Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

PUUUH , DAP BUKAN CALANG-CALANG JAHAT !

DAP DAN SEKUTUNYA DI DALAM PAKATAN HARAPAN SANGAT JAHAT, BILA MEMERINTAH MACAM KUDUNG DAPAT CINCING.

MEREKA BERJANJI SERIBU JANJI TAPI TAK TEPATI MEREKA TIPU RAKYAT.

SEBAB ITU BILA PAKATAN HARAPAN MEMERINTAH, RAKYAT SEMAKIN SUSAH, BARANG MELAMBUNG TANPA KAWAL, SEBENARNYA MEREKA TIDAK LAYAK MEMERINTAH.

HINGGAKAN MAHADHIRPUN TAK BOLEH NAK BUAT APA-APA. YANG LEBIH JAHAT LAGI MEREKA ANTI MELAYU DAN ISLAM, DEMIKIANLAH SUASANA SEMASA KINI

-Pak Karamu- 

 

Tak undi BN, Melayu dan Islam mudarat, kata Umno dan PAS

Annabelle Lee  |  Diterbitkan  |  Dikemaskini
   
PRK CAMERON | Suasana petempatan Melayu di Kampung Keledek malam tadi tidak seperti biasa.

Jika selalunya ia tenang dan tidak banyak aktiviti, malam tadi pemimpin pembangkang hadir untuk menyatakan kepada orang ramai bahawa pembabitan mereka penting untuk menggagalkan calon DAP - dan PH - daripada menjadi anggota parlimen di situ.

Tokoh yang datang berceramah pula bukan orang biasa-biasa.

Mereka ialah Timbalan Presiden PAS, Tuan Ibrahim Tuan Man; ketua pemuda parti itu Muhammad Muhammad Khalil Abdul Hadi; dan Ketua Pemuda Umno Asyraf Wajdi Dusuki.

Tidak ketinggalan pemimpin Umno yang gigih mempertautkan partinya dengan PAS, Tajuddin Abdul Rahman.

Mereka bergilir-gilir mengambil tempat untuk meyakinkan orang ramai bahawa DAP sebuah parti yang memusuhi Melayu dan Islam.

Muhammad Khalil yang juga anak presiden PAS itu misalnya mendakwa DAP mahu membuang Islam daripada agama rasmi negara ini.

Tak boleh dipercayai

Katanya sejak mendapat kuasa parti itu mengganggu pelbagai institusi Islam dan raja.

Untuk rekod dalam PRK ini calon PH ialah M Manogaran yang juga anggota DAP.

PH cuba merampas kerusi parlimen Cameron Highlands yang selama ini diwakili BN, dengan kebanyakan masa ditandingi oleh calon dari MIC.

Bagaimanapun untuk PRK kali ini BN memilih tokoh daripada kalangan Orang Asli yang juga bekas pegawai kanan Polis Diraja Malaysia, Ramli Mohd Nor.

Selain parti komponen BN, PAS turut giat berkempen untuk memenangkan Ramli.
Sementara itu Asyraf Wajdi berkata DAP sebuah parti rasis dan cauvinis. Justeru katanya parti itu tidak boleh dipercayai.

"Kita mintak (orang ramai) berfikirlah seketika, (kalau) kita nak memberikan undi kepada orang yang akhirnya akan memijak agama kita, kedudukan apa yang telah dipersetujui dalam perlembagaan.

"Mereka ini terkenal sebagai anti-Islam. Sebab itulah kita jangan sesekali biarkan parlimen Cameron Highlands ini kita berikan kepada mereka," katanya.

Kampung Keledek ialah kubu kuat PAS dan ramai penduduk setempat yang ditemui Malaysiakini sebelum ini memberitahu, mereka ialah anggota parti itu atau sekurang-kurang menjadi penyokongnya.
Kata Asyraf Wajdi semua pengundi Melayu dan Islam dalam kawasan berkenaan - tanpa mempedulikan parti masing-masing - perlu memberi sokongan padu kepada Ramli.

