Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Thursday, September 27, 2012

Kenapa MIC jadi Biadap mempertikaikan Islam di Malaysia.

Kalau sebelum ini ada suara-suara terutama dari anutan parti melayu UMNO, menyeru kepada penyatuan bangsa, mereka boleh lihat sendiri apa yang terjadi dengan kaum rakan mereka MIC..



Aku mula kenali Dre Zakir ni sewaktu berada diMekah musim haji 2007 yang lalu, bila balik hotel buka TV siaran Peace TV sentiasa ada ceramah beliau , selalunya dalam bahasa Inggeris dan kekadang dalam bahasa Urdu atau Tamil,, 
Beliau selalunya berada atas pentas berdebat dengan paderi atau sami-sami hindu mengenai Islam,,, perbutannya mungkin menyakitkan saudara sebangsa dengannya,, 

Minggu depan beliau dijemput datang ke Malaysia memberi ceramah namun parti MIC awal-awal membuat bantaha terhadap kedatangan beliau. KLIK SINI.

Sebiji macam perangai UMNO,, kalau dah tak boleh nak berhujah guna kuasa ISA, tangkap,, begitu juga MIC ni,, dah tak boleh nak berhujah isu agama Islam dengan ugama hindu buat bantahan, apa cerita ni,, kata Dr Zakir menyinggung perasaan kaum ugama hindu,,,  Aku biasa tengok,, Dr Zakir ni siap hafal kitab-kitab hindu bila berhujah dengan sami hindu, membuat tok sami kantoi,,, itu kut perasaan mereta tersinggung... 

Mana dia anak-anak Pak Ali , Hassan dan Ibrahim,,, Jati dan Perkasa,, kenapa tak bersuara.. Sekarang guna mata hati untuk berfikir,, Dr Zakir ni sebelum ni pun berugama hindu, apabila belau memeluk Islam,, lihatlah sikap kaum sebnagsa dengannya buat terhadapnya,,,

Begitu juga UMNO,, mengaku melayu dengan semua ahli PAS, tetapi bila PAS nak laksana Islam,, mulalah cari pasal.... Nampak ke tak.... 

0 orang berkata:

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.