Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

UNCLE KENTANG KECIWA TERHADAP P.H

UNDI CINA BERPEHAK KEPADA UNCLE KENTANG !

SEJAK PAKATAN HARAPAN MEMERINTAH, RAKYAT BERANSUR SUSAH, MALAH PENIAGA ORANG CINA TURUT MEROSOT SEBAB KENA BOIKOT.

CUMA PENIAGA CINA DALAM P.H SAHAJA YANG MUNGKIN ADA SEDIKIT UNTUNG YANG LAIN DALAM KEADAAN MURUNG.

ORANG CINA AMNYA SUDAH MULA TERASA SUSAH MAHU CARI UNTUNG LEBIH, SYARIKAT-SYARIKAT MELAYU SUDAH RAMAI GULUNG TIKAR, DAN AKAN MENYUSUL SYARIKAT ORANG CINA PULA.

UNCLE KENTANG MUNCUL DALAM PRU SEMENYIH ATAS PERMINTAAN PENIAGA CINA YANG MULA RUGI DAN TERTEKAN  AKIBAT DASAR KERAJAAN PAKATAN HARAPAN.

-Pak Karamu-

 Pemuda Umno Selangor ajak Uncle Kentang 'ajar PH'

Haspazi Zain  |  Diterbitkan  |  Dikemaskini
   
PRK SEMENYIH | Pemuda Umno Selangor mengajak aktivis masyarakat Kuan Chee Heng atau lebih dikenali sebagai Uncle Kentang untuk membantu memenangkan calon BN pada 2 Mac ini.

Ketuanya, Rizam Ismail, berkata Kuan tidak perlu menyertai PRK itu sebaliknya perlu besama-sama BN bagi memberi pengajaran kepada PH.

Bagaimanapun Rizam mengakui sebagai negara yang mengamalkan demokrasi, Kuan berhak untuk bertanding sebagai calon bebas.

"Ini negara demokrasi siapa yang nak bertanding boleh, tetapi adalah lebih baik jika dia (Kuan) membantu calon BN untuk tunjuk rasa tidak puas hati terhadap kerajaan PH.

"Itu lebih penting, kerana jika menang PRK ini ia tidak merubah apa-apa (dari segi kerajaan), namun dapat menghantar isyarat atau amaran pada PH," katanya.

Menurut Rizam kalau PH berjaya dikalahkan, bolehlah selepas itu Kuan terus berkhidmat walaupun tidak bergelar yang berhormat.

Katanya BN mahu memberi pengajaran kepada PH agar bagi mengelakkan "rakyat terus ditipu".

"Penting untuk BN memberi pengajaran kepada PH, kalau tidak rakyat terus ditipu," katanya kepada Malaysiakini hari ini.

Semalam Malaysiakini melaporkan Kuan yang juga Presiden Kepolisan Masyarakat Malaysia (CP) menyatakan hasrat untuk bertanding dalam PRK Semenyih.

Dia berkata, keputusan terbabit diambil bukan untuk mengejar populariti atau meraih kemenangan, sebaliknya mahu berkhidmat untuk rakyat.

Selain itu dia mendakwa kecewa terhadap pemimpin politik hari ini yang lebih banyak "mengubah nasib diri sendiri" dan bukannya memperjuangkan kepentingan rakyat.

"Hidup kita sekejap saja, lepas ini saya akan mati, itu pasti. Tapi sebelum itu saya mahu berkhidmat untuk rakyat kawasan Semenyih.

"Saya bertanding untuk anak-anak Semenyih, mereka masih memerlukan pembelaan," kata Kuan.

Sementara itu Rizam berkata, Pemuda Umno Selangor berharap anak muda yang juga muka baru dan bersih dipertaruhkan BN pada PRK itu nanti.

Katanya, pihaknya juga telah menghantar beberapa nama kepada pucuk pimpinan parti yang difikirkan layak untuk diangkat sebagai calon BN.

"Kita serah pada pucuk pimpinan untuk memilih calon muda yang berkaliber, sebaik-baiknya anak tempatan.

"Kalau orang luar pun Pemuda akan sokong asalkan yang berkaliber dan bersih," katanya.

28 orang berkata:

Anonymous said...

binatang2 ph tengah lunch taik kapir D4P x abis g tu..hihi..jakg masuk la tu..maklumla pencinta@pemakan taik kapir..mau 3 pinggan tu..haha

Anonymous said...

Ape blog ni blog taik ke ? Apa kata mulai hari ni kita beri nama blog ni .PakKaramu TAIK

Anonymous said...

