Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

MAHADHIR BOHONG SUNAT ? ELOK SUNATKAN SEKALI LAGI

PAS SOKONG BN DI SEMENYIH MELEBIHI 100%

PRK Semenyih: Hadi, Mat Hasan bakal kongsi pentas - Tajuddin

  •  
  • KERJASAMA PAS DAN UMNO AKAN TUMBANGKAN PAKATAN HARAPAN DI SEMENYIH ! 
  • -Pak Karamu-  
  • Pas nafi tandatangani surat tak sokong UMNO
AHMAD SAMSURI MOKHTAR
Apalah salahnya Mahadir bohong sunat ? kan ke bohong itu suatu khianat ? Melainkan boleh berbohong jika ada ke'uzuran syrak, ertinya boleh berbohong jika ujud melimatkan ancaman nyawa.
Apakah apabila Pakatan Harapan kalah nanti di Semenyih maka ada nyawa yang melayang ? seperti kenyataan uncle kentang ada ancaman terhadap nyawanya, siapa ancam ?

Sebenarnya PIEM atau Mahadhir Muhammad mnnerima laporan yang mengatakan bahawa kerjasama PAS menyebabkan Pakatan Harapan tersungkur di Semenyih. Maka atas risikan maka benarlah Mahadhir yang mengatakan bahawa kerjasama PAS dan UMNO akan mengalahkan Pakatan Harapan di Semenyih !


MAHADHIR TERLALU TAKUT KERJASAMA ANTARA PAS DAN UMNO LALU DIA BUAT BOHONG SUNAT


Tun M ulangi Pas tak sokong UMNO di Semenyih

Tun Mahathir berkata demikian selepas perasmian Dasar Komuniti Negara di Padang Awam Taman Puchong Indah, hari ini.
ORANG SEMENYIH BERKATA:
Kami terpaksa mengundi BN, sebab:
Jika kami mengundi PAKATAH HARAPAN ternyata mereka dah tipu rakyat dalam janji Manifesto lalu, dan sekarang kami sudah tak mahu kena tipu lagi, sebab kami tahu setiap pilihanraya pasti ada janji, dan kami yakin mereka takkan tunaikan ! 

Dulu kami memang mengundi P.Harapan, tapi kali ini kami tak mahu ditipu lagi ! 

 

59 orang berkata:

Anonymous said...

Hadi diam menyepi. Menikus tak berani respon dgn kenyataan PM. ntah apa la lebai tu nak kawtim dgn PM.

Anonymous said...

tun buka rahsia perjumpaan tu sikit2. kikiki nanti dia tunjuk la tulisan akuan hadi main kayu 3 belakang umno. hahaha kesian aku tengok hadi, dah mcm jalang, jenis bertukar2 jantan, sapa byk duit mula la dia himpit. 90 juta dah abis kot!?

Anonymous said...

ntah apa laa pak hang tu nak kawtim dgn mak hang.. tidur awal malam niii dol... kalu dengaq bising bising buat tak tau jer yerrr.. dah kawtim..

Anonymous said...

Dol..
ni hang cerita hal pak hang ngan mak hang ker dol...

Anonymous said...

kahkahkah lebai taki dah bagitau dah wahai walaun sekelian. mmg sah la hadi dah tandatangan main kayu 3 dgn umno. hampa tu yg bongok. hampa ingat tun m tu jenis lebai nik abduh ka kaki pembohong. mmg sah hadi dah terdesak. kahkahkah lebai jalang, bila nak duit sanggup mengendeng dgn musuh. eh! jap.. silap la.. jalang mana ada musuh.. jalang akan mengangkang tahan burit pada sapa saja yg boleh bagi duit kahkahkah!

Anonymous said...

Lg sekor babi sial. asyik cerita pasal pak sondol mak. Ngko keluar bukan hasil sondolan pak ngko dgn mak ngko ke? Paling sial yg mencarut tak berenti ni renti bangsa melayu, ugama islam.

Anonymous said...

kikiki hadi dah jadi pelacur politik murahan. kiri kanan untung, walaunta jugak yg bodo. walaq tak tentu arah, tuang presideng sedap2 jimak kiri kanan bertukar2 jantan kahkahkah

Anonymous said...

hadi mencarut maki hamun tun m sebelum pru14, last2 melutut mintak jawatan utk pas! phuiii! ni bukan kingmaker, ini king of beggar kehkehkeh. kehulu ke hilir mintak sedekah sana sini. eh! silap... ke hulu ke hilir jual burit macam jalang demi sesuap nasik.

Anonymous said...

