Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

BAGI MEROYAN TAK LEH TIDO MALAM !

ISH,ISH JADIK JUGA YE !

=Pak Karamu-

September 15, 2018



7 Kehadiran UMNO Di Muktamar PAS Menyebabkan Janda UMNO Gila Talak










UMNO menunaikan janji dan hadir ke Muktamar Tahunan PAS hari ini.

 Jemputan PAS kepada UMNO melakar sejarah baru dalam landskap politik di Malaysia biarpun lebih enam dekad UMNO dan PAS mempunyai masalah pertembungan di akar umbi.
Dalam pada masa yang sama, UMNO menghulurkan jemputan kepada Presiden dan pimpinan tertinggi PAS bagi menghadiri Perhimpunan Agung UMNO pada 30 September ini sebagai membalas jemputan ke Muktamar Tahunan PAS ke-64.







Sementara itu, beberapa pemimpin BERSATU mula meroyan dengan peristiwa hari ini. Tun Dr Mahathir berkata Pakatan Harapan tidak akan menerima UMNO.
Persoalannya, bila pula UMNO memohon untuk menyertai Pakatan Harapan. Yang CTS tahu, Pakatan Harapan yang memancing ADUN dan Ahli Parlimen UMNO menyertai mereka sejak PRU14.






Penasihat Media & Komunikasi Kepada Perdana Menteri, Datuk A Kadir Jasin pula berkata, terdapat khabar angin bertebaran mengatakan bahawa UMNO sedang berusaha untuk bergabung dengan BERSATU.

Gilakah Tun Daim? Siapa yang berminat untuk bergabung dengan parti yang hanya mempunyai suara Parlimen sebanyak 13 kerusi? Gila talak betul BERSATU.

Perkara yang amat ditakuti oleh KERAjaan Malaysia Baru adalah seperti analisa di bawah. Harus diingat semarak jiwa Malaysia Baru bakal menyatukan umat Melayu di bumi bertuah ini.










14 orang berkata:

Anonymous said...

Jangan giler talak..
Cari jer cina buta..
Kadi keldai pon takpet..

Anonymous said...

Eeee takutnyaa.. takutnyaaa. Pak karam, ee takutnya sayaaaa.

Anonymous said...

Eeee takutnyaa.. takutnyaaa. Pak karam, ee takutnya sayaaaa.

Anonymous said...

Selepas tersungkur kalah dlm pru baru la pas celik politik. Dulu tamak bertanding 158 kerusi sendiri2.. strategi bodo. Syukur la dah cerdik.

Anonymous said...

Tun M dan Anwar mesti takut menggigil tengok parti lebai bergabung dgn parti penyamun.

Anonymous said...

PAS ni mcm jalang, kan? Semua jantan dia dah peluk kikiki

Anonymous said...

Parti Sundal akhirnya rujuk pada suami pertama semula. Syukur semoga kekal hingga ke syurga.

Anonymous said...

Rujuk pada analisa kat atas tu maknanya bn+pas dah boleh bentuk kerajaan. Pi istana la esok suruh hadi angkat sumpah jadi pm dan zahid jadi tpm ... eee takutnyaa... takutnya.

Anonymous said...

Bertanding 158 kerusi parlimen, dah kalah teruk baru la terhegeh2 nak join umno. Dulu tamak haloba nafsu syaitan.

Anonymous said...

So, sapa jadi PM? Hadi atau zahid?

Anonymous said...

Pak karam ok ka pas + umno? Gambar ayohchik yg bertulis amanat tu dah boleh buang la, kan?

~PakKaramu~ said...

Bagi saya tak ok la kerjasama tu, TAPI saya benci kaki gay jadi piem,

saya juga tak setuju Mahadhir, sebab dia kaki dendam dan masa dia piem berlaku pembunuhan Memali dan kerugian FOREX puluhan bilion

Saya juga tak suka DAP sebab anti ISLAM

Unknown said...

Aku lagi benci orang mengaku ularmak tapi asyik nak spin citer aja. Kalah buat cara kalah dan berfikir macamana nak mencari kemenangan bukan main spin citer. Itu sebabnya hingga mursyidul sendiri kata parti anjing....apa kah hal nya yeop?

Unknown said...

Apalah korang ni berperang dalam blog ni... masing masing taksub dgn parti yg disokong...
Politik ni mcm perniagaan... semua nak untung...
Kita kat sini bertikam lidah... Yg ahli politik relax saja... Dorang bertegang urat dlm dewan... habis sessi dorang duduk minum semeja...
Kita yg bodoh... Sampai maki memaki sesama penulis.. .sampai meleret kepada mak bapak...
Kalaupun tidak setuju antara satu sama lain... Herdiklah cara lain... bukan main angkat mak bapak... Sedangkan mak bapak kita tak terlibat... mrk yg didik kita... bela kita.... Aku percaya sebahagian dari penulis anak yatim piatu...atau yatim... knp harus diterbabitkan kepada mereka yg telah pergi....

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.