Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

AZMIN ALI AKAN MENJADI PIEM ?

PERCATURAN POLITIK YANG MENAKUTKAN.
DAP.PKR DAN PAN PULA MUNGKIN JADI PEMBANGKANG ! SHHHHHH !
HI,HI,HI !

 'Kalau PAS, Umno dan Bersatu kerjasama, apa isu?'
APA PASAL MU BUKA TEMBELANG ?

   
Kenyataan terbaru anggota parlimen Bachok Nik Abduh Nik Abdul Aziz menimbulkan tanda tanya berkaitan kemungkinan kerjasama PAS, Umno dan Bersatu.
“Apa pun move (langkah) PAS, ia adalah untuk halang DAP.

ORANG SABAH SENDIRI TAK HALANG BERSATU MASUK SABAH, TETIBA ORANG SEMENANJUNG PULA YANG GENTAR, APA KE JADAH NI, TAK MALU KE ?
ISHHH !!!, KASI HANCUR DAP&PKR

-Pak Karamu-

Shafie: Warisan tak boleh halang Bersatu masuk Sabah



   

Presiden Warisan Mohd Shafie Apdal berkata mereka tidak boleh menghalang Bersatu jika parti itu benar-benar berhasrat melebarkan sayap ke negeri itu.

"Berkenaan kemasukan Bersatu ke Sabah, kita tak boleh halang mereka, atau mana-mana parti (yang mahu berbuat demikian).

Shafie sudah bagi lampu hijau dengan bersatu masuk Sabah. Yang kurang senang mungkin PKR dan DAP, sebab kemungkinan ramai dari ahli parti tersebut akan menyertai Bersatu kecuali ahli dari parti Warisan. 

Parti Bersatu,PKR dan DAP adalah parti yang berasal dari Semenanjung demikian juga PAS, parti ini mungkin kurang berada di hati rakyat Sabah jika dibandingkan dengan Warisan, sementara parti pimpinan Lajim khabarnya akan menyertai Bersatu, maka isu inilah yang sebenarnya yang menjadi ketidak puasan hati DAP dan PKR.

Andainya nanti anggota parti Lajim berpindah kepada Bersatu maka Bersatu sudah ada kekuatan seimbang dengan DAP dan PKR, ini mungkin menggugat DAP dan PKR, jika ini berlaku mungkin akan ada bengkak di dalam hati, lalu PAS nampak ada suatu penyakit lain akan timbul, maka keluarlah isu undi tidak percaya terhadap Mahadhir sebagai PIEM.

Kesannya maka PAS nampak akan berlaku suatu yang tidak aman, lalu PAS adakan perjanjian sokongan terhadap Bersatu/PIEM kekal sebagai PIEM demi memelihara kedaulatan bangsa, negara dan agama, diatas sokongan ini maka ada pula yang sudah melenting iaitu DAP dan tidak mustahil PKR juga merasa tergugat kerana Anuar mungkin terlepas untuk jadi PIEM.

Maka keluarlah cakap-cakap yang mungkin akan berlaku, iaitu UMNO/BN ,PAS, Bersatu,Warisan  akan menubuhkan satu kumpulan yang kuat untuk memerintah bumi Malaysia, dan untuk tujuan tersebut maka Azmin Ali pula disebut-sebut sebagai bakal PIEM jika dia dapat bawa beberapa ahli parlimen PKR menyertai Bersatu.

49 orang berkata:

Anonymous said...

Kami pun tak halang kalau Hadi berangan nak jadi piem. Berangan bukannya dosa.

Anonymous said...

Kalau ayatollah hadi jadi pm lagi menakutkan.. malaysia bakal jadi mcm iran.

Anonymous said...

Kalau pru15 nanti pas gabung dgn umno menang besar sapa yg jadi piem?

Anonymous said...

Mesti la tun m jadi piem jugak. Hadi dah jumpa tun m nak offer terus jadi piem kehkehkeh. Walaunta dan walauntit pun dah jinak dgn tun m semenjak hadi pi ngadap dia haritu. Kahkahkah

Anonymous said...

Pak karam, eja la nama azmin betul2 kat tajuk posting ni. Ishh.. bakal piem kita tuu. Ok jer kalau azmin jadi next piem, yg penting bukan hadi atau nik beduh. Kalau hadi gedik nak jadi piem jugak kena kasi menang pru15 la, baru layak. Setakat meraban melacur diri sana sini mana boleh jadi piem. Ke hadi taknak ikut perlembagaan kita yg dia tuduh kafir tu? Nak jadi brahim libya gamaknya.

