Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

SOLIDARITY ANAK MUDA MALAYSIA (SAMM) AKAN BERTINDAK ?

Salam

Chua Soi Lek ! Disebabkan dia punya pasal maka MCA juga akan di lanyak oleh anak muda habis-habisan diseluruh negara jika Soi Lek tidak memohon ma'af kerana menghina islam dalam tempuh 14 hari satu tempuh yang sangat lama dari amaran yang cukup cool dari SAMM, Pak Karamu mungkin terlepas pandang dari kumpulan ini sebab yang Pak Karamu faham yang garang bukan SAMM tapi PERKASA dan ZULKIFLI NORDEN sahaja !

Mungkin SAMM ini dari kumpulan yang mirip kepada UMNO dan BN sebab kebiasaannya tidak berlaku amaran selama 14 hari, tapi apapun SAMM ini tidak layak untuk menjadi pembela keadilan sebab dia bukanlah mempunyai anggota yang ramai, yang ramainya adalah amaran yang hambar sahaja ertinya satu kumpulan yang tidak popular dan tidak berjenama

Sebenarnya SAMM tidak adil jika mereka bertindak terhadap Soi Lek sahaja atau MCA sahaja akan tetapi mereka juga kena mengutuk UMNO sekali kerana UMNO lah guru Soi Lek sehinggakan SAMM menjadi hendak menunjukan perasaannya, Pak Karamu nak bertanya dengan SAMM hangpa semua ada Perasaankah ? Atau hangpa semua ni ada Ummmph kah ?

Pak Karamu bukan nak jadi Batu Api akan tetapi hangpa sebenarnya mahu bertindak secara yang tidak lengkap dan membuang masa saja, apa yang terbaiknya jika mahu bertindak maka carilah puncanya dan selesaikan masalah punca tersebut terlebih dahulu, ertinya mengenal pasti punca kenyataan Soi Lek tersebut terlebih ahulu iaitu mengapa Soi Lek tidak nampak kenyataannya itu merbahaya untuk dirinya dan juga kepada cina MCA ?






free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.