Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

TAHNIAH BN MENANG DI CAMERON HIGHLANDS

PERMULAAN PAKATAN HARAPAN BUNGKUS !

TAHNIAH BN MENGATASI PAKATAN HARAPAN DI CAMERON HIGHLAND

KEPUTUSAN TIDAK RESMI

Tak rasmi: BN menang di Cameron Highlands

News  |  Diterbitkan  |  Dikemaskini
   
PRK CAMERON HIGHLANDS | Keputusan tidak rasmi yang dipaparkan di pusat pengiraan undi menunjukkan calon BN, Ramli Mohd Nor memenangi Pilihan Raya Kecil (PRK) Cameron Highlands.

Setakat pukul 6.52 petang, Ramli sudah meraih 11,320 undi, iaitu lebih separuh daripada kira-kira 22,000 yang keluar mengundi.

Calon Pakatan Harapan (PH) M Manogaran pula sekadar mendapat 6,942 undi.

Hadi: Keputusan Cameron ukuran kerjasama PAS, BN di Semenyih

News  |  Diterbitkan  |  Dikemaskini
   
PRK CAMERON | Keputusan Pilihan Raya Kecil (PRK) Cameron Highlands akan menjadi kayu pengukur bentuk kerjasama yang akan terjalin antara PAS dan Barisan Nasional (BN) bagi menghadapi PRK Semenyih.
Presiden PAS Abdul Hadi Awang berkata setakat ini beliau berpuas hati dengan bentuk kerjasama yang terjalin antara kedua-dua pihak, namun akan mengkaji keberkesanan kerjasama itu selepas melihat keputusan PRK Cameron Highlands.

“Setakat ini kita berpuas hati dengan kerjasama antara PAS dan BN…ia sangat positif dan yang mana negatif kita tidak akan ulang...sama ada akan teruskan kerjasama dengan BN akan kita lihat menerusi PRK Cameron Highlands nanti,” katanya.

62 orang berkata:

Anonymous said...

Woi , pakatan babi dap kalah ka di cameron,,,la. Awat jadi lagu tu ha,,,? Ni mesti puak2 pencacai babi dap tak buat kerje ni...Tahniah kpd pas dan umno. Tapi,,korang sangat2 bodoh,,sebelum pru 14 tak mahu bekerjasama. Pas takut di "hentam" oleh pan." tu la sbb kami keluar pas, kerana pas nak bersekongkol dgn umno yg zalim.." padahal pan keluar pas p seghondoi babi dap,,lagi la teruk. Yg umno pulak ,masih dok taruh harapan cina2 kapiag nak undi bn. Bodoh pas dan umno ni. La, baru nak bekerjasama. Negara dah dikuasai cina dap,,baru nak bekerjasama. Tapi,,tak apalah,,org bodoh memang mcmtu,,dah terhantuk,,baru ada akai...Apapun, tahniah diucapkan kpd pas dan umno yg kembali merapatkan ukhuwwah yg sekian lama terputus dek kebodohan org melayu ditipu cina2 kafir mca gerakan dan dap selama ini.

Anonymous said...

idup Pakotan...
idup Pakotan...
idup Pakotan...
idup idup idup pakotan...
pakotan pakota pakotan idup...
pakotan idup pakotan idup pakotan idup....
Pakooooootan iiiiiiidup...
...

Anonymous said...

cai dap oooo cai dap...
mana pegi cai dap niiii..
Cai dap oooiii cai dap...
Mana pulak pogi nyer...

Anonymous said...

kikiki sebelum pru14 pas malu2 babi nak kerjasama dgn umno. bila dah kalah pru baru nak gedik2 bergabung. sekarang ni prk pertama BN menang, tapi pas yg terlebih gedik padahal pas bukan dlm gabungan BN. tapi sebab dah termakan budi 90juta sokong jer laa.

Anonymous said...

keh keh keh UMNO yg menang PRK tapi walaunta yg terlebih seronok! kehkehkeh

Anonymous said...

pelik aku. umno yg menang tapi walaunta dan walauntit yg menggelupur seronok mcm dirasuk syaitan hahaha tahniah pas.. oops! silap.. tahniah umno.

Anonymous said...

alhamdulillah islam umno dah menang di CH. nak harapkan islam cara pas memang tak menang la jawapnya sebab pas ni ekstremis.

Anonymous said...

nasib baik tak letak pak lebai bertanding di CH, memang punah laa hutan org asli kat CH tu kalau lebai menang. nasib baik yg bertanding tu calon umno. tahniah umno.pas jgn galak sangat nak tumpang populariti.

