Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

ADA YANG TIDAK BOLEH TIDUR MALAAAAM !

PAS AKAN PERTAHANKAN MAHADHIR MUHAMMAD SEHINGGA AKHIR PENGGAL (SEHINGGA PRU 15)
  
POLITIK SEMAKIN PANAS

Andainya PAKATAN HARAPAN bersetuju mengekalkan Mahadhir sebagai PIEM sehingga PRU 15 sebagaimana yang dipinta oleh PAS, maka PAKATAN HARAPAN tiada jalan lain melainkan akur untuk mengekalkan Mahadhir menjadi PIEM. 

 HAAA DAHPUN BERJAYA ITU LA POLITIK !

  Saifuddin sahkan Majlis Presiden PH sokong Mahathir kekal PM
Majlis Presiden Pakatan Harapan (PH) setakat ini berpegang dengan pendirian menyokong penuh Pengerusi Bersatu, Dr Mahathir Mohamad kekal sebagai perdana menteri, kata Ketua Setiausaha PH, Saifuddin Abdullah.

 PAS: Luahan Dr M gambarkan wujud 'pertembungan gergasi' dalam PH
   
Dalam menegaskan sokongan kepada Perdana Menteri Dr Mahathir Mohamad hari ini, PAS mendakwa berlaku pertembungan kuasa antara pemimpin utama dalam Pakatan Harapan (PH).

"Dalam isu desas-desus kononnya ada pihak yang cuba mengganggu gugat kedudukan Dr Mahathir sebagai perdana menteri, PAS mengulangi pendirian bahawa perkembangan yang berlaku dalam kalangan pimpinan PH mutakhir ini berhubung isu terbabit, sama ada berbentuk kenyataan atau perbuatan, termasuk luahan hati Mahathir sendiri, memberikan gambaran kepada umum bahawa wujudnya semacam pertembungan keras atau ‘clash of the Titans’ dalam kalangan pimpinan PH terhadap kepimpinan Mahathir.

Mahathir: Saya nak tengok PAS sokong saya atau tidak
 Perdana Menteri Dr Mahathir Mohamad mengambil pendekatan ‘tunggu dan lihat’ sama ada PAS akan mengotakan janji untuk menyokongnya sekiranya usul undi tidak percaya dikenakan terhadapnya.

“Saya tunggulah. Kalau ada undi tak percaya, nak tengok sama ada PAS sokong saya ataupun tidak,” katanya kepada pemberita ketika diminta mengulas mengenai janji parti itu untuk menyokong kepimpinannya.

MUKHRIZ ATAU MUHYIDDIN AKAN JADI PIEM ?

Hadi Awang dan MB Kelantan yakin kewibawaan Dr Mahathir
Menteri Besar Kelantan, Ahmad Yakob


"Sehingga kini ahli-ahli majlis mesyuarat kerajaan negeri Kelantan sentiasa berhubung terus dengan menteri-menteri di Jabatan Perdana Menteri mengikut portfolio masing-masing sebagai salah satu usaha memperkukuh kerjasama antara negeri dan persekutuan.

"Kerajaan negeri Kelantan berkeyakinan dan menaruh kepercayaan kepada kemampuan serta kewibawaan Mahathir sebagai perdana menteri untuk menerajui Malaysia dengan jayanya sehingga penghujung penggal ini sekiranya tiada pihak yang mengganggu atau menghalang proses-proses pentadbiran beliau," katanya dalam kenyataan kepada media, hari ini.
Kenyataan itu dilihat sebagai mengulas isu mendakwa dua parti komponen Pakatan Harapan (PH) mungkin merancang untuk menyingkirkan Mahathir melalui undi tidak percaya di parlimen.

Ia susulan kenyataan Mahathir pada 16 Februari lalu menyatakan Presiden PAS, Abdul Hadi Awang dalam satu pertemuan dengannya memberi perakuan untuk tidak menyokong Umno dalam PRK Semenyih. Menurut Mahathir terdapat perakuan bertulis yang dimeterai tandatangan Setiausaha Agung PAS Takiyuddin Hassan.

Bagaimanapun, kata Takiyuddin perakuan itu cuma contoh dan berkata sokongan PAS jika berlaku keadaan undi tidak percaya kepada perdana menteri.

Setiausaha Agung DAP Lim Guan Eng telah menafikan wujud komplot menyingkir Mahathir dan menggesa PAS membuktikan dakwaan itu.

