Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

AKHIRNYA PH TUMBANG DI CAMERON HIGHLAND

MANA NAK PILIH DIANTARA CALON YANG BERAGAMA ISLAM DAN BUKAN BERAGAMA ISLAM.

  Hadi: Keputusan Cameron ukuran kerjasama PAS, BN di Semenyih
   
PRK CAMERON | Keputusan Pilihan Raya Kecil (PRK) Cameron Highlands akan menjadi kayu pengukur bentuk kerjasama yang akan terjalin antara PAS dan Barisan Nasional (BN) bagi menghadapi PRK Semenyih.

Presiden PAS Abdul Hadi Awang berkata setakat ini beliau berpuas hati dengan bentuk kerjasama yang terjalin antara kedua-dua pihak, namun akan mengkaji keberkesanan kerjasama itu selepas melihat keputusan PRK Cameron Highlands.

“Setakat ini kita berpuas hati dengan kerjasama antara PAS dan BN…ia sangat positif dan yang mana negatif kita tidak akan ulang...sama ada akan teruskan kerjasama dengan BN akan kita lihat menerusi PRK Cameron Highlands nanti,” katanya.

Muhyiddin tepis dakwaan Dr M tidak yakin dengan calon PH

News  |  Diterbitkan  |  Dikemaskini
   
Presiden Parti Pribumi Bersatu Malaysia (Bersatu), Tan Sri Muhyiddin Yassin menepis dakwaan bahawa Pengerusi Pakatan Harapan (PH), Tun Dr Mahathir Mohamad tidak yakin dengan kemenangan calonnya, M. Manogaran, bagi Pilihan Raya Kecil (PRK) parlimen Cameron Highlands, Sabtu ini.

Beliau berkata Dr Mahathir akan tetap turun berkempen hari ini dan menganggap pilihan raya kecil itu penting bagi PH.

"Biasanya Perdana Menteri tak pergi kempen kecil seperti ini tapi kerana dia fikir ini adalah PRK yang penting dan kita bertanding di sini, tentu masyarakat serta pengundi di sini mahu dengar mesej Tun sebagai perdana menteri,” katanya kepada pemberita ketika ditemui selepas bersolat Maghrib dan Isyak di Masjid Sungai Koyan malam tadi.

Beliau berkata demikian ketika ditanya mengenai dakwaan Dr Mahathir tidak yakin dengan kemenangan Manogaran dari DAP disebabkan jadual pemimpin nombor satu itu yang tidak banyak meluangkan masa dalam kempen PRK itu.

Mengikut jadua, Dr Mahathir hanya akan berada di sini dari jam 11pagi hingga 2 petang ini iaitu perjumpaan bersama warga Sungai Koyan di Dataran Sungai Koyan 1 dan kemudiannya mengakhiri dengan solat Jumaat di Masjid Al-Muhajirin. 

Sementara itu, ditanya mengenai dakwaan Pengerusi PKR Pahang, Fuziah Salleh bahawa ada Tok Batin di kampung Orang Asli sudah ‘diculik’ pihak tertentu sehingga menyukarkan PH turun berkempen di kawasan penempatan mereka, Muhyiddin berkata siasatan tidak dapat dilakukan berhubung dakwaan itu memandangkan tiada sebarang laporan polis dilakukan mengenainya. 

"Dalam masa kempen ni macam-macam perkara boleh terjadi. Tapi kalau tak ada bukti dan tak ada asas atau pun tiada laporan dibuat kepada pihak berkuasa, polis ke siapa, siasatan tak boleh dilakukan, jadi kita tak tahu apa keadaan sebenar," katanya, yang juga menteri dalam negeri.

11 orang berkata:

Anonymous said...

gempak gila tajuk posting hang karamu. macam nujum pak belalang. esok mengundi tapi dah tau nak menang... sebijik mcm dr.zuhdi punya ramalan masa pru14 haritu. kehkehkeh

Anonymous said...

patut suruh tontowi bertanding kat situ, confirm menang tanpa bertanding. tapi sayang, hadi dah terhutang budi 90juta, terpaksa la jadi hamba umno mcm lembu dicucuk idung.

Anonymous said...

ayatollah hadi dah keluarkan fatwa baru.. "wajib undi calon BN" maknanya kalau tak undi BN dosa laa. kehkehkeh dah terdesak sangat la tu sanggup jual agama. amanat sesat dulu apa cerita?

Anonymous said...

Dah jelas,,wajib undi org islam. Quran sendiri melarang lantik org kafir jadi pemimpin. Itu jelas. Pan, ppbm, pkr,,depa ni tak ikut quran, depa ikut ajaran tahi babi dap..keh keh ...

Anonymous said...

Ayatolah abah kamu...
Jual eamak kamu...
Amanat atok kamu..
Undi nenek kamu..
Otak Kapiaq..

Anonymous said...

90 juta opah kamu..
Idung aki kamu..

Anonymous said...

Laa anon 11.18, hadi tu opah kamu ke, untunglaa boleh share dedak.

Anonymous said...

Anon 11.16pm. Ayatolol hadi tu abah kamu ke? Kamu ni anak bini yg mana satu? Yg muda ke?

Anonymous said...

Masa pas letak calon bukan islam ayat quran tu belum jumpa ke, bang?

Anonymous said...

Masa pas letak calon kapiaq, pas ikut ajaran babi ke, akak? Kehkehkeh

خولة said...

شركة رش مبيدات فى الدمام

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.