Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Serangan ke atas Kelantan Tidak Berkesan

Salam

Berbagai helah dan olah yang dilakukan oleh BN/UMNO dan agensi-agensinya terhadap Kelantan dan Menteri Besarnya tidak langsung berkesan malah mendapat sokongan penuh dari rakyat berbilang kaum di negara ini malah apabila kita berjumpa kaum tionghua dari MCA dan Gerakan yang kita cuka menyingkap pandangan mereka rata-rata mengatakan " Itu olang tua ha banyak baik lia selalu bikin tokong manyak kuat sapapun ha tak boleh lawan !

Kelantan di bedal dari segenap penjuru dari TV, Radio, Blogger-blogger UMNO/BN dan di kalangan mereka yang hendak menjatuhkan Kelantan nampaknya menemui kegagalan dan nampaknya Nik Aziz dan Kelantan bertambah kuat dan simpati rakyat bertambah-tambah, dalam peristiwa kaliamah Allah dan kebakaran gereja nampaknya Nik Aziz mendapat simpati yang besar dari rakyat, hampa lagi la nampaknya BN/UMNO macam melantunnya bola, bertambah banyak Kelantan dan Nik Aziz di serang maka bertambah pula sokongan yang di perolehi

6 orang berkata:

Anonymous said...

Pak karamu...sudahle ariffin!!tak habis2 kamu jadi hamba politaik!!!...cakap aje pandai!!!busuk hati!! ..jagalah kampong kamu!!! ramai penagih dadah!!! siapa tak tau, parit 11 dan parit 13 baruh, lubuk dadah!!selalu kes pecah rumah!!!..kamu sibuk berpolitaik....sudahlah...buatlah seesuatu agar kampung kamu jadi aman...spt dulu...

NJ@Goboklama said...

PAS Kelate mndpt sokongan kerana penyokong2 yg kasihkan pemimpinnya :D

BUJANG SUSAH said...

Apa la lu anon... baling batu sembunyi tangan.. kita org ni berpolitik sbb nak tumbangkan pimpinan umngok yang tersasar jauh dari islam ni la. pemimpin umngok mempertahankan umngok sbb jawatan dan harta... bukan kerana islam. Akibatnya rakyat terabai. tu yg banyak perompak, peragut,pencuri,penyamun dan kawasan2 yang sewaktu dgnnya. kalau pemimpin korang bini dia x menutup aurat pun dia takut dan x tau nak tegur, apa lagi nak suruh rakyat menjalankan kehidupan islam yang syumul? x payah nak cerca org lain la.. p betulkan pemimpin hang dulu. malaysia ni dah jadi mcm negara kapir dah. sbb ada org2 yang x ngaji sekolah mcm hang ni laa.. bodoh bak kerbau dicucuk hidung.

~PakKaramu~ said...

Terima kasih Bujang Susah, apa yang sadri nyatakan itu memang tepat saya tak ingin nak ulas lagi, bagi saya apa yang berlaku adalah kesan dari BN/UMNO merampas kuasa di Perak dulu, nah sekarang yang susah siapa ? dulu masa PR memerintah ada juga kita buat kawalan dan rondaan tapi sekarang BN/UMNO tidur saja nah sekarang tangunglah !Dan yang merompak dan menyamun itu adalah suku sakat UMNO juga

burbu said...

Gracias por visitarme ; )

Anonymous said...

Piirraahhh....masa Pakatan/penipu Rakyat perintah sekejap dulu pun sama aje...wakil rakyat pkr hindu simpang 4 hutan melintang,serupa kayu...bbooddoohh...asyik kt luar negara aje...bila org kampong ngadu..terpangak2...glabah cari orng pas...jadi baruah,,,..apa masalah pun takleh selesai...pakatan konon,untuk keadilan...itu semua lakonan politaik!!!..kutuk aje pandai, duit pencen ,sebat jugak....bolehlah crita,cuba kalau kau kerja ngopek nyior/kait kelapa sawit..baru kau tau!!!apa le punya tttuuurrr.....orang kampong juga diperbodohkan...sama aje engkorang dgn umno/bn...

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.