Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

BERUNTUNG LA LU ISA KAWAN NGAN PM hi hi hi

Terkini: Najib Razak Di Kejarkan Ke Hospital.

>> Monday, October 01, 2012

Petang tadi Najib Razak call gua, dia bagitau tak berapa nak sedap badan katanya, nak demam tak demam... perut rasa sebu semacam jer.... dada berdebar-debar. Cara dia bercakap pun tergagap-gagap macam lembu tercekik spaghetti jer.... hahaha....

Gua tanya dia... lu apahal beb..., dia kata ntah laaaaa... dia pun tak tau..., yang asyik di ulang tanya dengan gua... "esok hari Isnin kaaaannnn...???? gua kata ia laaa... esok hari Isnin... kenapa dengan hari Isnin...???? Najib senyap... lepas tu tanya lagi... "esok hari Isnin kaaaannnn...????

Lastly... gua bagitau kat Najib Razak, kalau dah macam tu simptomnya... itu penyakit fobia hari Isnin namanya. Ntah dia paham atau tidak... tak tau laaa... pasal Najib Razak nih spesies bebal sikit and slow pick-up... wa cakap luuuu...

Actually... gua pun tak tau apa penyakit mamat Najib Razak nih.... orang lain punyalah bersemangat nak kerja bila mula hari Isnin... dia pulak dah jadi pemalas dan penakut pulak dahhhh...

hai... Najib... Najib... gua ingatkan lu spesies lelaki yang jenis bini tak takut sama luuuu.... rupanya lu lebih teruk daripada tuuuu.... hahahahaa...., tokwan gua kata kalau dah takut sampai tahap tuuuu... maknanya tanda nak mampus tuuuuu..... muaklakakakakaaaa......!!!!

Kalau bawak pi jumpa bomoh2 melayu dah tentu2 diorang akan kata si Najib Razak dah "terkena buatan orang".... muakakakakaaa.....!!!!



Yang gua syak dan individu yang menjadi bahan ramalan tokmoh tu semua tak lain tak bukan mesti namanya ada perkataan "Ibrahim"... kan... kan... kan....???? Mungkinkah Khalid Ibrahim atau Ibrahim Ali atau Anwar Ibrahim atau sesiapa saja yang ada kaitan nama "Ibrahim" laaaa.... hahahaha....

Kepada sesiapa yang ada kaitan "Ibrahim" pada namanya tu... janganlah lu orang menyakat Najib Razak tuuuu.... dia tu dah laaa... Lemah Semangat beb... lembik mengalahkan Pak Lah... Bodoh serupa Shahrizat NFC... Goblok macam Ahmad Mazlan... jika Bangang pun dah tentu serupa Rais Anak Yatim... muakakakakaaaa.... !!!!

Cuba lu orang bayangkan.... kalau mampus si Najib Razak tuuuu.... siapa yang susah...???? Siapa nak jaga Rosmah Mansur...????

Innalillah...........!!!!

(Tajuk posting macam haramjadah... muakakakakaaa.... sebabnya Najib Razak takut hadir Parlimen esok beb.... alasan paling sesuai masuk hospital jelah... hahaha... doktor2 semuanya boleh kowtim maaaa.... macam tak biasa kaaannn...)

0 orang berkata:

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.