Anonymous said...

Hihihi kuat berangan la hang ni, karamu. Menang kerusi parlimen 18 jer pun, tapi kuat berangan. Dulu sebelum pru14, ph offer join sekali tapi pas angkuh mcm syaitan. Bila bn kalah baru tergedik2 nak mengendeng ph. Kuikuikui pas ikatan gagasan sejahtera (pigs) dah bubar ke?

Anonymous said...

Cantik sekali perancangan pas. Yg penting,,demi islam,,pas bersama siapa saja. Aku dok kata lama dah,,tun boleh buat pakatan baru dgn umnobn,pas dan warisan serta team azmin ali dari pkr. Bersatu org melayu slps ini. Jika jd kenyataan, aku cadang ds hishamuddin hussien on pm, azmin tpm. Pkrpandap,,kita persetankan babi2 dan baruah2 mereka.

Anonymous said...

AJK DAPJohor menggesa Tun M meletak jawatan PM kerana didakwa gagal menunaikan janji...(sumber berita: Malaysiakini)

kikikikiki...
cai cai .. aper macam...
bunga bunga..
usul undi tak caya PM...

Mari tengok siapa yang kena..

Anonymous said...

Kami pon tak halang kalau MP PH usul undi tak caya sama PM Mahadir... bukannya dosa pon..

Mari kita tengok sapa yang kena..

Anonymous said...

Kalau Abang non jadi pm lagiiii lagiii menakutkan..... malaysia bakal jadi mcm negara kaum NABI LUTH..

Mari tengok sapa yang kena sondol pungkok..

Anonymous said...

sapa yg jadi piem?

Yang pasti bukan pakhang..

Mari kita tengok sapa yang kena kencing hancing...

Anonymous said...

Yang penting bukan Abang Non.. eeeee geliiiiiiii dilangar todak..

Yang penting juga bukan LGE... eeeeeee takuttttt roboh kota melaka....

Yang lagiii penting bukan Pakhang.... gunung tahan pon kena jual...

Mari kita tengok sapa yang kena sondol..

Anonymous said...

Jahil politik tahap Cambridge kau niiii dol..
Tunjuk bangang tak sudah sudah..

Anonymous said...

Aku cadangkan..
PM: LGE
TPM: manogaram

cai... tepukkk tepukkk tepukk..

Anonymous said...

cai... tepukkkk tepukkkk tepukkkk

Anonymous said...

TS Muhiden Yasin nak jawat apa pulak...
Dicadangkan: Gabenor Melaka

cai... tepukkk tepukkk tepukkk

Anonymous said...

Pakatan haprak lagi hancing dgn air kencing babi dah jadi semakin busuk. Terkini,,org kuat babi dap johor dah desak tun undur kerana perleceh menifesto kencing ph pru14 lalu. Memang pun,,janji mcm2, ayat gila2 punya mcm babi mabuk todi tahi babi ja....kah kah..ph,,,jd kerajaan hasil fitnah,,fitnah sudah makan tuan...tunggu nak melingkup ja. Syok la aku menunggu baruah2 dan babi2 dap dlm ni nak kata apa....

Anonymous said...

Haha pas guna strategi bodo masa pru14, bila dah kalah mula berangan mcm2 nak jadi kerajaan. Dah kalah tu dok la diam2 jadi pembangkang lebai oii hahaha jadi ketua pembangkang pun tak pernah tapi hadi dah berangan nak jadi piem. Asyik ikut telunjuk org jer laa sampai mampus kehkehkeh

Anonymous said...

Masa pru14 haritu pas kalah kan? Ke menang? Kahkahkah

Anonymous said...

Teruskanlah berangan.. maklumlah kingmaker kikiki. Dah kalah pru tapi nak jadi kerajaan guna jln pintas kikiki berangan tak dosa pun.. teruskan.

Anonymous said...

Pergh! Hebat betul imajinasi kingmaker! Haha good luck.

Anonymous said...

Celik politik tu mcm pas ke guaner? Bertanding 158 parlimen tapi cuma menang 18 kerusi. Tahniah laa, celikkkk sangat.

Anonymous said...

Hihi kaduk naik junjung. Kalah pru sebab allah tak redha pas memerintah. Lepas tu ada hati nak susun sana sini. Lupa diri kalah la tuu. Kuikuikui

Anonymous said...

Kikiki berbohong dapat pahala.. berangan pun dpt pahala jugak.. teruskan berangan jadi kerajaan walaupun kalah teruk. Kehkehkeh

Anonymous said...

