Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

BERSATU ? HANGPA SEMUA MENENTANG ISLAM MACAM MANA NAK BERSATU

 RUU355 TERBUKTI P.HARAPAN MENENTANG ISLAM LAGI APA MU NAK CAKAP ?

BUBAR PAN MASUK DAP DAN PKR

BERSATU CARA MU TAK LEH, CARA ISLAM OK JE !!!


-Pak Karamu-

 

Pakatan Harapan, Pas perlu bersatu

0
Ketua Angkatan Muda PKR  Kelantan, Dr Mohd Hafidz Rizal
Dr Mohd Hafidz Rizal
(Ubah saiz teks) 
 
KOTA BHARU - Cita-cita pembangkang mahu menawan negara hanya boleh terlaksana sekiranya pertandingan dua penjuru berlaku dalam PRU14 nanti.

Ketua Angkatan Muda PKR  Kelantan, Dr Mohd Hafidz Rizal berkata, kajian Institut Darul Ehsan (IDE) menunjukkan jika berlaku pertembungan tiga penjuru pada, kemenangan akan berpihak kepada BN sekali gus menyebabkan kesengsaraan rakyat Malaysia.

"Melihat kepada kajian itu, kami dari PKR  cuba membuka rundingan bersama  Pas untuk memartabatkan Islam dan Melayu di negeri-negeri Pantai timur bagi merealisasikan pertembungan 1 lawan 1, akhirnya kemenangan berpihak kepada barisan pembangkang iaitu Pakatan Harapan dan Pas," katanya dalam satu kenyataan.

Hafidz turut menyeru pemimpin-pemimpin tertinggi Pakatan Harapan dan Pas meredakan tohmahan sesama sendiri dan membuka pintu rundingan untuk pilihan raya akan datang atas prinsip membela rakyat dan menumbangkan kleptokrasi Najib dan BN.

"Oleh itu kami mengajak rakyat Kelantan hadir dalam Pelancaran Pakatan Harapan Kelantan pada 25 Ogos ini di Machang untuk menunjuk keserasian dan kesungguhan sesama pemimpin Pakatan Harapan Kelantan," katanya.

Terdahulu, Hafidz berkata, PKR menghormati dan akur dengan arahan yang disampaikan oleh pengerusi Pengerusi PKR Kelantan, Ab Aziz Kadir  dan Biro Politik Pusat yang mengarahkan semua lantikan politik di Kelantan kekal.

"Kami melaksanakan tugas  semata-mata untuk berbakti kepada rakyat dan sekali gus menafikan dakwaan hanya menerima elaun atau kata-kata popular sekarang  iaitu dedak," kata beliau dalam kenyataan itu.

Beliau dalam masa yang sama berkata, pihaknya tetap memegang janji untuk memperkuatkan dan memperkasakan Pakatan Harapan Kelantan sekali gus merealisasikan agenda reformasi yang dicetuskan oleh Datuk Seri Anwar Ibrahim dalam fokus menumbangkan Umno dan BN.

"Sejarah selama 18 tahun berlakunya pertembungan politik yang hebat dan tajam antara Tun Dr Mahathir Mohamad dan Anwar sehingga beliau meringkuk di Sungai Buluh selama 8 tahun dan hari ini kita semua dapat melihat rapatnya dua negarawan ini mengetepikan sengketa lama malahan bersatu padu di dalam pakatan harapan untuk menumbangkan Najib," katanya.

9 orang berkata:

Anonymous said...

Boleh blah....
Kami tetap mahukan 3 penjuru.
Yg penting pas lingkup.
Cakap besar sangat

IrWrWs said...

Ye betul.. tokey kitaorg (lks) pun dah kata 3 penjuru PH tetap akan menang manakala pas akan kalah.. jadi apa perlunya pkr bersatu dgn pas?

Bila PH menang pkr sudah ada pan yg akan gantikan umno eh pas .. kehkeh..

Anonymous said...

Pergi mampooos la ph dan pas

Anonymous said...

Kalau hebat sangat, lawanlah 3 penjuru. Sapa kalah maknanya dia bodo dan barua

Anonymous said...

Ishhh..pas kena buat rci neh

IrWrWs said...

Buat rci utk 1% ke? Pan lah kena buat.. keh keh

Anonymous said...

Ucapan Presiden PAS Abdul Hadi Awang pada 1981 yang dikenali sebagai 'Amanat Hadi' mempengaruhi Ibrahim Libya dan pengikut-pengikutnya sehingga terjebak melakukan kegiatan yang mengancam keselamatan negara.

SIASATAN oleh Suruhanjaya Diraja (RCI) terhadap peristiwa Memali yang berlaku 32 tahun lalu hanya akan mendedahkan peranan presiden PAS sebagai punca tragedi berdarah itu, kata bekas ketua polis negara, Abdul Rahim Noor.

IrWrWs said...

Kita kalau tak layan kesian jgk puak-puak 1%.. mula2 tun m menyendeng pd ph kemudian rahim tumbuk pulak.. dorang ni mintak dosa disucikan oleh ph.. kan dlm dap ramai kristian evangelis bolehlah kut nak ampunkan..

Unknown said...

20171110 junda
air max 1
marc jacobs outlet
kate spade outlet online
chicago blackhawks jerseys
cheap basketball shoes
canada goose coats
uggs outlet
ugg boots black friday
burberry outlet
ralph lauren

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.