Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

15% UNDI MELAYU PADA PAKATAN HARAPAN MEMBOLEHKAN DAP BERKUASA

MERDEKAAAAAAA !!!

JIKA 15% UNDI MELAYU PERGI KE PAKATAN HARAPAN ITU BERMAKNA BAGI SELESA DAP MEMERINTAH

INI BUKAN MUSTAHIL

MENGAPA ???

SEBAB TIDAK TERLINTAS DALAM AKAL KITA YANG DAP BOLEH MASUK KELANTAN TRENGGANU, TAPI ITULAH YANG BERLAKU !

NAK NAFIKAN ?

SESUNGGUHNYA ORANG MELAYU PAYAH NAK TINGGAL SETEMPAT DENGAN KAUM DAP, TAPI DAP BOLEH TINGGAL BERSAMA DIMANA MELAYU MAJORITI,

NAK NAFIKAN ???

NASIB MELAYU MACAM SINGAPURA  AKHIRNYA ? NAK NAFIKAN ?

HIDUP DAP ! HIDUP PAKATAN HARAPAN !!!

MERDEKAAAAA !


-Pak Karamu-


 

 Kit Siang yakin peralihan 15 peratus undi Melayu

Lim Kit Siang
Lim Kit Siang
(Ubah saiz teks) 
 
SHAH ALAM - Ketua Parlimen DAP, Lim Kit Siang yakin peralihan 15 peratus undi Melayu kepada Pakatan Harapan membolehkan pakatan itu menang Kelantan dan Terengganu.  

Menurutnya, peralihan 15 peratus undi Melayu itu membolehkan Pakatan Harapan memenangi 37 daripada 45 kerusi Dun di Kelantan dan 22 daripada 32 kerusi Dun di Terengganu walaupun dalam pertandingan tiga penjuru dengan Pas.

“Sebelum ini, saya telah mengatakan formula 10 dan 5, iaitu 10 peratus peralihan undi Melayu terhadap BN dan 5 peratus peralihan bukan Melayu terhadap BN membolehkan Pakatan Harapan menawan 113 kerusi Parlimen PRU14.  

“Tetapi formula ini tidak mencukupi untuk Pakatan Harapan menawan Kelantan dan Terengganu. Ini kerana kedua-dua negeri ini, bilangan undi bukan Melayu sedikit dan ini bermakna tumpuan kedua-dua negeri ini adalah pada pengundi Melayu,” katanya.

Katanya, peralihan 10 peratus undi Melayu BN hanya bolehkan Pakatan Harapan menang 18 daripada 45 kerusi Dun di Kelantan dengan BN menang 19 dan Pas 8 kerusi.

Katanya, bagi memastikan kemenangan Pakatan Harapan, peralihan sokongan 15 peratus undi Melayu terhadap BN perlu berlaku serta undi Melayu pergi ke Pakatan Harapan.

60 orang berkata:

Anonymous said...

Itu pasa pas bekerjasama dgn umno agar dapat memecahkan undi melayu agar umnobn dapat terus berkuasa.

Anonymous said...

Hj hadi dah nampak lama dah cina nak menguasai negara dgn guna helah umno kotor,rasuah,nak selamatkan negara dll. Apa cina tak amalkan rasua ka? Cina la bapa rasuah dlm negara ni. Depa yg merasuah pimpinan dan pegawai2 kerahaan utk kepentingan mereka. Sekarang, depa melobi nak lawan rasuah umno. Tujuan sebenar mereka ialah rampas kuasa drpd org melayu. Dah dapat kuasa besok,,tahulah mereka "mengajar" org melayu tak kira pas,umno,pkr,pan ka sapa ka. Haji Hadi nampak,,biar umno perintah,,janji org islam. Salah laku pelan2 perbetul dan ambik tindakan. Lebih baik banyak drpd negara dapat kpd cina.

Anonymous said...

Dgn dap takut. Dengan geng joo loo rembat bilion2 tak takut

Anonymous said...

