Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

UMNO DAN MAHADZIR KEKAL KHURAFAT

Salam

APA SEBAB UMNO DAN MAHADZIR KATA KUASA MELAYU DAN ISLAM AKAN HILANG JIKA MELAYU TIDAK BERSATU ? BUANG TABIATKAH DIBULAN PUASA INI ?

Mengapa tiba-tiba sahaja bekas perdana menteri Malaysia Tun Mahadzir kecut tidak terhingga takutkan melayu islam hilang kuasa kepada tangan bukan melayu ? Mahadzir mengugut kepada orang melayu yang bakal akan hilang kuasa jika tidak bersatu, Mahadzir mimpikah ? atau ada pemimpin UMNO sekarang suruh Mahadzir dan HarusSani menyeru supaya orang melayu bersatu supaya tidak hilang kuasa ?

Keahlian UMNO tidak pernah kurang dari senarai, bukankah pucuk pimpinan UMNO sendiri yang berbangga yang ahlinya melebihi 3 juta orang so apakah yang hendak ditakutkan ? Bukankah  akhbar pro BN/UMNO yang sering keluarkan kenyataan bahawa ramainya ahli PAS dan PKR yang meninggalkan parti dan menyertai UMNO ! sepatutnya kenyataan kecut ini tidak timbul langsung ! 

Mahadzir menyeru supaya melayu bersatu, hanya dengan UMNO  sahaja yang boleh menyelamatkan orang melayu, ok jalanlah ! yang sebuk-sebuk menyeru bersatu itu buat apa ? sudah lemas dan cemaskah ? Tipulah orang  PAS dan PKR lagi, inayalah orang melayu yang bukan dari kalangan UMNO lagi, mengapa tidak buka mata dan mengapa kamu tidak mahu ingat bagaimana orang melayu memerintah Kelantan dan Trengganu yang kamu inaya dulu, sudah lupa ??????????????????????????????? Opppp silap melayu mudah lupaaaaaaaaa !!!!!

Tidakkah kamu ingat bagaimana semasa kamu memerintah dulu dan kroni kamu sekarang apabila mengagih bantuan dari wang rakyat mereka memilih bulu seolah-olah semua agihan tersebut mak bapak kamu yang punya ? Semua ini harus kamu jawab, yang hairannya UMNO ni sudah hampir padan dari muka bumi ini masih lagi bercakap besar, masih bercakap melambung tinggi, masih semakin ganas, heran sungguhlah dengan perangai ko orang nih

1 orang berkata:

Anonymous said...

Dgn senarai ahli melebihi 3 juta dan semakin bertambah serta ramai nya ahli PAS dan PKR keluar parti namun kenyataan UMNO sejak akhir- akhir ini menampakan desperado yg gelisah amat. Kenapa ye?

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.