Kerjasama pas dan umno sangat2 membimbangkan ph terutama sekali pan dan ppbm. Sehinggakan ustaz upahan dap drpd pan berkata,,sentimen ugama dan perkauman yg digunapakai pas dan umno merbahaya kpd negara. Kah kah,,ini babi ka ustaz ni? Sejak bila isu ugama boleh jd merbahaya pulak,,sejak dok pelahap tahi babi lge tu ka? Duit thaji babi lge curi, peruntukan2 yg membantu ekonomi org melayu disekat,dikurang dan ada ditarik balik, yg ini tak merbahaya ka wahai babi2 pan? Hangpa dok jaja fitnah 90 juta tu tak merbahaya ka? Memang biul otak puak2 pan ni kerana diracuni kuman najis babi dao.

Anonymous said...

kita namakan bolog ni.."blog diminati pemakan taik kapir D4P"..ok kan..?hahaha

Anonymous said...

bintang ph pemakan taik kapir D4P x seharusnya rasa malu kerana keadaan diri kamu semua binatang2 yg mencintai taik..walaupun kita x pernah dan x biase jumpa binatang yg memakan taik sebelum ni..taik kapir pulak tu hahaha..namun kami sedia terima kamu sebagai salah 1 keajaiban alam semulajadi..hahahaahahahaha

Anonymous said...

PakKara TAIK saya setuju.

Anonymous said...

Hahaha bau taik la blog ni sebab ada sekor walaunta pengangkut najis dlm ni hahaha

Anonymous said...

Ok ready semua, sehari dua lagi kita kena tambah derma tau. Tunggu razman zakaria buat pengumuman rasmi tau.

Anonymous said...

Apa kata kita guna tong TAIK...tidak lagi tin milo.....setuju Pak TAIK ?

Anonymous said...

Kita guna tong tahi babi la utk pecacai dap no,,,

Anonymous said...

Pak karam, nik abduh menyepi jer, kenyang sabgat kot. Nak bercakap pun dah tak boleh. Kesian dia.. tu la sendiri cari pasal. Sia2 jer mani tumpah ke rahim ibu, dah besar jadi agen cia jahanamkan parti.

Anonymous said...

Itu babi abuya eddy ba wang la

Anonymous said...

Suara dlm audio tu bukan suara nik abduh la. Nik abduh dah nafikan. Suara dlm audio tu adalah suara syaitan bakal penghuni neraka jahannam.

Anonymous said...

Babi abuya eddy ba wang yer

Anonymous said...

Banyak jugak dapat bahagian duit 1mdb. Boleh la merasa tido hotel sg buloh

Anonymous said...

Duit tabung 1mdb dapat. Duit tabung milo dapat. Makin besor la perut eddy wong

Anonymous said...

Walaon yg dapat bahagian dedak, senyap. Walaon yg tak dapat bahagian dedak, pecah lubang. Keh3

Anonymous said...

Patutla senyap pasal imdb. Rupanya dah sapu sebahagian. Pukimak betul abuya ni

Anonymous said...

Ingatkan betul la tak terima rasuah. Rupanya dlm diam dah belasah jutaan ringgit. Rasuah tahap global betoi ni

Anonymous said...

Pak karam betul ke nik abduh akan dipecat? Bagus laa, habis punah ranah parti kita.

Anonymous said...

Elok tu pecat nik abduh. Bubarkan parti yg baham duit haram. Buat parti baru PPH, suruh pak karam jdi presidem

Anonymous said...

Karamu, ni semua mainan hadi, dia nak singkirksn legasi nik aziz. Geng teganu mmg jahak.. phuiii.

Anonymous said...

wahh mcm bertenaga je binatang2 ph pemakan taik kapir D4P meriahkan blog ni..tangan kiri makan taik tangan kanan taip msg ke?hahahaha..patut la nampak mcm bertenaga..1- 1 la buat kerja..binatang2 ph makan la taik dulu..dah abis makan taik baru la taip msg..
hahahahaha

Anonymous said...

tau la taik kapir D4P tu sedap di lidah dan hati binatang2 ph semua..tapi hagak2 la binatang ph semua..kasi abis dlu la taik tu..dah abis,rilek2 dulu,dah sendawa taik kang baru sambung taip balik..
sendawa taik.hahahahahaha

Anonymous said...

Nik abduh tak sihat ker? Senyap je tak dengar berita sejak TGHH selesai tepi saman SR hari turrr. Harap nik abduh sihat sbb lepas ni ada banyak kerja kena settle. Heeeeee

Anonymous said...

Ya saya doakan agar hj hadi dan hj nik abduh diberi kekuatan dan kesihatan jantung yg baik sepanjang siasatan oleh sprm nanti. Harap2 diorang tak ponteng la atau buat2 sakit. Amiin

Anonymous said...

harap2 binatang ph pemakan taik x ponteng makan taik..kalo x mesti hasil tulisan tanpa memakan taik x berapa menghiburkan kami lagi hahahaha

خولة said...

افضل شركة رش مبيدات بالدمام

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.