Anonymous said...

kat semenyih nanti calon mana pulak yg bertanding? beri laluan lagi pada umno ke? kikiki

Anonymous said...

pak karam, harap-harap nanti tok guru ayohchik fight utk letak calon ore kita la pulak. takkan selamanya nak tunduk dgn umno?

Anonymous said...

kat semenyih nanti elok letak calon umno jugak. lebai hadi elok fokus pada kes mahkamah 90juta kat london nuu. dah dekat dah tuu.

Anonymous said...

tahniah calon pertama org asli yg menang di CH. jgn lupa bela nasib org asli kat kelate yg ditindas pak lebai tu. jgn lupa diri naaa.

Anonymous said...

karamu hang pi dak CH? seronok oo BN menang.

Anonymous said...

pas wajib letak calon lebai utk bertanding kat semenyih nanti. lepas tu hadi bole keluar fatwa baru wajib undi pak lebai.. gerenti menang besar. amiin.

Anonymous said...

TAHNIAH UMNO sebab menang kat CH. nasib baik lebai tarik diri beri laluan pada penyamun.

Anonymous said...

harap2 yg CH bela nasib org asli kelantan yg ditindas tu. jgn bagi muka pada pak lebai yg dok sebat balak.

Anonymous said...

Tahniah pas.. oops! silap... tahniah umno.

Anonymous said...

ishhh silap betul la pas tak letak calon. kalau letak lebai tontowi atau moktar senik atau hashim jasin mesti menang lagi besar kat CH.

Anonymous said...

nanti kat semenyih tolong la letak calon pas pulak. baru la dinamakan kerjasama politik natang.. oops! politik matang. tolong laa. takkan nak dibayangi umno lagi.

Anonymous said...

umno jgn bagi muka dgn pas. nanti kat semenyih wajib letak calon melayu umno. calon melayu pas semua tak senonoh. macam taliban jer sebab tu org taknak undi pas.

Anonymous said...

bijak politik umno. sentiasa selangkah didepan parti pas. hadi dah mcm dicucuk idung.

Anonymous said...

karamu, kalau semenyih nanti umno letak calon dia jugak ok ke? takkan asyik dia jer bertanding? bila parti kita nak tambah kerusi?

Anonymous said...

tahniah umno pahang sebab letak calon org asli dan menang di CH. pas pulak bila lagi nak letak calon org asli kat kelate. ke dah habis semua kena halau?

Anonymous said...

pas boleh terus jadi kingmaker..eh! kingwatcher.

Anonymous said...

pas bila nak join jadi komponen barisan nasional? takkan nak tumpang tengok seronok gitu gitu jer. org lain yg menang tapi org lain yg terkinja-kinja macam kera kena belacan.

Anonymous said...

CH tu dulu PPP lepas tu MIC yg menang. memang kubu BN. tapi memang lawak la bila pas terlebih sudu dari kuah.

Anonymous said...

Hehehe umno yg menang tapi walaunta yg seronok mcm kera kena belacan. Syoh! Syohh! Kami tak perlukan pas, kami lagi kuat bila bersendirian.

Anonymous said...

Dulu pas malu2 bewak nak pakat dgn umno. Tu laa ikut sangat cakap dr.zuhdi tuu. Perasan kuat sangat. Kalau berpakat sebelum pru14 hari mesti harini hadi dah jadi Perdana Menteri atau paling busuk pun jadi Menteri Hal Ehwal Agama.

Anonymous said...

Hidup BN. Padan muka PH. Terima kasih pada parti komponen BN yg bantu kemenangan di CH. Pas yg takde kena mengena sila pi main jauh2.

Anonymous said...

Kingwatcher sila tengok elok2 mcmana PH dan BN bertanding. Belajar la cara2 berpolitik. Walaunta jgn nak pandai sorak jer mcm kera. Dah pandai nanti baru boleh jadi kingmaker. Eh! Pas Ikatan Gagasan Sejahtera (PIGS) tu ada lagi ke? Atau dah berkubur? Tengok pas mcm gedik jer nak rapat dgn BN.

Anonymous said...

Umno makin kukuh di pahang, tahniah umno. Gigit jari la tontowi.

Anonymous said...

Kah kah,,,babi2 dari kalangan pan dan ppbm dan cina2 babi dap mengelopong kalah prk ch. Hu hu,,"celaka betul la pas ni,,kenapa hangpa p tolong umno yg islam tu. Awat tak jadi mcm ksmi ni, mai la seghondoi tahi babi lge dan lks ni"....kih kih kih...kesian hangpa para pencavai cina no.

Anonymous said...

garam mano..
Mano garam..
Garam dah abissss...
cai dap sodih...
garam mano..
Mano garam...

Anonymous said...

apo nak dikato....
garam dah abisss..
manogaram cai dap..
cai dap terkedu
Garam dah abissss..
Manogaram..