Sementara itu, Ahmad yang juga pesuruhjaya PAS Kelantan berkata pihaknya akan sentiasa memberi kerjasama baik terhadap kerajaan pusat khasnya dalam perkara melibatkan kedaulatan agama Islam, keamanan negara dan kesejahteraan rakyat.



DAH MEREBAK DAAAH !

88 orang berkata:

Anonymous said...

Kah kah kah, ,aku dok kata dah,,kerajaan yg naik kerana fitnah ni,,tak akan kekal lama. Dah mula menggigit sesama sendiri,,,tapi..babi2 dan baruah2 ph kata ini semua adalah salah hj hadi kerana mengadu domba ph agar bergaduh....kih kih...anwar tu serigala , dap babi,,pan pecacai babi,,,tapi tun master mind politik...semua dah kena kencing dgn tun...

Anonymous said...

kikiki good luck pas. suruh la hadi sendiri bawa usul tak percaya pd PM tu cepat2. tak sabar nak tengok pas jadi kerajaan hahaha boleh la hadi berangan jadi PM. huhuhu

Anonymous said...

tahniah pas, semoga pas jadi kerajaan dgn usul undi tak percaya ni. ye laa nak lawan dlm pru dah tentu la tak menang. bijok..bijok.. hahaha semoga ayatollah hadi jadi PM cepat2 sebelum habis umor. kahkahkah

Anonymous said...

tak sabar rasa nya menunggu Abang Nuar jadi PM Malaysia... idup Abag Nuar idup Abang Nuar idup Abang Nuar...

Ikhlas.
Geng Kunyit Muda (GKM)

Anonymous said...

pas buat langkah bijak, sailang kerajaan kat tengah jalan. terbaik la, tak sangka lebai pandai main politik. habis la madey, minggu depan hadi naik takhta jadi PM. yahoo... takbir!

Anonymous said...

suruh jer leR YB Mohd Sabu...
Tak pon YB KHALID Samad..

Anonymous said...

1. bohong dihalalkan untuk jaga kerahsiaan pemimpin sakau dedak.
2. adu domba pun dihalalkan untuk runtuhkan kerajaan yg menang secara sah dlm pru.

semoga hadi naik jadi pm walaupun parti dia kalah besar dlm pru... amiin.

Anonymous said...

Yor laaa...
Cepat lah sikit undi tak caya PM..
Semoga Abang Nuar jadi PM...
Aamiin..

kami GKM sentiasa berdiri di depan Abang Nuar..

Idup bang idup bang idup bang..

Anonymous said...

https://www.malaysiakini.com/news/464858

aduh! husam serah bukti pada sprm, pimpinan pas sakau rasuah la pulak! ciss potong stim betul la husam ni. dengki betul, tak boleh tengok lebai senang sikit. cemburu tak boleh beli porsche la tuuu. cissss. busuk perut betul la husam ni.

Anonymous said...

nik abduh mengaku ada kawan cia tu betul ke? ke saja jer nak gertak din ayam? berani noo dia gertak menantu ayohchik?!

Anonymous said...

PAS menang bergaya di kelantan & terngganu..
PAS hampir menang di kedah..
PAS tambah banyak kerusi di pahang...

Kemenagan PAS tanpa undi undi si kapir harbii..

Berbanga aku..

Anonymous said...

YB Mohd Sabu mengaku ada kawan cai cai kapir dap tu betul ke? Tu yang jadi menteri.. ehsan dari cai cai kapir dap.. ada berani kooo dia gertak cai cai kapir dap?

Anonymous said...

laaa baru tau..
Baru niii husam serah bukti...
Lebih setahun punyer gromal..
baru niii serah bukti...
Kikikikiki

cai dap... tepukkkk tepukkkk tepukkk

Anonymous said...

Pak karam jom turun semenyih. Kita wajib menangkan umno. Eh! jappp.. boleh sokong ke tak boleh ni? Ke kena sokong piem?

Anonymous said...

ya pak karam, kita wajib sokong dan jaga atok. najib, zahid dan mat asan pun kita wajib jaga jugak. yg penting kita dapat makan kiri kanan. kita kena bijok berpolitik baru boleh jadi kingmaker.

Anonymous said...

