Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

ZAHRIN CARI CERITA LAGI !

Salam

KITA CABAR KERAJAAN AMBIL TINDAKAN

La nih cerita Zahrin pulak ! Zulkifli belum lagi cerita apa-apa di dalam Parlimen, hangpa kena telanjang semua ! Setakat ni cerita Zahrin hanya buang masa dewan saja sebab orang yang di kaitkan dengan 16 Sept telah membuat penafiannya

Cerita Zahrin mungkin ada menteri yang nampak boleh di bawa ketengah sebagai satu kes keselamatan dalam negeri kerana seolah-olah berlaku semacam rampasan kuasa, persoalannya adakah kerajaan BN/UMNO berani mengambil tindakan terhadap mereka ini




2 orang berkata:

Cencaluk said...

Kalau kita nak memastikan apa yang dikatakan oeleh DZH itu benar atau palsu apa kata kita panggil semua wakil PKR dan PAS untuk membuat sumpah di dalam Masjid dengan menjunjung AL-QURAn, ada berani ke.

Jangan diajak DAP kerna mereka ni berak tak cuci dan kencing pun tak basuh maka haram memasuki Masjid.

Jangan asyik nak cari kesalahan orang lain, cuba singkap mana tau apa yang benar itu adalah benar dan yang katakan salah tu adalah benar.

merbok said...

cencaluk: apa pulak nak panggil semua wakil PKR dan PAS untuk membuat sumpah di dalam Masjid dengan menjunjung AL-QURAN??? takdak kena mengena pun..

patutnya siasat si zahrain tu laa.. betoi kaa apa yg diceritakan.. kot-kot fitnah.. mana nak tau... kan??

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.