Pelan2 perbetul tapi derang laju2 rembat

Anonymous said...

5 tahun je. Kalu tak baik tukar balik kat umnobn. Susah ker? Jgn bodoh sangat jadikan dap cina utk terus halalkan geng joo loo rembat duit rakyat.

Anonymous said...

Dah 60 tahun perbetul. Bukan makin baik, makin teruk...

Anonymous said...

Pru14 kita pakat bagi kat PH. Kalau tak baik jugak pru15 kita bagi kat pigs pulak. Kalau lagi teruk, pru16 kita bagi kat umnobn balik. Bukan susah sangat pun

Anonymous said...

11.18...sekarang pun banyak cina China komunis dah ambik hak rakyat kita. Proton china dah masuk. Elektrik china dah masuk. Tanah china dah masuk. Jln keretapi china dah masuk. China komunis pulak tu. Besok tak dapat bayar hutang china, boleh gadai mak ko kat china.


Joo Loo tu ahli dap ker?
Awat bodo sangat mcm lobai?

Anonymous said...

Hj hadi tu bagi aku otak tak boleh pakai. PH tu majoriti parti Islam.

Tapi peliklah org mengaku ulamak boleh terima kaki rembat kaki rasuah terus jadi pemimpin. Ngaji drp ayatolah khomeni ker hapa?

Anonymous said...

Wow hebatnya hadi, ada mukjizat boleh nampak perkara yg belum berlaku. Sakan!!!

Anonymous said...

Lebai bukannya nampak benda2 mcm tuu. Akal depa singkat der. Lebai ada dendam kesumat dgn cina, sebab tu statistik kat malaysia kaum cina yg peluk islam tak ramai sebab depa takut dgn islam cara pas.

Anonymous said...

Klu PH kalah maka dapatlah bos aku 2 bijik lagi 4wd free...bukan senang nak dpt 4wd free.

Anonymous said...

Lebai takut kalu ph menang maka tak ada dedak akan masuk. Itu pandangan aku la

Anonymous said...

1. Range rover sport svr
2. Porsche Cayenne gts

Kasi 2 bijik settle semua hal. Bukan setakat dosa najib rosmah, dosa jho low pun bole kasi cuci.

Anonymous said...

PH tak akan menang PRU14, behentilah dok berangan nak jadikan Tun M/LKS PM...dua ekor beruk tu hanya layak dok ramas taik sendiri saja akibat kecewa.

Anonymous said...

Asalkan bukan PH dan BN, apa2 pun aku akan sokong PRU14,
BN dipenuhi dg perasuah, pencuri, penipu
PH pun dipimpin oleh perasuah, penzina, pembunuh, hipokrit, munafik, cina bangsat rasa bagus

Anonymous said...

Bodohnya ko

Anonymous said...

Ph akan kalah kalau pas bergabung dgn umno. Marilah kita undi pas dan umno supaya undi melayu pecah dan umnopas boleh menang pru14

Anonymous said...

Takiyudin akui pas hilang 200 000 ahli sbb masuk amanah.

Youtube

Anonymous said...

itu cerita lama sblm tun m join pakatoon..tp skrg kajian IDE kata sokongan kpd PAN
< 1%, akan jd < 0.01% slps isu RCI memali yg jelas menunjukkan kemunafikan pimpinan PAN

Anonymous said...

200 000 ahli pas keluar dan masuk pan. Apa nak jadi parti islam kita ni. Makin lama makin layu...

Anonymous said...

80% ahli pas masuk amanah dan bersatu di johor. Pas tiada jalan lain kecuali bekerjasama dgn umno jika ingin terus kekal bersaing dlm politik malaysia....

Anonymous said...

Lebih 15 000 ahli amanah negeri sembilan berkumpul meraikan majlis dihadiri pengurusi dan naib pengerusi amanah petang tadi di taman lavender, nilai. Amanah semakin kukuh menjelang pru 14 dan bersedia menggantikan pas dalam politik tanah air.

Anonymous said...