Pak karam, kalau kita turun semenyih tolong kempen utk umno kira mcmana? Kita derhaka ke kalau kita ke semenyih. Ayohchik cakap kat piem kita tak payah sokong umno. Ke ayohchik bohong piem? Ni bohong betul ke atau bohong sunat? Ke bohong wajib? Mana satu ni? Saya pegi sekejap utk ambik hamper ok tak? Lepas tu saya terus balik rumah laa.

Anonymous said...

Abis la kau disumpah jadi abu. Jgn lawan ayahchik. Keramat hidup tuuu.

Anonymous said...

Bangkit bangkit bangkit Barisan..

Bungkus Bungkus Bungkus Pakotan..

Anonymous said...

Yang WAJIB kita hapuskan si kapir kapir harbi berserta cai cai nyer sekali..

Idup ISLAM..
Idup MELAYU..

Anonymous said...

Bijok sunggoh cai cai sikapir dap mengaranh komen komen... nii boleh filanti menjadi ketua pengarah Dewan Bahasa dan Pustaka..

cai.... tepukkkk tepukkk tepukkk tepukkk

Anonymous said...

alaaa tak nak lah Hj Hadi jadi PM..
nakk Bang Nuar gak jadi PM...
baru best...
Lentok gituuuu..

Anonymous said...

Bodoh sungguh cai pasUmno menulis. Ejaan pun lintang pukang

Anonymous said...

Biarlah tulisan lintang pukanh, jgn bukti kpd sprm lintang pukang. Sprm dah sahkan tiada masuk rn90 juta dlm acc rasmi pas. La ,babi2 dap yg diketuai hussam berbulu babi menghalakan fitnah kpd pimpinan pas pulak, dah lintang pukang fitnah tu. Tapi, baruah2 dan babi2 dap masih dilamun keyakinan yg cukup jitu bagai babi tunggal pas makan dedak...hi hi,,hampa makan tahi babi dap ,,tp tak sedar diri...

Anonymous said...

Bodoh mamat ni. Mmg takkan ada dlm acc rasmi parti le bodoh. Skrg sprm check dlm acc peribadi le bebal. Tolong semak level IQ tu dulu. Kalau baca comment2 sebelum ni confirm jenis memBABIbuta. Tak payah le post kat sini kalau bengap. Buat malu je.

Anonymous said...

Yg babi buta ialah baruah2 dan babi2 dap ni yg percaya dan telan bulat fitnah hussam bulu babi terhadap pas mcm telan tahi babi. Tp perasan iq level tinggi kunon, iq level tahi babi ja....kih kih..

Anonymous said...

Confirm bangang mamat ni. Mana tau husam fitnah lg bodoh oi! Yg dah sah menipu dan takut kalah adalah Pas. First time jumpa manusia bodoh mcm ni. Sbb tu hanya babi, babi dan babi yg dia tau. Kesian babi ni.

Anonymous said...

Yg seperjuangan dgn babi dap sah la babi. Tapi tak nak mengaku jd babi dap...kih kih...

Anonymous said...

Depa babi yg beriman....kah kah,,babi yg amanah oo...

Anonymous said...

Mcm tu je? Sah bebudak bodoh ni. Bagi fakta le bukannya maki hamun. Atau mmg sekolah dulu pun tak ke mana?

Anonymous said...

Berguna ka fakta bagi baruah2 dan babi raja fitnah mcm hampa ni ?

Anonymous said...

Mcm tak guna sgt sbb yg nak bg fakta tu bebudak bodoh je. Budak bodoh mana tahu beza fakta dgn maki. Apa2 pun boleh le jugak. Bukan senang nak baca babi menyamar bebudak bodoh nak hantar fakta. Ye la, dlm byk2 haiwan,babi yg dia pilih nak jadi. Jadi org pulak bodoh semacam. Dulu tak habis sekolah ke babi?

Anonymous said...

Kami nak Abang Nuar jadi PM..
Nak gak...
Tanak yang lain dah..
Kami berdiri didepan Bang Nuar...
Idup Bang Nuar..
Idup Bang Nuar..
Idup Bang Nuar..

Kami rela berkorban jiwa dan raga demi Bang Nuar...

Cepat crpat laaa buat undi tak caya kat PM Mahadir..

Biar barang naik..
Biar tol naik..
Biar kena bayar PTPTN..
Biar tak dapan brim lagii..
Biar minyak naik RM 3.00

Kami tetap sokong Bang Nuar..
Kami sayang Bang Nuar..

