Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

KOME JANGANLAH BUAT FITNAH ?

Salam

PAGAR MAKAN PADI, PADI TERKULAI LAYUUUUUU !

ISHHHH ! ADA MENTERI MEROGOL AMAHNYA  DIZAMAN PAK LAH JADI PM ?

Apakah berita ini benar ? Mengapa sekarang baru keluar ceritanya ? Kejadian berlaku pada 2007 ini dikatakan hanya terbongkar dalam (Wikileaks) baru-baru ini, dulu ceritanya terkunci rapat, ok tak pe, jika demikian apabila ceritanya dikatakan baru terbongkar Apakah perlu dihebahkan untuk memburaikan kebusukan menteri UMNO tersebut ? Biar orang UMNO faham tentang kelakuakn menteri mereka yang bertugas rakyat didahulukan ?

Yang jelas menteri itu sudah tidak lagi menjadi menteri kerana PM masa itu Abdullah Ahmad Badawi tutup rapat ceritanya, Amah yang bekerja selama 8 tahun dengan menteri tersebut takut untuk membuat laporan akan tetapi kemudiannya telah membocorkan ceritanya di negara asing, persoalannya mengapa Abdullah Ahmad Badawi tidak mengambil tindakan dan membuat laporan polis ? Nak jaga imag UMNO ke ? Rasanya cerita ini akan menjadikan UMNO tidak tenang di DUN Tenang

BOGELKAN JANGAN TAK BOGIL !!!

3 orang berkata:

Anonymous said...

My partner and i see this knowledge very beneficial. Thanks for the treasured details along with observations you have so provided right here. Keep it up!

Anonymous said...

This really is a lot of fantastic points. I ran across many things that I've been looking for.

Anonymous said...

Really educational content. And furthermore I mean it

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.