Ayohchik la sesuai jadi piem. Baru la boleh jadi negara taliban. Takbirrr!

Anonymous said...

Semoga hadi jadi piem selepas undi tak percaya nanti. Buat la cepat2 tak sabar nak tengok hadi naik takhta piem. Kahkahkah

Anonymous said...

Kelakar la lebai hadi ni. Dah gagal jadi kingmaker dlm pru, sekarang nak menyundal jual burit sana sini. Kikiki
Selamat memburit semoga berjaya jadi kingmaker dgn cara jual burit.hshaha

Anonymous said...

Pas gagal jual agama masa berangan nak jadi kingmaker dlm pru14, selepas pru terpaksa la jual burit menyundal pulak utk jadi kingmaker. King of burit ayatollah hadi mmg bijak main burit.

#membangunbersamajalang.

Ali said...

Orang Melayu tgh seronok "BERSORAK" Negara sudah tergadai...sapa peem skrg? sapa timb peem? TEPUKKKKK!!!

Anonymous said...

cepat tak cepat kena lah tanya Abang Non sendiri... den pon tak sabar nak tengok Abang Non jadi ketua pembangkang... tak pin Mohd Sabu... kahkahkah

Anonymous said...

Tak laaa..
Abang non lagi sesuai jadi piem..
Baru boleh ada kan pesta sondol menyondol secara terbuka.. kunyitttttt..

Anonymous said...

Kikikiki dosa nyondol dapat ampun... disondol pun dapat diampun jugak.. teruskan sondol menyondol walaupon disumbat dalam penjara.. kehkehkeh

Anonymous said...

Hihi beruk dapat bunga. Baru perintah beberapa bulan dah huru har negara. Ramai sangat berangan nak jadi PM.. abang non nak.. lge nak.. maoh sabu nak.. boboy pon nak jugak.. Lupa la semua janji janji tuuu. Kuikuikui

Anonymous said...

Yang BANGANG poltik PKR..
menang 13 boleh jadi PM..
Ajer bodoh metametik presiden PKR..

Kena kencing memang bodoh..
Kena kencing 2x ngan orang sama.... bodoh bodoh bodoh tahap jingga..

Anonymous said...

Dicadangkan..
YB Mohd Sabu dilantik sebagai Soltan Melaka.. YAB CM Melaka mesti setuju cadangan niii..

cai.. tepukkk tepukkk tepukkk

Anonymous said...

Usul undi tidak percaya PM.. pon tak berdosa.... tak sabar nak tengok abang non angkat sumpah jadi PM..

Dicadangkan timbalan: YB Mohd Sabu atau YB LGE (YB LGE rasanya lebih sesuai coz dia miliki sijil university... YB Mohd Sabu masuk jer U.. sijil eeeeelek)

cai... tepukkk tepukkk tepuk

Anonymous said...

Menang di kelantan & terengganu..
Hampir menang di kedah
Menambah kerusi di pahang..

Tuu baru beraksi secara solo cai...

Anonymous said...

Negara sudah tergadai...
PM : YAB Tun Mahadir
TPM: YAB DS Wan Azizah

siapa di belakang PM & TPM..
LGE LKS and the gang..

cai... tepukkk tepukkkk tepukkkk

Anonymous said...

Jangan marah den kata yerr cai..
#buritmakhang

Anonymous said...

Cai.. sorry to say laa cai..
Jual burit mak hang..

Anonymous said...

Usul undi tidak percaya PM Mahadir..

Senarai calon layak dilantik PM
1) YB LGE
2) YB Mohd Sabu
3) YB Azmin

YB Abang Non dicadangkan jadi duta besar malaysia ke Burkinafaso..

YB Kak Jijah dicadangkan jadi wakil tetap malaysia ku PBB..

YB LKS DICADANGKA jadi menteri jabatan perdana menteri (hal agama)

cai... tepukkkk tepukkk tepykkkk

Anonymous said...

Nik beduh paling power. Kat belakang dia ada cia. Kehkehkeh. Bapak punya power! Silap2 trump pun selalu call nik beduh, tanya kabar.

Anonymous said...

Aku rasa dgn bantuan cia, nik beduh yg bakal jadi piem nanti. Ayohchik jadi penasihat majlis raja2 melayu. Takoyaki jadi peguam negara. Takiri jadi menteri kewangan, tontowi jadi menteri multimedia dan hashim jasin sesuai jadi menteri pengangkutan. Kahkahkah padan mula cina dap. Hidup melayu. errr... din ayam boleh jadi ketua polis negara. Amiin ....semoga undi tak percaya dibuat segera.

