Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

UMNO Bagai Pungguk Rindukan Bulang !

Salam

MUZAKARAH DIBULAN RAMADAN ANTARA PAS  DAN UMNO !

UMNO
Kami hairan dengan orang Pas ni, dalam keadaan melayu tertekan sekarang Pas masih tak mahu bersatu, buta atau tidak ada perasaan langsung ?

PAS
Kami bukan tak mau bersatu tapi ko rang ni ganas,penipu,fitnah, sombong,bongkak suka adu domba kat kami sebab tu kami langsung tak de perasaan dengan ko rang

UMNO
Ok,ok tapi nanti jangan menyesal jika negara ni DAP dan PKR ambil, masa tu PAS akan jadi hamba dia orang

PAS
Tak pe la jadi hamba dia orang asalkan jangan jadi hamba UMNO, jadi hamba UMNO lagilah kami susah sebab sudah ada pengalaman

UMNO
Alah itu duluuuu ! Dulu tu pimpinan UMNO memang la jahat, tapi  sekarang ni tak macam dulu !

PAS
Alah UMNO ni memang jahat dari dulu sampai sekarang dan sampai bila-bila dan buat selama-lamanya, sebab bau badan UMNO pun kita dah tahu ko orang penipu

UMNO
Ni bau,bau jangan cakap yekkkk ! &^%$#@*&^@#%^*%# Husssss ! Yang ni jadi kepantangan aku, tak jadi bersatupun tak peeee !

PAS
Tak pe tak pe la kitapun bukan nak kawan dengan ko rang kita dah ada kawan dah ! Ok la no muzakarah ! meh kita blahhh !

UMNO
Eh nanti la dulu kita belum abih bincang lagik ! Alah korang ni tak boleh angkat suara sikit dah merajukkk ! rilek la brooo ! tadi kami gurau jeeek !

PAS
Ok.ok kalo hangpa nak kawan ngan kita ko rang pergi bersunat duluk ! Selagi tak sunat tak boleh kawang hi hi hi........... baru dia orang tau

0 orang berkata:

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.