Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Ha Ha Pemuda UMNO Bergolak

Salam

Di katakan Khairy Jamaluddin anti Najib, 75 % Exco Pemuda gesa Ketuanya Khairy Jamaluddin meletakkan jawatan, di katakan Timbalannya sendiri yang menggesanya dengan cara terus terang tanpa selindung supaya meletakkan jawatannya sebagai ketua Pemuda UMNO Malaysia

Dulu Pak Karamu dah bilang keliling Najib banyak onak dan duri, Haa ! ada skor lagi yang sangat bahaya, dia macam guntung dalam lipatan, sangat pandai bermuka-muka, ada ahli UMNO cop dia ular kepala dua, dia bagi nama Najib kelabu sebab buka rahsia hilang injin F5E

Tak habis-habis masalah politik orang melayu ni, dalam PAS ada hipokrit, dalam UMNO juga ada dalam PKR pun ada dalam blogger UMNO,PKR dan PAS juga ada itu sebab Pak Karamu nak cuba kali ketiga jadi caon lagi pada PRU 13 nanti, nak cari fulus kasi orang miskin makan

3 orang berkata:

anakmuaallaf said...

salam Pak,
Molek bebenor..cun..cun...Parlimen ya pak..

azman kamarul said...

Cantik....teman berkenan bebenor...pi mampuih lah depa tu

yes said...

Di doakan agar berjaya. Tapi janganlah bila dah menag jadi macam mereka pula!

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.