Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

KALO ATAS BESAR KEPALA, BAWAHPUN BESAR KEPALA

Anwar kata, ada pemimpin PKR yang 'lupa diri'

M Fakhrull Halim  |  Diterbitkan  |  Dikemaskini
   
Nampaknya masih ada yang belum tuntas dalam PKR apabila presidennya Anwar Ibrahim malam tadi memberi teguran kepada anggota parti itu.

Kata Anwar mereka mesti berhenti 'bermain wayang' sebaliknya menumpukan usaha mengukuhkan permuafakatan dalam parti dan memperkemaskan disiplin.
"Nak sindir menyindir, dalam mesyuarat OK-lah.

"Kalau (masih) terus bermain wayang begini, kalau ada, kita minta supaya dihentikan," katanya ketika berucap di majlis Malam Gala PKR di Shah Alam malam tadi. 

PKR berdepan dengan persaingan dalaman apabila parti itu mengadakan pemilihan antara Sept hingga Nov tahun lalu melibatkan dua kumpulan utama.

Berbeza daripada parti lain dalam negara ini PKR memberikan hak kepada semua anggotanya mengundi bagi memilih pemimpin dari peringkat akar umbi sehingga yang tertinggi.

Turut menjadi perhatian Anwar ketika ini ialah tingkah laku sesetengah anggota parti yang mempunyai jawatan.


Katanya ada antara mereka berasakan mereka boleh berbuat sesuka hati masing-masing selepas memperoleh jawatan tertentu.

“Ada setengah orang, dia jadi wakil rakyat biasa (saja), tapi dia ingat dia lebih daripada menteri besar. 

“Ada yang (cuma) jadi ketua cabang, (tapi) dia ingat dia (dah) jadi ketua presiden. Ada," katanya.

Bagaimanapun kata Anwar hal itu adalah lumrah dalam sebuah pertubuhan besar.
Cuma katanya buat masa ini keutamaan PKR ialah mengukuhkan persefahaman dan kerjasama dalam kalangan semua anggota parti.

17 orang berkata:

Anonymous said...

uh Sempoii.. Jelan Jalan Ke Bandar Acheh, Indonesia ,Bahagaian ke 2
INI dari WEB poyo.... ceta basi

Anonymous said...

Nuar sindir azmin tu. Tapi ni tiada kaitan dgn cita2 eddy wang nak jadi PM. Tiada kaitan pun dgn loyar kafir harbi di london sana.

Anonymous said...

Betul tu, saya sokong pak karam. Hadi besar kepala sebab tu nik abduh si anak derhaka, nasruddin tontonwi dam lebai2 lain pun besar kepala sokong najib si penyamun duit rakyat. Ciss tak guna punya lebai.

Anonymous said...

Betul ke derang cakap audio nik abduh tu akan jadi bukti dlm kes di london? Syukur alhamdulillah. Eh! Bulan 4 thn ni kan? Berapa bulan jer lagi. Mesti tengah senak perut tuu kikiki

Anonymous said...

Pas perlukan 400k utk bayar yuran peguam kafir harbi kat london tu. Walaunta derma 500k. Yg baki 100k tu jgn buat beli kereta baru atau tambah bini pulak ya. Jgn lupa masuk akaun dan jgn lupa audit. Bukan apa, saja nak ingatkan jer sebab lebai pernah songlap duit tabung memali.

Anonymous said...

Abu ya eddy wang pun kepala atas besar kepala bawah besar jugak.

Anonymous said...

Dedak 90j da habis buat pru. Bayar loyar mintak sedekah.

Anonymous said...

tapi serban si tontonwi tu lagi besar dari serban lebai eddy wang... melawan boss la tuuu.

Anonymous said...

Kapiaq...

Anonymous said...

Laknat..

Anonymous said...

Munafiq..

Anonymous said...

Abu Lahab..

Anonymous said...

Abu Jahal..

Anonymous said...

Setan yang direjam..

Anonymous said...

Babi dap lge dan tun mahataik bila nak berakkan bukti rompakan najib kes 1mdb tu ? Bukti tu buat apa simpan lama2 dalam usus apek lge tu. Macai2 dan barua2 dap tak sabar nak seghondoi buntut lge dan mahataik ni....kah kah...

Anonymous said...

Walaunta jibon 6.43pm ni terencat akal kot. Dah buat pertuduhan, tunggu mahkamah tetapkan tarikh perbicaraan. Masa tu baru keluarkan bukti. Kalau bodoh pun jgn la tunjuk sangat akak oii kikiki.

Anonymous said...

Yg sebenarnya,,macai2 babi dap ni adalah melayu bodoh lagi pengkhianat kpd bangsa dan ugama. Itu je,,saudara seagama dituduh makan rasuah tanpa bukti,,hanya hear n say saja kata ambiga lgbt,,org kafir laknatullah seowrti babi lge hampa sanjung melangit. Babi lge salah guna kuasa beri bantuan kpd sekolah cina yg menyalahi perlembagaan negara pun ,hampa kata lge baguih. Memang dasar melayu baruah dap .....

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.