"Pastikan jiran tetangga kita yang hatinya berbolak-balik, nak keluar mengundi, tak nak keluar mengundi, nak boikotlah, nak macam-macam, kita katakan (kepada mereka) kalau tak keluar mengundi, calon kita kalah, calon DAP menang.

"Ia akan membawa mudarat lebih besar kepada Islam dan Melayu," katanya.

Muhammad Khalil pula memberi penegasan tambahan dengan memberitahu mengundi dalam PRK itu satu tanggungjawab yang berkaitan dengan agama.

Katanya tambahan pengundi terbabit terdiri daripada orang Melayu yang beragama Islam.

"Maka menjadi kewajiban kepada semua rakyat di Cameron Highlands ini, wajib keluar (mengundi pada) 26 Jan nanti untuk mengundi bagi menunaikan tanggungjawab, bukan saja sebagai warganegara, tapi tanggungjawab sebagai orang Islam.

"Kerana mengundi ini salah satu daripada tanggungjawab utama untuk menyelamatkan negara kita, bangsa kita, dan generasi kita untuk generasi akan datang," katanya.

55 orang berkata:

Anonymous said...

Pas lagi jahat sebab suka buat andaian pelik2. Yg pasti amanat sesat eddy bawang dulu memang pecah belahkan islam. Sampai berlaku bughah di memali. Lepas tu lepas sebat pulak duit tabung memali. Kalau pas tadbir malaysia mmg mampus la jadi negara taliban. Syukur pas kalah teruk dlm pru14. Bertanding 158 tapi menang 18 parlimen saja. Allah mmg tak redha dgn politik cara pas. Amiin syukur ya robb.

Anonymous said...

Awas....
Abu Jahal .. dah balik...

Anonymous said...

Hai Abu Jahal...

Anonymous said...

Abu Jahal apabila org komen tentang DAP ianya akan melenting-lenting macam "babi gila". nama, rupa dan keturunan macam org melayu Islam, tapi naluri dan cita rasa macam cina kafir.

Anonymous said...

Abu jahal mmg jahat suka buat amanat sesat. Yg bertempur dgn polis kat memali dulu tu hasil kerja abu jahal la. Berserban dan berjubah sebijik mcm abu jahal. Hee nauzubillah.

Anonymous said...

Pak karam, jom gi cameron highland. Kita tolong kempen kat kampung orang asli. Kita tido makan kat sana la. Lebai pas cakap orang asli cameron highland ok. Yg tak ok cuma org asli kelantan jer sebab diorang jahat suka halang lebai tanam pokok durian. Jom!

Anonymous said...

Fuh, hebat betul la majlis ketamaian peguam pakatan babi Dap berdansa bercampur lelaki peempuan islam dan kafir. Sebiji macam babi dok berkubang dalam tong tahi babi....hebat la ko anon 4.02

Anonymous said...

Kikiki walaunta mmg otak mcm unta. Dap tu parti politik la dol, majlis peguam tu takde kena mengena dgn parti politik. Yg jadi ahli msjlis peguam tu ada pelbagai latarbelakang politik. Ada peguam yg jadi ahli pas. Oit! Kalau bodo bodo pun jgn la tanjuk sangat. Kikiki bodo mcm buah pelir.

Anonymous said...

Yg atas sekali tu Cha LKS DAP kaa...? Atau Melayu bengong nak harap dedak dari LKS DAP...Apa raa.. punya...Ini mcm Melayu pun ada kaa...Hang x tau ka...? Depa nak ambil Malaysia ni...Hang jadi lah baru depa tu...heran2..

Anonymous said...

Oi bodo, dap nak ambik malaysia mcmana? Cer habaq mai nak dengaq. Cakap guna kepala peliaq. Habaq mai aku nak tau jugak dap nak ambik malaysia mcmana cara. Cerita la kat sini.

Anonymous said...

Jom tengok video babi2 walaun dap berdansa....

Anonymous said...

Babi2 tu ke yg mujahid kata nak perjuangkan islam sebenar tu ? Islam acuan babi2 dap ka mujahid..?