Seronok betul babi2 ph dlm ni dlm isu ni. Aku yakin, babi2 ph ni hanya berputa2 seronok dgn penipuan mahathir. Org tua nyanyok tu, dah tepu,,tiada apa yg dia lakukan untuk negara selain melunaskan dendam menjatuhkan najib dan dendam terhadap anwar. Baruah2 ph ni terpaksa telan tahi babi,,sbb tersalah percaya dgn lakonan tun ,,,rasakan. Kerjasama Pas dan umno semakin erat,,,mahathir dan ph semakin gusar, ,dap semakin terasa politik mereka akan berkubor akibat kegolojohan mereka ketika mendapat kuasa. Tembelang dendam org cina terhadap org melayu diserlahkan oleh dap. Bagus,,org melayu sedar dan sekarang bermula dengan kerjasama pas dan umno. Syukur.

Anonymous said...

Berangan la hang pasal melayu islam tu, akak. Hadi mintak sedekah kiri kanan penuhkan tembolok cari makan, islam kelaut.. melayu pun ke laut. Kesian kat walaunta, jenuh nak tepis kerja jahat hadi jahanamkan parti pas. Dia sedap2 geli jimak sana sini, hampa jadi tukang cuci taik kehkehkeh lagi mau sembang gabungan umnopas. Oit! Hadi dah diam2 main kayu 3 dgn umno, sedarlah walaunta oii kehkehkeh.

Anonymous said...

Walaunta tak baca berita ka? Lebai taki dah sahkan tiada kerjasama di semenyih sebab hadi dah kawtim tepi la tuu. Kehkehkeh dulu hina org tua tu.. last2 pi mintak nyawa dgn org tua! Phuiii

Anonymous said...

Mula2 mengangkang dgn najib hulur burit, dpt 90juta. Lepas kalah pru hulur burit kat zahid. Zahid dah cuti patutnya hulur la kat mat asan tup tup main kayu 3 hulur burit kat madey!! Kehkehkeh mcm jalangggg!!! Oii tukar la presiden tu, byk lagi la yg bermaruah dlm pas.

Anonymous said...

Pelacur kelas bawahan pun pilih2 nak cari makan, tapi hadi sapu keliling! Dgn org tua yg telo kecut pun dia redah! Berat dah lebai ayohchik ni. Pak karam taknak komen ke?

Anonymous said...

Kesian kat walaun nak tepis kerja buat haji hadi pada pas. Bangun lah walaun! Protes presiden parti tu tak sama mcm lawan nabi laa. Tak dosa pun kalau lawan ketua yg jahanamkan jemaah.

Anonymous said...

Korang jaga la jemaah elok2, kasi halau itu imam sesat. Hadi dah teruk sesat tu. Majlis syura parut pecat org mcm tu.

Anonymous said...

Kan dah kena marah..
Lain kali jangan komen padai...
mencarut..
Maki maki..
Sial menyial..
Sondol Sondol

kan dah kena marah...
kikikiki.........

Anonymous said...

kikikikiki..
Hang marah mak hang ker dol...
Tak baik tau..

Anonymous said...

nape ler si ABU JAHAL nii sibuk sibuk pasai jemaah orang..

Anonymous said...

Wah wah ABU LAHAB..
Lawan nabi dosa tak?

Anonymous said...

Macam mak hang..
Sapu keliling..
Bangla sapu..
Indon sapu..
Nepal sapu..
Negro sapu..

Pak karam taknak komen ke?

Anonymous said...

Tuuu dia..
Kot marah kat mahang pon..
jangan lah sindir sindir gitu gupa...
Macam tak betmaruah langsung pak hang...

Anonymous said...

Si dol nii tertinggal bas..
Ker si dol sekor niii BANGANG tahap sumul..
Rajin rajin ler membaca dol..

Anonymous said...

kehkehkeh..
Oit! Makhang diam2 main kayu 3 ngan bangla.. sedarkan lah pakhang tuu.. oiii kehkehkeh

Anonymous said...

Dol hang peeli mak hang ker niii Dol..
Taik baik Dol gituuu..

Anonymous said...

Nampak macam eddy wang dan gengnya nak membohong lagi. Depan tun cakap lain, depan walaunta walauntit cakap lain. Betul kata clare, kat mahkamah london kata lain kat malaysia cakap lain.
Kuat betul mengencing.

Anonymous said...

Kat mahkamah london dah dengar dan mengaku kesahihan audio nik beduh. Kat malaysia cakap tak dengor lagi nak siasat sbb tak ada masa. Macam lidah bewak. Ada cabang

Anonymous said...

