Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

BADAN PERUNDANGAN NEGARA LUMPUH

Salam

KITA PAKAI UNDANG-UNDANG RIMBA SAHAJALAH !

Apa sudah jadi dengan badan perundangan negara apabila selepas satu cerita satu cerita lagi kes yang melibatkan moral kakitangannya di telanjangkan, yang anihnya mereka tidak pula mahu menafikannya yang menunjukkan cerita itu benar, apa yang kita tahu apabila mereka ada yang cuba menafikan sesuatu berita maka ada cerita yang lain pula yang akan terbongkar ertinya badan perundangan dan kehakiman negara sudah macam perundangan mencari mangsa kroni kepada satu puak yang berkuasa .... boleh sesiapa tolong nafikan !

4 orang berkata:

Anonymous said...

Nampak gayanya puak UMCO ni tak makan dek berunding, toleransi dan bermuzakarah. Kerana bangsa kita ni, kalau jahat tu.. lebih zalim dari Yahudi. Ini dah terbukti lebih dari 50 tahun, mereka memegang tampuk kuasa. Sudahlah, tak usahlah duk salak depa ni, depa ni tak makan nasihat, mereka hanya makan duit dan mereka dah beli semuanya, termasuk mahkamah, SPRM, SPR dan Polis pun. Depa ni kena ajar, seperti Hitler ajar bangsa Yahudi dulu, baru betul...

Anonymous said...

CERITA RAJA PUTAR ALAM ORANG PAS BOLEH TERIMA ?

~PakKaramu~ said...

Sesiapapun juga apabila dilemparkan tuduhan maka mereka kenalah nafikan

Anne Lyken-Garner said...

I wish I could understand this blog. It looks very interesting.

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.