Anonymous said...

Ada babi2 dap yg masih belum sedar bahawa babi dap dah perintah negara...tu,,makan tahi lge tak mahu2.. biol mxm babi la jdnya.

Anonymous said...

Abu jahal pun pakai serban besar, pakai jubah dan berjanggut mcm presiden ko. Abu jahal tu akan masuk neraka walaupun hari2 pakai serban tinggi, janggut panjang dan jubah menyeret pasir. Abu ya eddy wang pun serban besar tinggi, janggut sejemput dan jubah mcm abu jahal. Bezanya serban abu jahal tak isi dedak. Serban abu ya eddy wang besar kepala atas, besar kepala bawan.

Anonymous said...

Lebai eddy tak perlu menari cuma perlu berlakon alim jer dpt baham dedak 90juta. London.. mu tunggu eddy dtg. Haha harap2 eddy tak ponteng la nanti.

Anonymous said...

Hadi pandai jaga agama, dpt upah 90juta.

Anonymous said...

Jom jom kita tengok video anak hadi buat fitnah. Islam la sangat.

Anonymous said...

Pak karam, kalau dipakaikan babi dgn jubah dan serban babi tu dpt masuk syurga tak? Kalau pakai serban dan jubah tapi lahap dedak dan berkawan dgn penyamun boleh masuk syurga tak? Tanya jerr. Kalau kawan dgn cia mcm nik abuduh tu mcmana pulak? Apa hukumnya? Sunat ke?

Anonymous said...

laaa best friend Abu Jahal pon ada kat sini...
Hai Abu Lahab...

Anonymous said...

Ayat ayat syaitan..
Abaikan..

Anonymous said...

Jom ..
Ajak bapak kau sekali..
Bagus emak kau ikut sekali..
Sejuk oooo..
Nyaman nyondol..
Mau beradik lagii kau dol ..
Jom dol..

Anonymous said...

macam laknak israel ambik palestin ler dol..
bodoh puang hang niii..
Sebijik macam bapak hang..
Tau nyondol jer..

Anonymous said...

Ya syaitan pun boleh pakai serban dah jubah. Contoh ayat syaitan boleh rujuk amanat hadi.

Anonymous said...

Sebab tu hadi kena hadir parlimen, jgn ponteng. Nanti dap nak ubah perlembagaan pun dia tak tau, asyik tido kat rumah jer kakakaka

Anonymous said...

Anon 3.05pm ni contoh akhlak pejuang islam. Sebijik mcm presiden pas. Takbir?

Anonymous said...

Dol, abu lahab dan abu jahal tu ahli pas seumur hidup. Jgn hina dol, masuk neraka kang kikiki

Anonymous said...

Fuhhhh....boleh tahan jugak penganut fahaman pas berzikir menggunakan perkataan "babi". Saya ingatkan penganut pas tak macam tu. Rupanya jangkaan saya salah.

Anonymous said...

Tak lama lagi masuk dalam la turrr

Anonymous said...

Mcm mna bapak mcm tu la anak.

Anonymous said...

Akhir zaman. Yang mengaku sokong parti ugama pas asyik berzikir dgn perkataan babi. Apa yg keluar dr mulut ulamak su' itulah yg diikut oleh penganutnya. Jual ugama untuk dapat title ulamak su'

Anonymous said...

Kemana tumpahnya kuah kalau tak ke nasi. Bapak burit, anak kelentit.

Anonymous said...

Antara perkataan yg sinonim dgn abu ya tn guru eddy wang ialah pil kuda, barua, babi dalam bukit, biawak,anjing dan kaki empat. Minat betul abu ya tn guru eddy wang kat binatang2 tu.

Anonymous said...

Anon 6.18...cai LKS mana ambik dedak. Kalu tuan guru eddy wang dan nik aputoh mungkin la kot! Tu pasal kena pegi London! Kik3

Anonymous said...

tu ker yang mak bapak kau ajar kan..
kesian nyer..

Anonymous said...