Eddy wang kata wajib bohong kalau keselamatan nyawa terancam. Nyawa sapa yg terancam sampai sanggup bohong? Nyawa politik eddy wang ker nyawa politik nik bedoh? Dedak kan sodappp. Dedak tak mengancam nyawa la dol

Anonymous said...

Nik abdool kata dia tak bohong. Dia kata dia nafi jer. Nak bohong jugakkk lagi? Nik abdool Ni sekali bohong nak berbohong terus. Dah berbohong nak cover dengan berbohong lagi. Apa punya ulamak kuat bohong tu

Anonymous said...

Kat mahkamah london cakap lain. Kat malaysia cakap lain, kata Clare. Tak taulah sapa kena bohong. Walaun kat malaysiakah atau mahkamah londonkah

Anonymous said...

Tengok cara abuya cakap berbelit2, kenyataan tun lebih dipercayai. Kenyataan pembantu abuya nampak mcm tak masuk akal. Abuya sendiri belit2 apabila ditanya. Lepas prk semenyih mungkin ada keldai abuya mengaku bohong wajib lagi sekali sebab keselamatan terancam. Sekali cakap bohong orang dah tak percaya sampai mati kecuali walaonta dan walaontit. Jgn besok mati lidah bercabang dua mcm bewak udah ler...

Anonymous said...

Kemungkinan besat takoyaki ni ikut taktik nik abdoool. Mungkin takoyaki sudah dapat restu dari abuya eddy wang dan disahkan tidak dosa kalu nyawa terancam. Sapa tak percaya kelentong takoyaki nanti kena sumpah nik abdooool jadi abu. Nik abdooool kalau sumpah orang boleh jadi abu. Sebab nik abdoooool ni ada ilmu power ranjer belajar dari abuya lidah bercabang

Anonymous said...

Walaunta dan walauntit dah termakan sampah nik abdoool dalam audio tu. Dah la makan sampah, minum kencing abuya dan takoyaki7. Habis serban dan jubah walaunta dan walauntit kena ayor kencing

Anonymous said...

Babi2 dan baruah2 dap ,,hampa boleh bersiap2 la utk mampus dlm kandang babi. He he...demi ugama dan bangsa,,hj hadi beri jaminan pas bersatu menyokong tun m sebagai pm jika berlaku pengkhianatan dari dalam ph. Ya,,al juburi dan dap sudah tentu merancang strategi menjatuhkan tun m. Kita lihat siapa yg handal berstrategi dlm politik dua tiga hari lagi. Ppbm dah ada 20 kerusi, team azmin ali ada 21,,jadi 41. Tambah dengan pas 18 kerusi, maka jadilah 59 kerusi. Di tambah dengan 72 lagi kerusi umnobn,,maka jadi131 kerusi, tun dah boleh bentuk pakatan baru,,ditambah kerusi warisan di sabah,,maka tun m boleh bentuk kerajaan yg kuat. Silap tak silap,,ada lagi dari kalangan pan dan pkr islam akan lari tinggalkan dap dan aljuburi. Bye bye la dap cina kafir harbi lps ni.

Anonymous said...

Begitu le kalau babi boleh berkata kata.

Anonymous said...

Mimpi ke dol? Kalau nak hadi jadi pm suruh la dia buat amanat sesat mcm dulu tuu. Lancarkan bughah.. mana la tau kot2 hadi boleh menang, walaunta kan senang dibohong.

Anonymous said...

Majlis syura mesti la sokong langkah politik terdesak eddy wang. Maklum la mursyidul pun termasuk golongan elit. Alhamdulilah semoga pas terus jadi kingmaker.. oops king of beggar.

Anonymous said...

Seronok melihat baruah2 dap dah kena kencing dgn mahathir,,,magathir adalah musuh dap. Mahathir sangat yakin aljuburi adalah kaki jubur,,dan dari sudut undang2 pun bersalah dsn dikenakan hukuman. Cuma sekarang di ampun oleh ydpa saja. Bagi mahathir, manusia tiada moral mcm aljuburi sama sekali tidak boleh jd pm. Rosak negara. Nmpaknya , maksud tun utk selamatkan Malaysia dah jelas. Selamatkan negara drpd dap dan baruah2 dap rupanya2.

Anonymous said...

Kikiki dah kalah pru mula la nak spin mcm2. Kerjasama dgn umno tak jalan, pas ikatan gagasan sejahtera (pigs) pun tak jalan. Bila pas dah mula puji tum m tu kira dah terdesak sangat la tu kehkehkeh kingmaker sangat.

Anonymous said...

Pak karam, hadi gi melutut ngadap tun m tu tak mintak kebenaran majlis syura ke? Dia perasan dia pemimpin tertinggi ke? Ke dia ingat parti pas ni mak bapak dia punya? Ke guaner? Nak jadi abuya ashaari ke?

