Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Orang UMNO marah Orang PAS Tak Marah

Salam

HANGAT TERKINI DI MALAYSIA

SURUH MENGAJI TAK MAHU LEPAS TU BERLAGAK MACAM ORANG PANDAI HU HU HU

Orang UMNO marah orang kristian guna perkataan ALLAH orang PAS Tak Marah sebab orang PAS takut kepada ALLAH yang menyatakan bahawa orang Yahudi menyatakan 'Uzair Ibnullah dan Al Masikh ibnullah ertinya dua agama ini iaitu Yahudi dan Nasrani telah mengenal Tuhan mereka ialah ALLAH, ini zaman nabi Muhammad belum lagi ada dan kitapun belum lagi ada

Tetiba orang melayu dan cengkadak-cengkadak UMNO nak marah pula orang beragama kristian menggunakan perkataan ALLAH boleh kah ? Atau cakap orang sekarang relavankah ? ai ! Tuhan dah kata lagu tu kita pula nak tahan apa kita lebih pandai dari Tuhan ? hangpa baca la At Taubah ayat 30 tu sebab tu saya slalu kata rajin-rajin la berwirid dengan quran, jangan islam mahu tapi quran tak mahu

Di mana silapnya hangpa nih ! Tuhan sendiri hangpa nak tempelak kedua undang-undang negara yang di kendalikan oleh hakim yang hangpa pilih sendiri hangpa nak langgar, di mana kedaulatan undang-undang kalau keputusan mahkamahpun hangpa nak lawan, tu pasai la orang suruh balik pada islam hangpa tak mau, tetiba macam la hangpa ni pejuang islam hu hu hu

Persoalannya apa ? Bagi Pak Karamu persoalannya ialah orang melayu takut orang kristian berdakwah mempengaruhi orang melayu masuk kristian kan begitu ? sebenarnya itulah yang di takuti oleh orang melayu, jika demikian mengapa kerajaan yang ada tidak asuh ilmu akidah pada orang melayu, salah siapa ? tanggungjawab siapa ? Jawapannya salah pemerintah yang hangpa pilih kerana tak peka dengan ilmu akidah dan la ni ilmu akidah sudah di kuburkan, tu yang tak kenai diri dan Tuhan

Orang kristian nampak mereka memang boleh pengaruhi orang melayu, tapi orang islam mungkin sukar sikit, sebab orang kristian banyak wang untuk membeli orang melayu macam yang terjadi di Indonesia dan macam di negara ini juga ada wang semua boleh jadi, nak memerintah lamapun ok tak ada masalah, persoalannya banyak wang hu hu hu ! boleh beli orang macam zaman firaun

ATAU kita buangkan sajalah ayat al quran yang Allah menyatakan orang Yahudi dan Nasrani mmaggil Dia ALLAH, oleh itu orang melayu lawanlah firman tu dulu lepas tu kita lawan keputusan mahkamah pulakkkkkk ! namun pada orang islam hangpa dok diam dulu no !


7 orang berkata:

TEKONG DARAT said...

hehe...
nak jadi juara sebenarnya..
sekarang kan musin depa nak jadi juara

Anonymous said...

orang pas tak marah kerana bimbang kaum kristian tidak undi pas.

~PakKaramu~ said...

Salam

Ooooo! barilah tahu rupanya UMNO buat isu paerkataan ALLAHkerana politik, mungkin nak satukan orang melayu, ok la tak pa asalkan jangan satukan islam kerana perkataan islam sudah lah

kepunden said...

Kalau bangse bangsat kristian kafir ni paham ALLAH tu ape gua tak der hal bro. Maselah nyer Bangse LAHANAT ni tak nak terima kesucian agame ISLAM. Kenape nak gune name ALLAH jer, kenape tak terime Islam terus? Jgn ler korang kate nak bagi Puak LAHANAT kafir ni peluang nak kenal Islam. Puak ni kenal Islam lebih dari sesetengah org Islam...

(Lepaih ni sure lu kate gua ni dari puak lahanat UMNO-kompen pnyer)

singamaraja said...

Salam tok

salam semua, Alah orang tak kata kepunden dari suara UMNO lahanat mungkin kepunden marang skeperrr teringat ingatan Allah "wala tardho ,ankal yahudu walan nasoro hatta tat tabi' millatahum ! (orang yahudi dan nasoro tidak puas hati kepada kamu selagi kamu tak ikut agama mereka) makasebab itu kepunden marah

Atau saudara ada sikit tali persaudaraan dengan timbalan presiden Pas yang waktu belakang ini ada sikit bau UMNO hi hi hi

Anonymous said...

Timbalan Presiden PAS pun kena gak? PAS tak marahkan? hu hu hu

Anonymous said...

salam semua...

pertahankan kesucian Islam.Kristian cube utk mempersendakan nama Allah dgn cara yg sgt halus.Sedarlah wahai umat Islam.Jgn la kerana politik kita bermusuh tapi bersatu la kerana menegakkan agama Allah.jgn sampai nanti org kafir dah naik kepala baru org islam nak sedar.pertahankan akidah umat islam sekalipun nyawa kita menjadi galang gantinya.Allahu Akbar...

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.