


شركة تنظيف موكيت بالبخار بالعين
شركة تنظيف كنب بالبخار بالعين
شركة مكافحة حشرات بالعين
شركة مكافحة الرمة بالعين
شركة مكافحة النمل الابيض بالعين
شركة مكافحة الفئران بالعين
شركة مكافحة الصراصير بالعين

شركة تنظيف بالفحيرة
شركة تنظيف منازل بالفجيرة
شركة تنظيف كنب بالبخار بالفجيرة
شركة تنظيف موكيت بالبخار بالفجيرة

elkamaal said...


شركة مكافحة حشرات بمكة
شركة رش مبيدات بمكة
شركة مكافحة الفئران بمكة
شركة مكافحة العتة بمكة
شركة مكافحة النمل الابيض بمكة
شركة تنظيف بمكة
شركة نظافة بمكة
شركة تنظيف بمكة المكرمة
شركة تنظيف شقق بمكة
شركة تنظيف منازل بمكة
شركة تنظيف فلل بمكة
شركة تنظيف موكيت بمكة
شركة تنظيف مجالس بمكة
شركة تنظيف بالبخار بمكة
شركة كشف تسربات المياه بمكة
شركة كشف تسربات بمكة
كشف تسربات المياه بمكة بدون تكسير

elkamaal said...


شركة تنظيف بالاحساء
شركات النظافة بالاحساء
شركة تنظيف فلل بالاحساء
شركة تنظيف منازل بالاحساء
شركة تنظيف بيوت بالاحساء
شركة تنظيف شقق بالاحساء
شركة تنظيف كنب بالاحساء
شركة تنظيف موكيت بالاحساء
شركة تنظيف سجاد بالاحساء
شركة نظافة بالاحساء
شركة تنظيف مسابح بالاحساء
ارقام شركات تنظيف بالاحساء
ارقام شركات تنظيف منازل بالاحساء
شركة المثالية للتنظيف بالاحساء

elkamaal said...


شركة تنظيف الكنب بالبخار فى دبى
شركة تنظيف ستائر بالبخار بدبى
شركة تنظيف بالبخار بدبى
تنظيف بالبخار فى دبى
شركة تنظيف فلل بدبى
تنظيف فلل فى دبى
شركة تنظيف بدبى
شركات تنظيف بدبى
شركات تنظيف المنازل فى دبى
شركة تنظيف شقق فى دبى
شركات تنظيف المبانى فى دبى
شركة تنظيف خزانات فى دبى
شركة عزل خزانات فى دبى
تنظيف خزانات بدبى
شركة تلميع وجلى رخام فى دبى
تلميع وجلى رخام فى دبى
شركة جلى رخام بدبى
شركة نقل عفش بدبى
نقل عفش دبى
شركة نقل اثاث بدبى
نقل اثاث دبى

elkamaal said...


شركة شراء اثاث مستعمل بالدمام
شراء اثاث مستعمل بالدمام
افضل شركة شراء اثاث مستعمل بالدمام
شركات شراء اثاث مستعمل بالدمام
حقين اثاث مستعمل بالدمام
شركات اثاث مستعمل بالخبر

elkamaal said...


استخراج قروض جديدة
مكاتب تسديد القروض
سداد قروض ابنك الاهلى
تسديد تعثرات سمة
شركة تنسيق حدائق بالرياض
افضل شركة تنسيق حدائق بالرياض
شركات تنسيق حدائق في الرياض
محلات تنسيق حدائق بالرياض
منسق حدائق في الرياض
تنسيق حدائق واستراحات
تنسيق حدائق منزلية بالرياض

elkamaal said...


شركات الشحن في الرياض
افضل شركة شحن
شركات الشحن البحري في السعودية
شركات النقل البري الدولي في السعودية
شحن من السعودية الى مصر
ارخص شركة شحن
شركات النقل البري في السعودية
شركات شحن من الرياض لمصر
شركات الشحن الدولي في الرياض
شركة تسليك مجارى بمكة
تسليك مجارى بمكة
شركة المياه الوطنية بمكة
رقم وايت صرف صحي بمكة
وايت شفط مجارى

elkamaal said...


شركة مكافحة الرمة بعجمان
شركة مكافحة البق بعجمان
شركة تنظيف مسابح بدبى
شركة تنظيف سجاد بالبخار بدبى
شركة تنظيف موكيت بالبخار بدبى
شركة تنظيف كنب بالبخار بدبى
شركة تنظيف ستائر بالبخار بدبى
شركة تنظيف بالبخار بدبى
شركة نظافة بدبى
شركة تنظيف فى دبى
شركة تنظيف منازل فى دبى
شركات تنظيف المبانى فى دبى
شركة تنظيف شقق فى دبى
شركة تنظيف فلل فى دبى
شركة مكافحة حشرات فى دبى
شركة مكافحة الرمة فى دبى
شركة مكافحة الصراصير دبى
شركة مكافحة الفئران فى دبى
شركة مكافحة البق فى دبى
شركة جلى وتلميع رخام فى دبى

elkamaal said...


شركة شراء اثاث مستعمل بالدمام
شراء اثاث مستعمل بالدمام
افضل شركة شراء اثاث مستعمل بالدمام
شركات شراء اثاث مستعمل بالدمام
حقين اثاث مستعمل بالدمام
شركات اثاث مستعمل بالخبر

盛豐 said...

動畫卡通中文字幕
動畫卡通中文字幕
免費色情視訊
動畫卡通中文字幕
免費成人聊天妹視訊
成人聊天影音
免費a片卡通觀看
情色影音美女
無碼h動漫

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.