Idup Bang Nuar..

Anonymous said...

Abang Mat pon kami sokong..
Kami pon sayang Abang Mat..

Idup Abang Mat...

Anonymous said...

Kan Ketua Pengarah Dewan Bahasa Pustaka dah marah...

cai dap.. tepukkk tepukkk tepukkk

Anonymous said...

Mentally retarded? I really pity u.

Anonymous said...

Yooo laaa..
buat malu jer kan cai..
Tak pandai komen nak nyibuk nyibuk pulak..

cai... tepukkk tepukkk tepukkk

Anonymous said...

Yooo laa cai...
Kesian babi nii kan..
Mana dia tau husam fitnah..
Yang sah menipu dan takut kalah adalah Pas..
Entah entah sijil universiti pon diaorang tipu kan cai...
Manifesto PRU 14 mesti tipu kan cai..

cai... tepukkk tepukkk tepukkk

Anonymous said...

Cai.. caya tak..
Husam ada kuasa 10..

Jangan tak caya cai..
Kena potong elaun kang..

Anonymous said...

Cai...

JANGAN sesekali kaitkan babi dengan AMANAH..

Marah Abang Mat kang..

Lain kali kalau nak komen kena hati hati sikit cai..

Anonymous said...

Cai..

Fakta dari Husam power of ten bila nak disebarkan..

Tak sabar niii.. biar pada muka pas..

Anonymous said...

Fakta tak penting dol..
Yang penting Auta..
dengan kuasa auta husam power of ten lah pas kalah teruk PRU14..

cai.. tepukkk tepukkk tepukkk

Anonymous said...

Cai..
Fakta nya.. Babi tak ke sekolah lah..
Tak tau ler pulak kat kampung awak cai..

Beri fakta cai... bukan auta..

Anonymous said...

Sayang salah..
Benci kena marah..
Puji dikeji..
Keji dimaki..

tak faham saya..
anyway... sorry yer bro

nak tanya sikit bro..
Bro ada sijil dari Cambridge University ke..
Kalu ada.. PRU 15 nii boleh ler bertanding untuk PH..

Anonymous said...

FAKTA bukan AUTA..
Pihak polis mengatakan YB Syed Sidek tidak diserang oleh Papagomo. Sekadar salah faham..

AUTA bukan FAKTA..
YB Syed Sidek membuat laporan polis kes beliau dicekak @ dicekik bukan dicium oleh Papagomo..

nasib baik tak buat laporan polis kes cubaan Papagomo menyondol..

kikikiki..

Anonymous said...

Terima kasih kerana pas sokong tun mahathir sebagai pm. Jadi kpd ahli pas, jangan la sibuk2 nak tolak ph. Tun mahathir tu presiden ph. Jgn nak kutuk tun mahathir pulak sbb pemimpin pas semua sudah menyokong tun. Ingat tu. Jangan lawan pemimpin. Nanti mati jadi abu?!!!

Anonymous said...

Dia mwmang ada ijazah universiti cambridge yg swasta punya. Kat mana salahnya? Dia tak kata pun Cambridge kat uk!!

Anonymous said...

Terima kasih.
Bang mat memang menteri pertahanan terbaik!!!

Anonymous said...

Bang nuar bakal pm kelapan. Aminn

Anonymous said...

Husam ada no akaun pemimpin yg terima duit tu kot... Boleh la bohong lagi. Nik abdoool pun boleh bohong, tak kan walaunta lain tak boleh bohong kot? Tak tido mlm la pemilik akaun turrr

Anonymous said...

Husam tak bohong. Nik abdool yg bohong. Semua orang tahu. Tak ada orang boleh nafi. Abuya ker, takoyaki ker, tar snake ker semuanya tak boleh nafi nik abdool yg bohong.

Anonymous said...

Yg punys suara setan kat audio pun tak nak mengaku dia tu saitan. Walaupun suara saitan itu orang boleh kenal....

Anonymous said...

Dulu cai tak caya cakap hussam yg suara audio terima dedak tu suara nik abdoool. Cai kata husam pembohong. Sekarang sapa yg pembohong cai? Husam pembohong ker nik abdoool pembohong ye cai???

Anonymous said...