Fuh, hebat betul babi2 peguam ph berdansa. Islamik sangat la tu bagi baruah2 dan babi2 dap pancacai....macai2 ph dlm tentu berbangga sekali ......

Anonymous said...

dol 10:13 pm..
sah dah..
Hang memang vangang..
sah dah..
Sebijik bapak hang..
vaaaanganggg..

Anonymous said...

dol 9:16 am = Abu Lahab
dol 11:23 pm = Abu Jahal
sepupu sepapat laa tu..

Anonymous said...

Ya syaitan yang direjam akan menghina hina sunah pakaian nabi..
yaa laa tuu..
comfirm syaitan yang direjam..

Anonymous said...

berbanga sesangat laa dol..
se kelass ngan pak maun..
malam pests muda mudi..
Yuuuuuuuhaaaaaaaaaaa...

Anonymous said...

Presideng burit pengikut kelentit

Anonymous said...

Tang pakaian ikut sunah. Tang perangai zikir babi dlm bukit, anjing, biawak, barua, pil kuda, kali empat.... Tang parangai ikut abu jahal.

Anonymous said...

Macang tuang guru eddy wang jugak perangai. Suka menghanjing

Anonymous said...

Saman jer bior tekangkang. Bior tekangkang dgn rosmah sekali

Anonymous said...

Tulis main mak bapak, ni mesti walaun jenis pakai serban jubah pastu mengaku alim kikiki mesti ahli pas ni.

Anonymous said...

Lebai mmg suka burit, sebab tu sanggup makan dedak sebab bini ramai. Setiap bini pulak nak kena sediakan kereta audi, porsche, range rover bagai. Maklumlah burit premium, memburit sampai ke syurga. Dedak pun dedaklah.. janji sodap.

Anonymous said...

Mak bapak pulak! Komen mcm ni mesti dari ahli pas seumur hidup. Sebijik mcm tuang presideng.

Anonymous said...

Abu lahap suka berjubah, pelahap dedak pun suka berjubah. Jgn main2 oo.. 90juta tuuu, makan tak abis. Boleh share dgn anak menantu. Mampus esok boleh bawak masuk kubur duit tu.

Anonymous said...

Pak karamu, bila nak pegi CH? Pegi sama2 jomm. Kita kempen kat org asli jom. Keluar la rumah sekali sekala, jihad tenaga dan masa. Takkan nak kepit dgn bini jer 24jam.

Anonymous said...

Jom bro, org asli CH baik2, tak mcm orang asli kelantan, jahat! Suka sangat kacau lebai nak buat fulus. Potong stim betul org asli kelate tuu. Lebai nak biz pun susah.

Anonymous said...

Pak karam, kenapa negeri serambi mekah tindas org asli? Ni mesti ikut model masa zaman jahilliah, kan? Sakan tengok lebai bodek org asli kat cameron highland tapi tindas org asli kat kelate. Munafik betul.

Anonymous said...

Babi2 dap oi,,p la berdansa dgn babi2 peguam lgbt hampa tu....takkan hampa nak tengok saja kut. Ja hampa pun dah malu dgn peguam korang tu,,nak letak muka babi hampa tu kat mana ha,, ala,,boh kat buntut lge je la...

Anonymous said...

Tudiaaa bahasa! Ni mesti ahli pas spesis abu lahab. Sebijik mcm tuang presideng. Ni bahasa zaman jahilliah, confirm ahli pas seumur hidup. Istigfar byk2 kak.

Anonymous said...

Dari dok sibuk dgn org menari lagi baik balik kelate bela org asli. Suka sangat tindas golongan minoriti, sebijik mcm taliban la lebai pas ni.

Unknown said...

Heran bin ajaib.camana puak ni dibutakan hati .tgkla apa dah jadi.

av女優 said...

免費無碼卡通影片
成人情侶自拍的性愛影片
成人情侶自拍的性愛影片
免費a片卡通線上觀看
成人情侶自拍的性愛影片
情色AV影片
h漫卡通a漫卡通
h漫卡通a漫卡通
免費a片卡通網

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.