Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

KALI INI MABUK PINANG ...^%*&#$*& .....PINANG !

Salam,

BERITA MASIH PANAAAAAAS !

KALI INI RAKYAT MALAYSIA MABUK PINANG, DI ANTARA RAKYAT MALAYSIA YANG PALING MERSA MABUK IALAH UMNO/BN

Buat masa ini UMNO/BN sangat mengharapkan JANGANLAH ADA PILIHANRAYA tapi Tuhan kata No ? "Pilihanraya mesti ada sebab hangpa dah banyak buat tipu, la ni Aku nak hajab hangpa" Allah hajab UMNO dengan perumpamaan dengan PINANG supaya hangpa tahu maksud mabuk

Tuhan kasi mati seorang wakil rakyat di Bagan Pinang, maka UMNO ada rasa gelisah sebab pimpinan kena pening dulu siapa nak bagi jadi calon, bila tanya orang Bagan Pinang maka jawapannya "Nanti dulu dato' sebab Dato' ................. belum balik lagi dari Tanjung Pinang ! ha apa macam terbongkar lagi PINANG !

Tub-tub ada lagi berita panas daripada PINANG iaitu dua orang wakil rakyat BN dari Balik Pulau Pulau Pinag nak letak jawatan ! sebab apa tak tahu, ada yang kata sebab FULUS WAL MAMPUS, maka pening pinanglah kepala Najib,Muhideen dan yang seangkatan dengannya

Di katakan dua ADUN itu ialah ADUN YB Yasin dan YB Hilmy Yahya, Apakah hal mereka ini ? Rasanya mereka congak-congak kalau nak tunggu jadi wakil rakyat sampai PRU 13 mungkin Malaysia akan jatuh kat tangan pembangkang, nanti UMNO/BN tak dapat apa, so lebih baik carik wang sikit dulu

Dua ADUN ini kalo dok kata nak kosongkan kerusi maka nanti pucuk pimpinan tentu tanya depa , Hangpa ni apa hal ? Nanti dua ADUN ni kata "fulus tak cukup Dato' kalau Dato' boleh bagi sorang RM juta-juta oklah ! tidak kalo kami tetap akan letak jawatan, nanti menteri akan jawab " ADUN lainpun sama juga ada masalah ! Dua ADUN akan jawab " Depa akan ikut kami dato' sebab bukan senang hidup sebagai wakil rakyat di negeri PR Dato'

Pak Karamu rasa tektik ini adalah masa untuk wakil rakyat BN nak buat duit sebelum mereka dan parti depa hilang kuasa pada hanya dalam masa dua tahun lagi, dan selepas ini nanti kita akan dengan letak jawatan dan lompat parti kerana nak cari Fulus Wal Mampus

4 orang berkata:

Kakcik Seroja said...

poei pokan....

hehehe.. apo nak dikato????

~PakKaramu~ said...

Salam,

Naik basikal ! ke pokan pilah ! Apo nak di kato jatuh telontang, basikal buruk ! *&^%@#&^$ eh,eh, e, jago ! jago basikal den tak brek , jago, jago ! huuuu ! alahai deguuuuuung ! tertungging den

Celako ! Montoghi !

wanita mutalib said...

salam PakKaramu..

saya tak pande hal2 politik..

makin baca makin pening ^_^

tapi nak baca jugak, sebab at least kalu orang tanye saya dah tau skit2 :)

trime kasih PakKaramu :)

~PakKaramu~ said...

Memahami sedikit sebanyak politik ni bagus sebab ia suatu ilmu yang mustahak kerana silap-silap ikut ahli politik yang sesat nantu masuk neraka

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.