Jangan kaitkan suara audio tu dgn suara syaiton. Kang marah eddy wang. Eddy wang yang bagi restu kat abdol tu tau

Anonymous said...

Cai nak habaq kat hang laaa..

Sijil University Cambridge swasta tuuu keluaran kilang... diulang keluaran KILANG..

Kalu pak hang nak sijil PHD pon boleh dapat.. tu pon kalu pak hang ada duit laaa..

Harap maklum yer cai...

Anonymous said...

Lepasan ITM nemang TERBAIK punya..
Bravo Abang Mat..
Memang menteri pertahanan terbaik...

Berbanga aku..

Anonymous said...

Tak tau ler pulak cai..
Lawan pemimpin nanti mati jadi abu..

Setahu aku kalu LGE kah LKS kah Manogaram kah dan yang seangkatan dengan nyer jer kalu MATI jadi ABU.. mayat dibakar..

Cer tanya bapak kau..
Yer ker..

Anonymous said...

Persatuan pengguna pulau pinang (CAP) mendakea terdapat ikan ternakan diberi makanan berasaskan BABI. Sumber berita: Malaysiakini..

Aduh cai...
Macam mana niii .. masalah masalah...
Mintak tolong YB Mujahid kawtim ngan penternak ikan tu cai... diaorang mesti respect YB Mujahid..

Nak harap YB Menteti Pertanian... susah kot..
Kang YB Menteri Nangis susah pulak..

Cai tolong selesaikan isu niiiii cai..

Anonymous said...

Dulu dulu kan...
Abang Nuar bakal PM ke 5..
tapiiii tak jadi pon..
jadi BANDUAN jer..

Laaaa niiii..
Abang Nuar bakal PM ke 8.
boleh ker niiiii..
Takut takut jadi BANDUAN semula..

Kesian Abang Nuar kita..
Kami tetap berdiri depan Abang..

Anonymous said...

encik babi belaan eddy wang ni mmg tokey babi kot! sebab tu asyik berzikir babi babi babi jer hahaha terbaik la encik babi.

Anonymous said...

Berita Benar:
YAB DS Wan Azizah dalam ucapannys di Terengganu mengatakan... apakah kita hendakkan mereka yang selama lebih 60 tahun telah merosakkan negara Malaysia..
sumber berita: Tv1..

apa yang aku faham lah...
Kita rakyat malaysia mesti tolak pemimpin pemimpin umno yang selama lebih 60 memerintah keran telah menyebabkan kerosakan teruk negara kita... Senarai meraka yang mesti diTOLAK....
1) Mahadir Mohamad & keluarga..
2) Anuar Ibrahim & keluarga
3) Abdullah Badawi & keluarga
4) Mohd Najib Abd Razak & keluarga
5) Mohd Zahid Hamidi & keluarga
6) Muhiden Yassin & krluarga

Mereka ini lah DALANG UTAMA perosak negata kita...

yang aku faham begitu lah kenyataan YAB TPM..

Anonymous said...

ada 6 babi dalam komen kau doll.

Anonymous said...

Tolak tolak tolak..
Tolak PEROSAK NEGARA..
Tolak PEROSAK NEGARA..
Tolak PEROSAK NEGARA..

ikan said...

eddy sekeluarga yang ponteng dan kata bohong tu elok tak masuk ke bang

Anonymous said...

bagus genap kan 31x...

Anonymous said...

Dolll...
hanya yang memerintah Malaysia sepanjang 62 tahun dol..

Nasib baik pakhang tak termasuk list PEROSAK NEGARA...

Bersyukur dollll..

Anonymous said...

En ikan...
Nak tanya laaa..
En Ikan.. makan makanan berasaskan aper yer... halal dan tayibon tak..

Anonymous said...

Apa hal En Babi byk sgt tanya En Ikan ni? Biar le dia nak makan apa pun.

Anonymous said...

Komen berbabi lagiii..

Anonymous said...

Malaysiakini..
Kerajaan dalam masa terdekat akan membuat kenyataan berkaiata TOL... memetik kata YB Muhyidin Yassin..

Alhamdulillah...
Akhir nya TOL di MANSUH kan...
RINGGAN lah beban rakyat..

Saya akan UNDI calon PH di PRK Semenyih..
Idup PH
Idup PH
Idup PH

Anonymous said...

En Ikan..
Nak tanya sikit lagiiii..
Awak miii Anak Ikan ket..
Bapak ikan..

