Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

ANAK JANTAN SUDAH HILANG KEJANTANANNYA


SUNYI SEPIII ! NASIB HANG LA MELAYUUUU !

TIADA PEMBELAAN YANG WAJAR DARI KERAJAAN PAKATAN HARAPAN.

DAH BESAR PANJANG DAH, DAH BERBANPUN DAH, MASIH KENA BULI ? NI LA NASIB MELAYU !

ASALNYA SINGAPURA TANAH MELAYU, BILA ORANG PENDATANG AMBIL, MAKA MEREKA  JADI TUAN DI BUMI BERTUAH, HI, HI, HI

RASANYAPUN MALAYSIA NI DAH BUKAN MACAM MELAYU PUNYA, NAK BERGERAKPUN RASA TAKUUUUT, MACAM TERASA ADA KUKU BESI.

TANAH MELAYU DAH TAK DA, YANG TINGGAI HANYA TANAH MALAYSIYAAAA ! 

MENDEKAAAAA !

-Pak Karamu-

 

PKR Johor kesal kerajaan biar Singapura 'buli' MB

News  |  Diterbitkan  |  Dikemaskini
   
Pengerusi PKR Johor Hassan Abdul Karim meluahkan kekecewaannya terhadap kerajaan persekutuan dan kerajaan negeri yang dilihat membiarkan saja Singapura 'membelasah' Menteri Besar Osman Sapian, berhubung dakwaan menceroboh perairan negara itu.

"Singapura membuli menteri besar Johor dan menjadikannya sebagai kambing hitam dan punching bag, manakala pemimpin di Putrajaya ambil sikap tidak peduli.

"Pemimpin kerajaan negeri Johor juga ambil sikap membisu dan kelu seribu bahasa membiarkan Osman mempertahankan diri seorang diri dalam menghadapi tuduhan liar dari Singapura, sedangkan Osman menjalankan tugas demi mempertahankan kedaulatan wilayah dan maruah negara dan negeri," katanya dalam kenyataan semalam.

Beliau yang juga anggota parlimen Pasir Gudang berkata akan menuntut jawapan kerajaan berhubung perkara itu - yang baginya sangat dikesalkan - apabila Parlimen kembali bersidang Mac ini.

Terdahulu, kerajaan Singapura mendakwa Osman menceroboh kawasan perairannya di Tuas pada 9 Januari lalu ketika lawatan ke kapal milik kerajaan Malaysia MV Pedoman.

Kawasan sekitar itu kini menjadi pertikaian antara kedua-dua negara.

Tidak seperti kawasan lain di Selat Johor, sempadan antara Malaysia dan Singapura di sana belum digariskan dengan jelas, dengan kedua-dua pihak membuat tuntutan wilayah bertindih.

Osman menafikan dakwaan menceroboh kawasan Singapura, dan berkata lawatannya bukan untuk mencetuskan provokasi tetapi hanya untuk melihat pasukan keselamatan Malaysia menjalankan tugas.

19 orang berkata:

Anonymous said...

hadi pun diam menyepi. nik abduh lagi la tak dengar suara. dok prepare perbicaraan kes di london ka?

Anonymous said...

Bapak kau pun diam menyepi..
sedap sesangat nyodol agak nyer..
dol 9:34 PM... cuba kau jeritkan ... dah dah ler tuu..
beradik lagi ler gamak nyer kau dol...

Anonymous said...

12.18am, kesian betul sebab kau dan bapak kau dah mati pucuk. Kesian mak kau, suruh dia contact pak karamu la kalau kau nak adik lagi.

Anonymous said...

Apa main bapak2 babi abuya eddy wang ni.

PENYANGAK BALON DEDAK 90 JUTA said...

Hadi kata isu cilok duit tabung hj bertujuan jatuhkan islam. Ni ada isu baju kalis api palsu, hadi tak nak cakap bertujuan jatuhkan islam jugak ker??

Anonymous said...

Tanah KTM kat spore sapa jual? Bodoh punya orang. Bangang!! Semua tanah ko jual. Lepas tu ko salahkan Dap. Bahalol!!

Anonymous said...

Lobai pandai. Dia tak jual tanah kat spore. Dia cuma jual balak dan gas karbon dioksida

Anonymous said...

Dia sibuk. Tgh kempen tahnik kat CH.

Anonymous said...

Lobai tn guru hj dol hilang kejantanannya kerana tidak mampu mempertahankan hj jibon sebagai tuan magistreet.

Mat Velfire Hilang Arah di Jerman said...

Abu ya eddy wong tak hilang kejantanannya. Buktinya kepala atas besar kepala bawah lagi besar

Anonymous said...

Melayu pan, melayu pkr, melayu baruah dap jika dlm ruang komentar blog, juara mempertahan fitnah, lagak mereka bagaikan fitnah terhadap najib ,gst,hj hadi adalah benar 1000%. Diulang2 sehingga rakyat tertipu dgn mereka. Tetapi di luar sana,,mereka bagaikan terkunci mulut dan hilang telor kejantanan mereka, macam tikus dgn kucing,,bahkan mulut penuh dgn tahi babi lge lks dan tahi anwar al juburi ( pinjam kata mat syiah ) , sehingga tidak boleh nak bertutur lagi utk mempertahankan kebenaran. Setelah habis makan tahi, mulut ternganga lagi lapar tahi lge....itulah bandingan kpd melayu pengkgianat.

Anonymous said...

Kita tunggu kes 90juta kat london, harap2 lebai hadi dan abduh tak terkunci mulut depan peguam dan hakim kafir. Sebelum ni asyik nganga mulut laju baham dedak. Kikiki

Anonymous said...

Abuya eddy bawang nampak mcm tua tapi kote banyak sihat, alhamdulillah boleh tambah bini lagi.

Anonymous said...

Anon 3.21pm, dengar kabar peguam wakil SR tu anak sedara lim kit siang. Hakim tu pun ahli DAP jugak. Bangunan mahkamah di london pun DAP punya. Amacam? Kahkahkah oh ya.. yg buat analisa audio nik abuduh pun ahli dap jugak. Org cia yg kawan nik abuduh tu pun ahli dap jugak. Eee takutnya.. dap dah kuasai dunia! Kahkahkah

Anonymous said...

Karamu, Cameron Highland Pas tak bertanding, Semenyih pun serah kat umno. Hadi kena beli dah ke? Takkan nak harap umno tegakkan islam? Lebihan 100k dana peguam haritu ada lagi tak? Hantar la hashim jasin bertanding kat semenyih. Kata nak jadi kingmaker, ini dah jadi kingwatcher.

Anonymous said...

Anak jantan akan bertanding dlm pru dan prk, bukannya menyorok belakang umno.

Anonymous said...

Kecelakaan besar bagi tiap tiap pencaci & pengeji..

Surah Al-Humaza, Ayat 1.

Anonymous said...

Celaka besar hadi awang sebab buat amanat sesat pecah belahkan islam di malaysia.

Anonymous said...

Karamu, hang pi CH dak? Jom laa pi shopping beli strawberry. Takkan nak dok rumah ja? Jom jihad tolong kukuhkan pengaruh najib kat sana, untung2 dpt tambah lagi 90juta. Syukur

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.