Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

DESAS DESUS BAGAN PINANG

Salam

GARA-GARA KERUSI BAGAN LALANG KOSOOOONG !

1. Den kalo dapek sebanyak yang den ondak tu insya Allah den akan bertanding kali ni pecayo la

2. Ekau jangan pogi ke ghumahnya lagi den bonci, ingat dio ajo yang pandai politik ko

3. Celakoo ! Apao di buek nyo berulang kat kolumpo tu, nak cucuk la tu, ingat dia jadi calon ko

4. Kobun omak tu pun kan ado hasil, pajakkan la, dapat jugo buek belanjo pilihan ghayo nanti

5. Ala buek apo sebuk nar, yang akan jadi calon tu kawan den, cumo kurang belanjo sikit

6. Haaa ! Isa Samad, den nak tengok boto tak boto dio nanti, kalo boto tau la den nak mengaja eh

Pergolakan untuk melobi jadi calon di Bagan Pinang sudah mula di bincangkan secara senyap dan terbuka di merata kedai kopi dan warung " Huh ! kalo dio tu biar den yang tontang tapi den kono cari modal sikit" Eh ! Semalam eko mencungap di kodai kopi, sekarang sihat bobonar den tengok , " Sapo mencungap ! Takkan bakal jadi calon mencungap, celako !

1 orang berkata:

Allek said...

he vuelto, te invito a que lo cheques?
un abrazo

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.