Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Mengomil Di Pagi Sabtu

Salam

Sikitpun teman tak percaya bahawa kerajaan kite tak ade duit, di laut ade minyak, di darat ade minyak, industry berlambak, timah ade, getah ade, cukai tinggi, tabung haji ade, KWSP ade, yang lain-lain cukai berlambak, macam-macam cukai betimbun yop oi ! tetibe cucu teman setiap hujung minggu di suruh pulang sebab kerajaan tak boleh nak bagi makan, tanggung la yop oi, undilah BN/UMNO hu hu hu

9 orang berkata:

umi_e said...

salam Pak... sana-sini orang becakap tentang kegawatan yang melanda kerana budget untuk pejabat-pejabat kerajaan juga katanya dipotong sehingga 60% - banyak tu!

..:: k i n a k O y u @ m a m a ' a D a m ' ::.. said...

mmm..yew ker?

DR 1221 said...

salam

1- kegawatan menuntut kita berjimat cermat dalam segala hal.

2-minda kekampongan kita yg terlalu mengharapkan kerajaan dan kebergantungan ataupun budaya subsidi ini perlu dibuang jauh2.

MC_Shaharul said...

DR 1221 jgn jd bangangla rakyat dah lame berjimat,tp cube fikir camne nk berjimat sume harga barang naik?rakyat jer ker yg kene berjimat,tp KERAjaan berbelanja dgn boros,berbelanja dan bercuti diluar negara dgn berjuta2 ringgit,pikir biar pkai otak jgn pkai kepala lutut,pemimpin negara berbelanja boros,rakyat menanggung hutang negara,UMN0 memang BANGSAT!!!!!!!!!AKU RASA DR NIE YG BERFIKIRAN N MINDA KEKAMPUNGAN,MCM SIAL..

~PakKaramu~ said...

Negeri kaya, di katakan aman makmur tapi rakyat susah, yang kaya tambah kaya yang miskin tambah miskin

anakmuaallaf said...

Salam Pak,

Nak tambah lagi sikit..
Yang miskin lagi papa kedana..

DR 1221 said...

salam dan terimakasih MC shaharul di atas hujah2 dan cacian demo, kawe rasa kalu kita berhujah secara berdepan mungkin lebih seronok. tq tuan tanah.

Aa said...

Rakyat bawahan dan pertengahan dah sangat biasa dianjurkan berjimat wahai DR1221. Dah tak larat dah.
Jangan hina kampong DR1221. Kerana idea yang baik datang dari kampong macam Nabi SAW kita la di bela oleh orang kampong jadi hina sangat ke kampoing DR1221.

Anonymous said...

SALAM ES QUE SUCEDE LO MISMO,EN TODAS
LA REGIONES DE ESTE MUNDO!
INTERESANTE ARTICULO Y GRACIAS
POR SU VISITA!
ALEIKUM SALAM

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.