Kajian dijalankan di kelantan oleh badan pemerhati pilihanraya bebas itu mendapati sepertiga ahli pas masih setia kepada parti mereka manakala lebih sepertiga lagi telah berubah arah menyertai parti amanah. Sepertiga lagi menjadi pengundi atas pagar tetapi bersedia menberi kemenangan kepada mana2 pihak yang dilihat lebih dapat mendaulatkan kehidupan rakyat. Mereka dalam kumpulan ini dikenali senagai harum manis menurut beberapa tokoh politik tempatan. Pertandingan dalam pru14 dijangka paling sengit di kelantan dan dijangka akan mengubah politik negeri tersebut.

Google

Anonymous said...

80% tu dr kajian invoke piji? kena lembu la korang dgn piji...

Anonymous said...

Bergembiralah, 200 000 yg masuk PAN tu termasuk jin, bunian dan sampah sarap...

Anonymous said...

......dalam keadaan yang semakin mencemaskan ini, pas menggunakan kes memali sebagai talian hayat terakhir sekiranya kerjasama dgn umno tidak dapat mencapai kata sepakat seperti yang diharapkan. Sudah ada ura2 kedua2 pemimpin bertemu untuk bekerjasama dalam memecahkan undi melayu bagi memastikan umno selangor dapat mengambil semula selanor dgn menggunakan kapasiti keagamaan bagi melenturkan kepercayaan penyokong PH. Malangnya strategi ini lebih dahulu dapat dikesan oleh pemimpin PH, kecuali beberapa orang pemimpin PKR yang dilihat terlalu lunak dgn pas serta umno.

Anonymous said...

sudah senada dan seirama......lagu sama rentak sama......

Anonymous said...

Cuba tanya takiyudin mcm mna dia boleh dpt angka 200 000 tu. Kami jangka jumlah sebenar ialah 300 000 orang.

Anonymous said...

Google dulu baru nenyampuk. Klu tak nanti org kata mcm katak bawah tempurung. Tu org kuat parti lobai johor yg cakap turr

Anonymous said...

Taki tu parti pandap ker? Tu la, lain kali kalu nak menyampuk tu bior kena tempat...

Anonymous said...

Tak apalah bro. Biarlah 80% dan 200 000 barua dapigs tu keluar pas. Pas tidak mengharapkan perjuangan barua2 tersebut. Biarlah mereka bergelumang dengan lendir kutty untuk selamanya.

Anonymous said...

Kini pas dan umno bagai lagu dan irama. Jika dipisahkan tempanglah ia....

Anonymous said...

5.12...lendir mak ko la

Anonymous said...

Bagai taik dengan baunya.

Anonymous said...

Hancurrr

Anonymous said...

Umno suka rentak hard rock. Pas pun suka rentak hard rock.

Anonymous said...

Hadi, baliklah ke pangkal jalan. Ikutlah jalan yang lurus yang diseru dalam Quran dan hadis. Bertaubatlah dan minta maaf kpd orang yang pernah kau firnah tokey pil kuda, yang pernah kau maki hamun dengan kata2 hina, yang pernah kau kafirkan dalam ucapan politikmu. Kembalilah ke jalan yang benar dan jauhilah pemerintah yang menzalimi rakyat. Bertaubatlah hadi dengan sebenar2 taubat sementara Allah masih meminjamkan nyawa kepadamu. Ya Rab, kami memohon bukakanlah hati hadi untuk bertaubat dan memohon maaf kepada orang yang pernah dihinanya. Aminn

Anonymous said...

Ya dua dua parti minat Awie wings

Anonymous said...

An Anonymous pi mana? Hari ahad cuti ke? Takde elaun ke kerja hari ahad?

Anonymous said...

Walaon pas ni kenapa otak lembap sangat? Apa salahnya pru14 ni kita undi PH. Kalu baik kita teruskan. Kalu makin teruk pru15 kita tukar balik kat umno.

Itu pun tak ada otak nak fikir ke?

Anonymous said...