Anonymous said...

Baruah2 dan babi ph ni yg dok anggap depa bijak,,padahal dah dikencing mahathir. Bijak tun,,,,bijak hj hadi. Dap dan baruah2 mereka dah kantoi.

Anonymous said...

kikiki nak tumpang populariti tun pulak! kikiki teruk sangat terdesaknya tuu. sprm dah nak siasat acc peribadi ayohchik ke?

Anonymous said...

Ingat kot aura ulamak bertaraf dunia tu hebat, rupa2nya auta dia lagi hebat. Ni mesti sebab Allah tak redha ulamak pembohong mentadbir malaysia. Ulamak pun terpaksa merangkak pi sembah org yg dia hina dulu. Tu laa, lain kali jgn sakau rasuah dan khianat pada jemaah, Allah marah.

Anonymous said...

Kelakar la lebai hadi ni. Mmg spesis muka tak malu. Dah kalah dlm pru tapi sanggup hina diri sendiri nak rayu dgn tun mintak jawatan. Balak kat hutan kelantan dah habis ke? Pi la candat sotong kat teganu. Teganu bumi barokah, sotong sebesar betis, suruh org pas jadi nelayan lagi bagus la, barulah bermaruah.

Anonymous said...

Pas dah terperangkap dgn mainan politik sendiri. Konon nak makan kiri kanan tapi tun m dah bocor rahsia, terpaksa la bersilat lidah cari alasan nak bohong.. maklumlah bohong pun dpt pahala. Kalau terdesak sangat pun cari la jalan yg bermaruah.

Anonymous said...

Sebelum pru14 hadi kangkang tahan burit dgn najib dpt upah 90juta. Lepas tu jimak dgn kadir sheikh fazir dlm gagasan PIGS. Lepas kalah pru14 main burit dgn zahid pulak tapi zahid pun lemah tenaga batin tak tahan lama. Tup2 la ni cari madey pulak ajak main burit. Buas betul nafsu serakah hadi tu, ngalahkan syaitan, mcm jalang! Kehkehkeh

Anonymous said...

Yooo laaa Dol..
Sebijik macam mak hang dol..
Kemut keliling..

Anonymous said...

Orang cakap teperangkap...
Kau pon cakap terperangkap...
Poooooodaaaa laaaa Dol..

Anonymous said...

kena peluk dia lapor kena cekak...
kena cekak dia lapor kena tembak...
autaaaaa menteri..
Tak bermaruah...

Anonymous said...

Lelaki membuka aib wanita itu adalah syaiton...
Kalu abang syaiton...
Adik pon syaiton laa kot..

Anonymous said...

Begitu le kalau syaiton boleh bermuka muka..

Anonymous said...

Haha nik beduh dah gelabah, polis cawangan khas dah mula intai sebab gatal mulut ngaku ada kawan cia. Ntah2 saja jer cakap mcm tu sebab nak gertak din ayam dan 40 lebai. Kikiki mmg jenis kaki pembohong.

Anonymous said...

Betul ke ustat nik abduh ada kawan kat cia tu? Pandai ke dia kecek omputih? Ke agen cia kat amerika tu melayu. Pandailah kau kelentong nanti bila dipanggil polis nik abduh oii. Pandai mu lah.

Anonymous said...

Hadi dah pi ngadap majlis syura ke? Pandai2 jer ngadap tun m mintak jawatan. Alaa mesti kawtim la tuu. Lebai2 majlis syura pun dpt saki baki dedak, kan?

Anonymous said...

Kesian unta dan untit yg idam nak tengok umnopas bergabung, last2 lebai takoyaki umum takde kerjasama di semenyih.

Anonymous said...

Betina jalang kalau cari makan dia pandang duit jer,bertukar2 jantan kira biasa la, sapa boleh bayar kira on la. Kahkahkah sebijik mcm hadi jalang politik!

#memburitbersamaulamak

Anonymous said...

Oo mak hadi mmg mcm tu ek? Patutla dia pun suka memburit sana sini.

Anonymous said...

Kikiki menang 18 kerusi parlimen tapi berangan kuat. Kikiki ntah la lebai. Sukahati korang lah.

Anonymous said...

Menteri tu tak terhegeh2 pun nak pi peluk papagomo. Tapi paling hina hadi awang sebab pi ngadap melutut tun m utk mintak jawatan. errr... ntah2 kawtim nak suruh buang kes siasatan 90juta kehkehkeh. Lepas ni sprm nak siasat akaun peribadi pemimpin..ermm faham2 jer lah.

Anonymous said...

Seten sungguh kau dol..

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.