Saja untuk kepastian..

Anonymous said...

Best la. Pas dah sokong tun M sebagai PM malaysia. Macam ni la baru betul. Jangan asyik membangkang sepanjang masa. Walaupun berlainan parti, kita rakyat malaysia mestilah menyokong PM yang kita percaya boleh mengatasi masalah rasuah dan penyalahgunaan wang negara di Malaysia.

Hiduppp Tun Mahathir!!

Anonymous said...

Yaaaaahuuuuuuu..
Minyak NAIK lagiiiiiiiii..
NAIK 10 sen aajerrrrrrr...

Kalu PH menang PRK Semenyih..
Esok nyer pagi pagi lagi minyak diturunkan kepada RM 1.50/liter..

UNDI LAH PH..

Anonymous said...

Hidup 20 tahun lagiiiii..

Anonymous said...

Walaupun hidup seribu tahun..
Kalau tak sembahyang..
Apa guna nyaaa..

Anonymous said...

Ikut harga minyak dunia memang naik. Ok la tu. Kalai nak harga rendah, babi2 eddy wang boleh beli kat iran sana

Anonymous said...

Yeeeeeeeee haaaaaaa
Tol mansuh
Ptptn mansuh
Gaji naikkk
Bonus naikkkk
Brim naikkkkk

Yeeeeee haaaaaa

Anonymous said...

2 sebab aja kenapa aku undi BN di Semenyih nanti:

1. Ptptn Tak mansuh.
2. Rokok kat luar gerai.

Sebab2 lain aku tak pedulik. Boleh pergi mampos!!!

Anonymous said...

Dulu belum menang kata nak hapus aes. Siap bagi loyar free lagi.

Dah menang??
Makin tinggi pulak naiknya. Najib henjut 150, skrng henjut 300.

PUKIMAKKK!!!!!
KENAPA TAK NAIK 500???
KAN BOLEH JADI PENGAJARAN!

NASIB BAIK PAKAI KAPCAI.

Anonymous said...

Dulu belum menang kata nak hapus PTPTN.

Dah menang bukan nak hapus. Makin SERAM pulak ingatkan ptptn.

Zaman najib gaji 4000 baru potong otomatik. Sekarang gaji 2001 sudah kena potong otomatik.

KENAPA TAK POTONG BILA GAJI 500??????? KAN BAGUS SUPAYA PTPTN ADA DUIT NAK BAGI BUDAK BARU!!!

AKU SEDIH TAK KENA POTONG PTPTN SEBAB GAJI AKU 1000 NI!!! KASILAH TURUN HAD SUPAYA GAJI AKU BOLEH KAU POTONG!!! TOLONGLAH!!!!

PUKIMAKKKKK!!!!!!!

Anonymous said...

Oo marah sebab nak kena bayar ptptn la ni yerr? Hutang kena bayar la bang. Ptptn tu duit rakyat bang. Bukan duit hadi awang. Bayar la. Kata nak masuk syurga!

Anonymous said...

Oo marah sbb kena bayar ptptn ngan tak dapat merokok dalam gerai la ni yer?

Abang tanya hadi awang apa hukum tak bayar duit pinjam yer. Lepas tu abang tanya hadi awang apa hukum hisap rokok. Nak masuk syurga ker nak masuk neraka?

Anonymous said...

Oo marah sbb nak kena bayar hutang ptptn la ni yer? Senang jer, kalu nak masuk neraka tak payah bayar pun tak apa. Ada masalah ker?

Anonymous said...

Setuju bang!!
Rugi kena bayar rm300 sbb bawak 81km/j. Tak berbaloi tu bang. Bawak la 500km/j. Cepat sikit JALAN!! Bayar rm300 pun berbaloi!! Porsche Mursidol Dd90j boleh cecah 900km/j kan

Anonymous said...

Happy birthday to you.
Happy birthday to you.
Happy birthday to eddy wang.
Happy birthday to you.

Anonymous said...

Eddy wang tak bela ikan.
Dia bela babi.
Babi dia bagi bau dedak.
Dapat bau babi dia jadi jinak

Anonymous said...

Noktah...

شركة ويب said...