Sama jugak kat kelantan. Kita tukar ke umno pru14 ni. Kalu baik kita teruskan. Kalau lebih teruk kita tukar ke PH balik pru15 nanti. Janganlah bodoh sangat. Diaorang dah kata ada banglo, kereta besar, bini dua tiga orang....korang ada??

Anonymous said...

Dua2 suka dangdut gelek ponggong.

Anonymous said...

Puak2 lobai ni bodoh2 belaka
Ha3

Anonymous said...

Amiin
Amiin
Amiiiiinnnn

Anonymous said...

Puak2 lobai sekalipun bodoh pada korang,,,mereka ikut tok guru yg dibenci kafir harbi daplgbt,,korang yg cerdik tu adalah penjilat tahi lge dan lks. Baik aku jadi org bodoh je...he he...

Anonymous said...

Abu bakar baghdadi pun org kata ulamak. Suni jugak tu. Tapi dah jadi ketua daesh la. Dia kata bunuh islam yg bukan daesh tu jihad. Sekali tengok ada ciri2 ulamak tempatan yg ko puja2 kat sini....

Anonymous said...

Ulama...org alim, berilmu, cakapnya org ikut, selalu keluar fatwa tentang bidangnya.

Ulama suu' : dia jual agama dgn harga paling rendah dan mendekati pemerintah untuk sedikit keuntungann dunia. Keuntungan dunia tu macam dedak, 4wd, jawatan, pengaruh, kemenangan parti, post tinggi, penasihat, pujian, gelaran datuk ke, kehormatan cium tangan dll.

Ulama suu ni mulut cakap lain tapi hati lain, perbuatan amalan lain. Contoh senang la, mulut suruh sopan santun tapi amalan dia maki hamun, babikan orang, baruakan orang. Mulut kata fitnah dosa besar tapi amalan fitnah orang jual pil kuda. Mulut kata jangan sesatkan orang tapi amalan suka kafirkan orang. Mulut kata jangan dekati orang zalim tapi amalan bela orang zalim supaya terus berkuasa.

Ulamak suu ni pandai baca ayat Quran tapi tak masuk dalam kalbu, hati. Solat sunat tak tinggal tapi tak masuk qalbu, cuma tersekat di kerongkong. Bila buat hukum pilih ayat yang sesuai dengan dia saja dan kalau kena kat dia, dia tinggalkan. Mereka ni berilmu untuk gaul ayat2 yang dipilih supaya orang percaya. Maka jadilah fatwa yang sesat lagi menyesatkan.

Dalam menghukumm, mereka ni guna ayat quran tanpa ilmu walaupun berilmu. Tak nak tanya ulamak2 lain. Tafsir quran ikut ilmu mereka sahaja. Ayat untuk orang kafir pun dia guna pakai untuk orang islam. Contohnya macam pemimpin khawarij bani Tamim yg kafirkan Syaidina Ali dengan ayat yang sepatutnya digunakan untuk orang kafir. Akhirnya syaidina Ali dibunuh kerana fatwa sesat kaum khawarij bani tamim. Pemimpin islam selepas Ali akhirnya menerangi golongan sesat ini.

Ulamak suu ni tumpuan tentangan mereka ialah orang islam sendiri. Tuduh islam lain sesat, kafir, munafik sebab tak kena dengan selera mereka. Musuh sebenar iaitu yahudi, nasrani, kafir mereka kira no 2. Kalau nak belasah pun mereka belasah orang islam dulu. Yahudi nasrani, kafir mereka tak usik sangat. Kafir, yahudi, nasrani jangan bimbang sbb ulama suu tak usik sangat. Contohnya mcm abu bakr al bagdadi ulamak suu pemimpin sunni salafi daesh tu.

Jadi pilihlah ulama sebenar kalau kita nak bangkit di padang mahsyar nanti dengan ulama pewaris nabi sebab bukan semua ulamak akhir zaman ini ialah ulamak pewaris nabi. Nak menimba ilmu islam biarlah berguru, cari guru, pilih guru ulamak sebenar, ulama pewaris nabi. Tinggalkan ulamak suu atau ulamak yang ada ciri2 ulama suu. Jauhi ulama daesh, is atau ulama yg ada ciri2 daesa atau is....

