Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

BERSATU HANYA ATAS DASAR ISLAM

Salam

ALANG-ALANG MANDI BIAR BASAH, ALANG-ALANG BERSATU BIAR DENGAN DASAR ISLAM, SELAIN ISLAM TIADA SEBAB MELAYU MESTI BERSATU

Apakah istimewanya  orang melayu mahu bersatu atas dasar bangsa ? Mengapa sekarang orang melayu baru ingat mahu bersatu ? Adakah di sebabkan orang UMNO dan partinya sudah hampir pupus maka baru teringat hendak bersatu ? Semua ini mesti dijawab oleh orang UMNO yang bersemangat sangat untuk berjuang atas dasar bangsa dan apakah motif UMNO suruh melayu bersatu ?

Jawapan yang paling tepat ialah SEBENARNYA PARTI UMNO MASIH KUKUH dan mereka tidak perlu menyeru supaya orang melayu bersatu disamping itu orang melayu yang kaya raya masih lagi ramai, kita tidak pernah mendengar keahlian UMNO berkurangan malah dikatakan sentiasa bertambah dan sekarang sudah melebihi 3 juta orang, so nak takut apa ?

Pemimpin UMNO yang ada sekarang dan pemimpin UMNO yang telah menjadi veteren tidak perlu bimbang tentang orang melayu akan hilang kuasa, mereka tiada sebab takut kepada hilang kuasa kerana mereka sendiri tahu betapa ramainya anggota PAS dan PKR yang telah keluar daripada parti tersebut dan menyertai UMNO, Bukankah berita itu yang sering dimainkan oleh akhbar pro mereka ?

Mungkin pemimpin UMNO yang ada agak merasa gerun sedikit dengan kebangkitan rakyat ? Rakyat mana yang hendak bangkit ? Sedangkan ahli UMNO terus bertambah ! UMNO jangan bimbang, adapun kenyataan SOI LEK menghina ISLAM baru-baru ini UMNO tidak usah bimbang sebab  SAMM kan ke ada ? bukankah mereka yang lantang bersuara dan akan bertindak, lagipun UMNO tidak usah masuk campur soal islam kerana dasar UMNO bukan untuk  islam, so lebih baik mereka diam


0 orang berkata:

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.