شركة تنظيف مكيفات
أن تنظيف المكيفات أصبح ضمن أكثر المهمات
شركة تنظيف مكيفات بالقطيف الأعمال التى من شأنها ترفع من مستوى و أداء المكيفات أن السعي و الأستمرار فى تحسين جودة العمل يجعل
شركة تنظيف مكيفات بالدمام من كل تلك العوامل الخيار الأفضل الذى طالما أصبح ما نقود العمالة نحوة دائما فى أكتساب الخبرات و العمل تحت ضغط
شركة تنظيف مكيفات بالجبيل وفى كل المراحل التى يمر بها التنظيف و العمل على المكيفات على أنها أحد أكثر الأجهزة فى المنزل التى تحتاج للتنظيف و التخلص من الأتربة للمزيد
شركة تنظيف مكيفات بالاحساء
شركة تنظيف مكيفات بالخبر


al ghadeer said...

شركة الغدير تعد من اهم شركات تنظيف المكيفات على مستوى مدن المملكة العربية السعودية فالشركة تمتلك من الكوادر التى جعلتها أفضل شركة تنظيف مكيفات بالدمام والتى تقدم العديد من الخدمات المتعلقة بالمكيفات ومن ابرز ما تم تقديمة فى التكييف ( صيانة المكيفات ، غسيل المكيفات ، تركيب المكيفات ، تعبئة الفريون ) والشركة تفعل خدماتها لمختلف انواع المكيفات مثل السبلت والمركزى والدكت والمخفى والصحرواى والشركة لديها أفضل فنى مكيفات فلبينى فى الصيانة وكل مدينة فى الشرقية يوجد فرع مخصص فى صيانة وتنظيف المكيفات مثل ( الدمام والخبر والظهران والقطيف وعنك وسيهات وصفوى وام الساهك والجبيل والهفوف وبقيق والرياض .
شركة تنظيف مكيفات بالرياض هى الشركة الام فى غسيل المكيفات وتنظيف المكيفات
من اهم شروع شركات تنظيف المكيفات
1- شركة تنظيف مكيفات بالخبر تعد افضل شركة غسيل المكيفات بالخبر وتغطى كافة انحاء احياء الخبر ( العزيزية والعقربية الدانة والحزام الزهبى ) وخدماتها غسيل المكيفات وصيانة التكييف
2- شركة تنظيف مكيفات بالقطيف تعد افضل شركة صيانة المكيفات فى القطيف وتوفر خدمات عروض تنظيف المكيفات وافضل سعر نظافة المكيفات
3- شركة تنظيف مكيفات بالاحساء تعد هى افضل شركة غسيل المكيفات فى الهفوف وتخدم منطقة سلوى وبقيق وكم سعر تنظيف مكيف سبليت تعد شركة تنظيف مكيفات بالقطيف ارخص شركة نظافة مكيفات
4 - شركة تنظيف مكيفات بالجبيل تعد منطقة الجبيل هى عامود شركات تنظيف التكييف ويوجد محل صيانة المكيفات بالجبيل
5- شركة تنظيف مكيفات بالظهران وتتيع شركة صيانة المكيفات بالخبر
6- شركة تنظيف مكيفات بالرياض تعد عامود شركات نظافة المكيفات وتعمل فى مختلف انواع المكيفات السبلت والمركزى والداكت
المكيفات
7- شركة تنظيف مكيفات بالدمام عامود شركات صيانة وتنظيف المكيفات ونظافة التكييف
هناك طلب كبير على صيانة المكيفات وتنظيف التكييف فى فصل الصيف وهو ما قدمته شركات المكيفات من امثلة شركة تنظيف مكيفات بجدة التى تخدم المنطقة الغربية
درجات الحرارة
درجة الحراة هى المؤشر الذى يعتاد به فى تنظيف المكيفات والتى تعد من ثمار شركات تنظيف التكييف وعلى نحوكبير من الخدمات
اهم الادوات التى تستخدمها الشركة فى غسيل المكيفات
1- كيس تنظيف المكيفات
- مضخة تنظيف المكيفات
مادة تنظيف المكيفات ولمتابعة المزيد عبر موقع الشركة
https://www.ghadeerco.com/
واصبحت عمليات تنظيف المكيفات من الامور السلسة التى تتبعها شركة تنظيف مكيفات بالخبر
اهم شركات التنظيف المعمول بها فى المملكة شركة صيانة المكيفات المركزية والدكت والمخفى وغيرها من رواد الشركات العالمية فى التنظيف والصيانة

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.