Wawllah hu aklam

IrWrWs said...

Tapi ini cuma pendapat anon 6:44.. tak boleh pakai sangat..

Kami nak pakai pendapat imam syafei..

Ulamak mana yg dibenci oleh para kafirun dan munafikun yg itulah yg kami sokong dan inilah ulamak pewaris nabi..

Kami tak mahu bersama ulamak pangkor 2 nanti kami terpaksa tunduk kpd kafirun spt yg berlaku kpd para munafikun..

antiug said...

Kesian aku tengok walaun pas yg semakin bodoh selepas TGNA meninggal...apa yg dibina selama ini dgn sekelip mata dirobohkan olh hj hadi.....

IrWrWs said...

Takkan ulamak yg tunduk kpd dap lebih bijak dari imam syafei kut?

IrWrWs said...

Marilah kita bersama ulamak yg dibenci oleh para kafirun dan munafikun..

Anonymous said...

kenapalah penyokng PH ni lembab dan lembu...berhentilah menyokong puak2 kapir dan munafik, marilah bersama2 PAS dalam gagasan sejahtera utk kesejahteraan semua dibwh panji2 islam...

Anonymous said...

Ulamak ph la ulamak suk,,ha ha...anon 6.44 punya la berayat2 ,,at last ciri2 ulamak suk semuanya ada ulamak pan,,pui,,bodoh tahap gaban. Sanggup jadi baruah cina dap,,disanjung sebagai ulamak pewaris nabi kunon.....

Anonymous said...

Hi have a nice day

Click here






























































































Hi have a nice day

Click here








































































































Have a nice day

Click here













































Spam detected

Click here





Anonymous said...

Hi guys

Have a nice day

Click here
















































.




















































.




























.








































































M
























.
























.




































.













.







.

Anonymous said...

Dd





































A











A







A
S

X



X

Xx
C





D

S






D



D

F


F

D


F






T



F
F

F



F



F


D

F



S



D

D
f


E


E

3




3

E
R



F


F


C
C
Cc

Anonymous said...

Semua orang ialam adalah bersaudara. Buat apa bwrgaduh hanya kerana politik?

















































































































Islam adalah bersaudara. Buat apa bergaduh sesama sendiri?

Ban Diman Di Mojokerto said...


Saya mengucapkan banyak terima kasih kepada MBAH SERO,yang telah menolong saya dalam kesulitan,ini tidak pernah terpikirkan dari benak saya,kalau nomor yang saya pasang bisa tembus,dan alhamdulillah kini saya sekeluarga sudah bisa melunasi semua hutang2 saya,sebenarnya saya bukan penggemar togel,tapi apa boleh buat kondisi yang tidak memunkinkan,dan akhirnya saya minta tolong sama MBAH SERO.dan dengan senang hati MBAH SERO mau membantu saya,nomor yang dikasi MBAH SERO.2D sama 4D putaran SGP dan HK semuanya bener2 terbukti tembus,sudah 3X putaran saya menang,dan baru kali ini saya menemukan dukun yang jujur,jangan anda takut untuk menghubunginya,jika teman2 ingin mendapatkan angka jitu 2D 3D 4D yang betul2 tembus seperti saya,silahkan hubungi MBAH SERO di no 082_370_357_999 untuk info lebih lengkapnya buka blog MBAH karna di dalam blognya semuanya sudah lengkap

KLIK DISINI BOCORAN TOGELKLIK DISINI BOCORAN TOGEL

ingat kesempat tidak akan datang untuk yang kedua kalinya

jjjjjjjjjjjjj said...

nike air huarache
oakley sunglasses
red bottom shoes
authentic jordans
true religion
supreme clothing
nmd
nike basketball shoes
adidas store
longchamp bags

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.