Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

TEKAN TENGKOK RAKYAT


LAAAA, APA PASAL KERAJAAN PAKATAN RAKYAT TIPU RAKYAT, SUDAHLAH BARANG KEPERLUAN MELAMBUNG TANPA KAWAL.

KELAPA TURUN

SAWIT TURUN,

MATA WANG TURUN,

MACAM MANA JANJI PRU 14 ?

DAH LA MANIFESTO TIPU, GST TIPU, TABUNG HAJI TIPU, LAGI ?

DICADANGKAN KEPADA RAKYAT MALAYSIA UNDILAH PAKATAN HARAPAN.

WALAUPUN RAKYAT DAH MULA BISING TAPI DICADANGKAN JUGA HARGA BARANG KASI NAIK 3% UNTUK BANTU KERAKAAN PAKATAN HARAPAN KAUT UNTUNG MACAM HARGA MINYAK ! BIAR RAKYAT BERKORBAN DAN TERKORBAN.

MERDEKAAAAA !

HIDUP PAKATAN HARAPAN !

-Pak Karamu- 

 

'RON95 sepatutnya RM1.86 seliter'

Diterbitkan  |  Dikemaskini
   
Berdasarkan sistem mekanisme harga automatik (APM) yang diguna pakai kerajaan lama, harga RON95 sekarang sepatutnya RM1.86 seliter, kata Najib Razak.

Bekas perdana menteri berkata data terbaru hari ini menunjukkan harga purata Means of Platts Singapore (Mops) untuk petrol RON95 jatuh kepada AUD$0.519 seliter pada akhir minggu lepas berbanding AUD$0.538 untuk minggu sebelum itu.

“Ini juga bermakna rakyat sedang memberi subsidi minyak sebanyak 34sen untuk setiap liter kepada kerajaan PH sempena cuti sekolah dan musim perayaan kini.

“Tetapi menteri kewangan kita masih malu untuk mengaku agar senang untuk senyap-senyap tibai,” kata Najib.

Justeru Najib menyindir bukan kerajaan yang memberikan subsidi kepada rakyat tetapi rakyat sebenarnya sedang memberikan subsidi kepada kerajaan.

Kerajaan Pakatan Harapan menetapkan harga minyak RON95 pada harga RM2.20 seliter.

Menulis di Facebook hari ini, Najib juga berkata diskaun tol antara 10 hingga 20 peratus untuk pengguna Lebuh Raya Plus untuk hari natal juga telah dimansuhkan tahun ini.

“Lagi nak janji untuk mansuhkan tol? Happy holidays!” sindirnya.

12 orang berkata:

Anonymous said...

Kikiki masa kena tipu dgn najib BN lebai pas diam menikus mcm mulut disumbat dedak kikiki

Anonymous said...

Semua turun. Nanti kita turun london pulak, ramai2 support lebai rm90juta.

Anonymous said...

Pas elok lantik najib jadi ahli majlis syura atau mursyidul am, baru nampak pas aktif prihatin dgn rakyat. Harapkan presiden diam menyepi jer. Kat parlimen pun diam menyepi.

Anonymous said...

Pak karam, tuan presiden zahid pun org umno dah tak percaya, kenapa tak ganti dgn tuan guru ayohchik jadi ketua pembangang dlm parlimen? Pas lagi kuat dari umno, sepatutnya sekarang ni ayohchik la jadi ketua pembangang, kan? Ke guane?

Anonymous said...

pak karam...param jgn kutip sumber drp najib n umno.mereka dh lama menipu.hanya sekarang baru cuba jd baik..itu pun tidak menjadi

Anonymous said...

Vodoh vangang pakaramu ni sebijik mcm pak hadi jugak. Selalu benor tetinggal bas. Kan ph lama dah bgtau minyak turun mulai 1 jan 2019. Org miskin dpt letrik free 40 hinggit lagi.

Tu la.... Ikut sangat vangang najib tu wat pe?

Anonymous said...

Vodoh vangang pakaramu ni sebijik cam vodoh vangang pak hadi jugak. Selalu tertinggal bas. Kan ph dah bgtahu rega minyak turun mulai 1 jan 2019. Apa vodoh vangang sgt.

Anonymous said...

Apa vodoh vangang sgt pak karam neh. Ikut vodoh vangang sape? Kan dah dimaklumkan rega petrol turun mulai 1 jan 2019. Vangang jangan tunjuk kat org la. Nampak vodohnya......

Anonymous said...

Bertingkat2 pulak vodoh dan vangangnya walaonta tua sekor tu. Banyak telan pil kuda ker hapa? Takkan tak tau harga minyak nak turun 1 januari 2019? Apa vangang bertingkat2?

Anonymous said...

Dah la vodoh, vangang pulak. Padan muke harga petrol turun 1 jan 2019 nanti. Tak dapat la klate royalti minyak. Aminn

Unknown said...

Aku kerja di Hongkong 3 THN. dlu Amat trsiksa Majikan gak baik Tiap hari di marahin kerja terus 24 jam jarang istrahat tidur mlm Kerja sampe subuh pgi klo lagi libur sekolah sibuk masak" boro" bisa istrirahat, pokoknya kerja.. kerja truss... jd TKW Bikin kapok tersiksa batin 3 THN, kebetulan wktu itu ada teman Q kenal namanya Mbah Suro di facebook, awalnya Q ikut-ikutan melihat temanku, ternyata setelah kubuktikan hasilnya memang luar biasa..!! katanya sering di bantu sm beliau. ternyata dia seorang guru spritual Pesugihan Uang Gaib , tp Q beranikan diri coba telpon beliau. Alhamdulillah benar2 terbukti nyata hasilnya, Q di Hongkong bisa pulang ke indonesia dengan selamat jg dah Alhamdulilah jika ada teman minat ingin tlpn beliau ini nmr nya +6282354640471 smg bisa di bantu sprti Q. Amin...

網路校園美女寫真 said...

免費a片下載無碼
線上免費試看短片a片
a片免費看
a片下載
a片寫真
免費試看短片a片
a片
免費a片下載
校園美女a片影音視訊網
a片免費看

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.