Anonymous said...

idup pakotannnn..
idup idup idup ..
idup pakotannnn .
cai dap berbaju itam laa gamak nyer ari niii..
allaaaaa sodih nyerrrr..

Anonymous said...

ari niii..
bersodih laa cai cai dap...
Berkabung laaa..
Berbaju itam laaa..
Siiian cai dap..
ApO nak dikato..

Anonymous said...

sweet nyer ayat ayat cai dap yang kalah...
sweet nyerrrrrr..

Anonymous said...

tak per cai..
nanti kita saman lagiii..
PRK nii tak sah..
BN guna pengundi HANTU..
YB Abang Mat ada bukti..
sabar cai.. jangan bersodih..

Anonymous said...

Tak per cai..
Kat semenyih nanti kita banyak kan lagiii fitnah...
Kita buat fitnah Najib sondol pungkok jantan..
Jangan takut buat fitbah cai..
Kena saman tak per..
Pak Main pesta malam muda mudi geng kita cai..
Idup paaakoootannn..

Anonymous said...

aaalaa sweet nyer atat kau cai...
Bertabah lahh cai cai sekelian..

Anonymous said...

apo lagi yang nak dikato..
bersemangat cai...

Anonymous said...

cai.. jgn bersodih nasaa.

Anonymous said...

Nasib baik pak hang tak pi CH.. kalu tak sodih berguling guling dap kalah.. macan babi guling gamak nyer..

Anonymous said...

ph wajib letak calon pak hang bertanding kat semenyih nanti.. lepas tu mak hang bole keluar malam malam rayu undi buat pak hang.. gerenti hang dapat adik lagi.. mata sepit sikit..

Anonymous said...

BERSABAR cai dap..
Kuat kan usaha lagii..
Banyak kan fintah lagii..
Cai..
BAPAK PENYAMUN tua tekutuk nak mampus bersama kamu laaa cai..

Anonymous said...

Umno makin kukuh.. tahniah umno.. gigit k**e la bro nuar..

Anonymous said...

Mana p khinzir2 pencacai pan ni ha..? Kena mengadap babi besar lge ke,,kene marah ye..? " lu olang talak guna punya la, ma pu ki lu semua ini pan punya olang. Wa kasi lu itu tahi babi kenyang2 , masih tak leti keleja ka? " marah lge kpd pan....kih kih...

Anonymous said...

Cai sekor nii mengomen mengalah kan anak manogaram yang kalah tuu laaa.. cuba kau check dna ksu cai .. kot kot laa ada hubungan biologi ngan si manomaram tuu.. check laa cai..

Anonymous said...

Cai..
Yang kau ni meroyan manogaram kalah nii apet hal...
Ader hubungan biologi ker niii..
Cer tanya mak kau..

Anonymous said...

eeeekeleh... melayaj pulak pulak si cai dap niii sekor... ciiian dia..

Anonymous said...

halap2 yg manogaram yg kalah tuu tak lupa jasa bapak kau cai... berguling guling bapak kau berkempen utk manogaram:.. tak patuk dia lupa kan kan kan..

Anonymous said...

Kalu ph letak bapak kau .. mesti ph menang punya... bapak kau kan berdarah campuran cina ader india ader asli ader melayu ader sikit... kan kan kan kan..

Anonymous said...

Asal jangan dicalonkan bapak kau udah..
idup pakotan idup pakotan idup pakotan..
Pakotan bapak penyamun..

Anonymous said...

ayat ayat macai dap kalah..

Anonymous said...

Asal bukan calon bapak sudah..

Anonymous said...

Alasahai..
Cian nyer cai dap sekor nii..
Baru kalah sekali dah meroyan royan pulak..
Sabar yer cai..

Anonymous said...

Sakalian cai cai dap..
Kuatkan semangat..
Tabahkan hati..
Biar putih tulang..
Jangan putih babi.,
Hari kita kalah...
Esok kita bangkit..

Sakalian cai cai dap..
Berjuang laa
dan terus berjuang..

Manogaram..

Anonymous said...

Ape laa cai dap ni sekor..
Baru kalah sekali dah meroyan..
Bersemangat cai..

Anonymous said...

saya suka saya suka saya suka....

Anonymous said...

salam semua bintang2 peliharaan ph..ape kabar binatang2 ph semua sehat ke?

خولة said...

شركة رش مبيدات حشرية بالدمام

www.3wae.com said...

h漫卡通成人動畫
情色辣妹聊天
免費a片卡通版
情色成人網
av情色性愛視頻
免費視頻美女
av情色性愛視頻
免費a片卡通線上看
成人動畫卡通

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.