Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

SEMAKIN PANAS ISU KAFIR MASUK MASJID

Salam

SOAL POKOKNYA IALAH APA HUKUMNYA ORANG KAFIR MASUK KEDALAM MASJID ?

Adakah hukumnya HARAM ?HARUS ? HALAL ? ATAU APA ? Tidak guna ribut didalam cangkir kopi dengan tujuan politik  kotor, apa yang Pak Karamu nampak isu ini sengaja dijadikan alasan untuk benci membenci dengan tujuan untuk menyatukan bangsa melayu atau penyatuan penganut islam, dan isu ini nampaknya terlalu murah, tolong bagikan matan nas yang muktamat mengikut pandangan agama islam BOLEH ATAUPUN TIDAK ORANG KAFIR MASUK DI DALAM MASJID !

ISU INI BUKANLAH TERLALU BESAR AKAN TETAPI DIPERBESARKAN DENGAN TUJUAN UNTUK MENGAUT KEUNTUNGAN POLITIK  YANG SANGAT MURAH,

Nampaknya jika isu ini tidak dipolitikkan maka ia sudah lama padam begitu saja, kita nampak apa yang telah berlaku adalah hanya untuk memulakan sentimen benci membenci, apa yang penting ialah MAJLIS FATWA HENDAKLAH BERSIDANG DAN TENTUKAN HUKUMNYA mengikut agama bukan mengikut emosi dan adat, jika majlis fatwa tidak mahu bersidang maka jelaslah isu ini adalah isu politik murah dan kotor, jangan cakap banyak lagi, JANGAN TANYA SESIAPAPUN KECUALI MAJLIS FATWA, DAN TIDAK JUGA ORANG PERSEORANGAN DARI MAJLIS FATWA

4 orang berkata:

Anonymous said...

orang melayu.....berbelanja di kedai orang kafir ex kedai runcit, berguru dengan kafir ex tuisyen anak ..makan dikedai orang kafir ex kopitiam .. berurusan dengan oraang kafir .... dan banyak lagi.... pak apa hukumnya... beri penjelasanye...takut nanti kita di katakan kafir...untuk ustaz umno,mufti umno, guru agama umno..jangan diamje bantulah kami..

Unknown said...

salam sahabat
wah kalau begitu gimana jadinya dedikasi umat Muslim yach ....????

Anonymous said...

Khabarnya MAIS dah keluarkan surat teguran berkenaan Minah tu yang tak pakai tudung tutup aurat (rambut). MAIS atau mana-mana pihak patut tegur bini Najib dan ramai individu wanita dalam UMNO yang lantang melontarkan pendapat berkenaan perkara tersebut. Mereka mengaku berugama Ilam tapi tak pakai tudung bagi menutup aurat. Kenapa ketam yang berjalan mengiring nak suruh anaknya berjalan betul? Tak ke pelik tu??

Anonymous said...

Bagaiman pula kalau kafir bina masjid, renovate, repair letrik dan pasang sound system masjid. itu semua tak sunat dan berhadas besar. apa pandangan MAIS.

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.