Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Perak Bubar DUN

Salam,

Apabila bekas menteri besar Perak membuat kenyataan supaya rakyat negeri Perak memberikan sokongan secara besar-besaran untuk perubahan secara mutlak kepada PR pada pilihanraya negeri Perak kelak menunjukkan tiada jalan bagi negeri Perak untuk bertarik tali siapa yang sebenarnya berkuasa maka kenyataan Nizar memberikan amaran bahawa DUN Negeri Perak akan di bubarkan tidak lama lagi

Negeri Perak yang di rampas secara tidak beradab oleh BN/UMNO telah melumpuhkan pembangunan negeri Perak atas kebodohan pehak tertentu yang menyangka mereka dapat berbuat sesuatu kemajuan terhadap rakyat, ternyata BN/UMNO gagal mengubah nasib rakyat atas rampasan tersebut ini kerana tiada mesyuarat dapat di lakukan oleh BN/UMNO untuk merangka pembangunan negeri Perak

Rakyat sudah merasa jemu dengan mainan politik kotor BN/UMNO yang tidak dapat berbuat apa-apa melainkan DUN Perak perlu di bubarkan dan berikan kepada rakyat membuat keputusan sama ada mereka mahukan BN/UMNO ataupun PR, itu jalan yang paling baik, jangan dera rakyat dengan merasuah ADUN yang ternyata gagal untuk mengubah nasib rakyat, dan berdasarkan luahan hati rakyat negeri Perak maka kali ini BN/UMNO di jangka tumpas dengan teruknya, inilah janji rakyat yang kita dengar

BN/UMNO yang pandai-pandai merampas kuasa di anggap sebagai lanun yang menyusahkan rakyat, kepada mereka yang bersubahat dengan rampasan ini perlu bertaubat dan jangan lagi berperangai syaitan dan kebinatangan

8 orang berkata:

Sharouk said...

Assalamualaikum.
Pak Karamu, jangan le tulis bekas MB, ce tulis MB yang diragut haknya ke, atau kot Pak Karamu ade bahase lain yang baik punya kan. Sebab saya tetap mengatakan DSNJ adalah MB Perak.

~PakKaramu~ said...

Ok lah ! Menteri Besar yang di pasong oleh kuasa otokrasi

Anonymous said...

Apa cerita ni!!!...baru balik dari kampong, Perak,..lain pulak ceritanya,...Pak Karamu ni mabok atau nyanyok ,mamai...ke apa ke???..jangan kelentong le!!!..tak baik...rata2 orng kampong meluat ngan pakatan rakyat...ada yang tanya si Nizar ni China ke apa???..susah menjawabnya...malahan ada yang kata PAS jadi keldai DAP.....China komunis....mmm entah le!!!semua mabok kuasa punya pasal!!!!

Beth in NC said...

Visited your blog as well. Have a good day.

~PakKaramu~ said...

Nak Ulas Anonymous

La ia ke ! temanpun duduk kat Perak juga Yop oi ! deme kata Zambri tu kawan baik lagi sepupu dengan Samy Vellu, ! Ish ngarut deme ni ye Yop, lagi deme kate Zamri tu dari Tamil Ellam ! ye ke

Ish kolo ye habis la negeri Perak kena pancut dengan ayo sighih Yop oi !

Anonymous said...

Bila nak bubar nye yop!!!!dengar dah berbulan!!!tapi aku pikior tak kan la najib nak jerat tengkok dia sendiri!!!kalu perak jatuh..habisla terngganu,,habisla
N9..habisla..Sarawak!!pikior realiti je..nak sedapkan hati memangle best!!!

Edie said...

Thanks for visiting. Enjoy!

Ruh-u meyyit said...

Assalamu Alaykum terima kasih...

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.