Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Mat Sabu menggegar sejarah negara ketika UMNO hampir kecundang

British menghitamkan sejarah Singapura, UMNO menggelapkan sejarah Malaysia


Melayu Kena Tipu...???

>> Isnin, Ogos 29, 2011

Dah 54 tahun beb.... dah 54 tahun.... rakyat Malaysia diperbodohkan dengan sejarah umPORno... muakakakaaaaaa.....
"Sepatutnya yang melawan British adalah Hero (Pejuang yang menentang penjajahan British), tetapi sejarah di Malaysia, yang melawan British adalah Penderhaka dan yang mempertahankan British adalah hero." - Mat Sabu (gua tambah dalam kurungan tu jer..)
hahaha.... bangangnya meLAYU...!!!!



Tengok filem Sarjan Hassan sudah laaaa.... P.Ramlee jadi Askar, boleh I... I... Sir dengan Pegawai Tentera British... hahaha... orang melayu diperbodohkan oleh British untuk menjadi askar bagi melawan Jepun.


British berperang dengan Jepun untuk menjajah Malaya, orang melayu pulak tolong British untuk menjajah Malaya, lepas tu bangga menjadi askar. Saban tahun bila menjelangnya konon tarikh kemerdekaan, apa lagi TV-TV pencacai pun memainkan dakyah kononnya pengorbanan perjuangan bekas2 askar yang terlibat memerangi Jepun dan Komunis... kah...kah...kah...

Lu orang pernah menonton tak..., dokumentari askar2 melayu berjuang menentang penjajah British....???

Gua tak pernah beb... lagipun mana ada dokumentari macam tuuuu... sampai mampuih pun keraaaa...jaan bee end takan buat punyeeaaaarrr... pasal terkena kat batang hidung sendiri yang diorang sebenarnya adalah talibarut dan barua british... muakakakaaaaa....


Bila british nak berambus balik negeri... diorang serah kuasa penjajahan pada umPORno, lengkap dengan segala bentuk perjanjian (MoU) dan itulah ianya Kitab Lord Reid yang digunapakai oleh umPORno untuk mentadbir Malaya (Malaysia)... kekal sampai la ni....

Weiiii... orang2 melayu sekalian... tolong laaaaa.... hentikan penjajahan British nih dalam PRU-13 nanti.... tolong... laaaaa....


p/s:
Undang-Undang Darurat dah dibatalkan ke belum...???? Buat puak2 umPORno tolong bukak buku yeaaaa.... untuk mendapatkan jawapannya.... hahahaha.... bangang...!!!!

0 orang berkata:

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.