Anonymous said...

PH ditubuh dgn muafakat. BN pun ditubuh dgn muafakat. Tapi ada parti tu perasan mcm kuat bertanding PRU sendirian. Bila dah kalah teruk, mula nak menghasut buat adu domba utk pecah belahkan kerajaan yg muafakat. Ermm.. sebijik macam syaitan. Ntah2 ni dajjal dan yakjuj makjuj. Ntah laaa.

Anonymous said...

Pas tak bersendirian laa. Pas dan parti ikatan bergabung, PAS IKATAN GAGASAN SEJAHTERA (PIGS). Tapi pas pulun bertanding semua kerusi. Tamak haloba ngalahkan iblis.

Anonymous said...

Bila agaknya babi2 dap ni nak usul undi tidak percaya kpd tun ni..? Pada sidang parlimen yg akan datang ka? Bagus la jija demikia,,biar tun dan 21 mp pbbm tu keluar ph,,boleh la babi2 pi dah ke dlm kandang babi. Sebab tun sudah tentu akan berpakat dgn pakatan baru iatu dgn pas, umno, warisan. Kat sini pun dah ada 120 kerusi ( 21 + 18 + 72 + 9 ). Tak di tambah dgn team azmi ali lagi,,dengar cerita ada 21 kerusi. Biar babi2 dap kekal bersama baruah2 mereka . Tp, dlm parlimen,,kena ubah kerusi dari kerajaan ke pembangkang la no...malu apa babidap...

Anonymous said...

Kikiki suruh lebai hadi la buat usul tuu. Kasi cucuk kuat sikit, projek adu domba ni tak boleh tangguh2. Baru la cepat pas boleh jadi kerajaan kehkehkeh.

Anonymous said...

Tun payah tunggu ,,tun sendiri yg mengorak langkah dahulu. Tinggalkan ja babi2 dap dan baruah2 mereka.

على باب الله said...


السلام عليكم ورحمة الله وبركاته اما بعد ، اهالي المنطقبة الشرقيه بالمملكة العربية السعوديه يسر شركة شام للخدمات المنزليه ان تعلن لجميع اهالي المنطقه عن بدأ تقديم خدماتها الخاصه بالمسابح للموسم الصيفي الجديد وذلك من خلال فروعا في مدينة الدمام ومدينة الخبر ومدينة القطيف ومدينة الجبيل ، واما عن فرعنا في مدينة الدمام فسوف تجدونه علي المتصفح تحت اسم
شركة تنظيف مسابح بالدمام
وايضا تحت اسم
شركة صيانة مسابح بالدمام
مقترنا برقم هاتف مندوبنا بالدمام لذل فللفحصول علي اي خدمه تخص المسابح تنظيفها او تشغيلها او صيانتها فليس عليك الا التصال بنا وسوف نصلك فورا ، واما اذل كنت من اهل مدينة الخبر وتحتاج الي ان تستفيد من خدماتنا في مدينة الخبر فسوف تجدنا علي المتصفح تحت اسم
شركة صيانة وتنظيف مسابح بالخبر
وفي هذا الفرع نسعد بتقديم كل الخدمات التي تخص المسابح لاهالي الخبر من خدمات تنظيف او صيانة او تشغيل برك السباحه ،ولاننا قد عملنا في شركة شام علي تغطية المنطقة الشرقيه كافه فقد حرصنا علي ان يكون لنا فرع في مدينة القطيف يختص بتقديم خدمات المسابح لجميع اهالي مدينة القطيف والذي سوف تجدونه علي المتصفح تحت مسمى
شركة تنظيف وصيانة مسابح بالقطيف
وهنا سوف تجدون كل ما يخص المسابح من خدمات تنظيف المسابح بالقطيف وصيانتها وتشغيلها ‘واما عن مدينة الجبيل فلنا ايضا هناك فرع يختص بتقديم خدمات المسابح لجميع اهالي الجبيل من تنظيف وصيانه وتشغيل وهذا الفرع سوف تجدونه علي المتصفح تحت اسم
شركة صيانة وتنظيف مسابح بالجبيل
بهذا اعزائي نكون في شركة شام قد استطعنا ان نغطي كافة انحاء المنطقة الشرقيه وتقديم كافة خدمات المسابح التي يحتاجها اهالي المنطقه باحدث الاساليب والطرق العلميه وباستخدام افضل مواد التنظيف واحسن اجهزة ومعدات الصيانه والتعقيم ، فلا تقلق عزيزي العميل ولا تحتار فشركة شام هي افضل اختيار .



 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.